Alebo potiahnuť všetky spoje, predsa len bol som už v balážach na turistike a všetky spoje kt. som využil boli po selce uplne natrieskané. Predsa len selce majú tých 2200 obyvatelov čo je velkosť porovnatelná s podlavicami kam chodí autobus každých 15 minút. Aj keď moja predstava by bola že (zoberme z pohladu senice) 41 len po stanicu pre Iliašanov a zlúčila by sa s pršianskou 63/97 , potom 33 zrušiť uplne a sem by chodila táto PAL 60 ale s ovela častejšími intevalmi. O každom mieste v okrese mám svoju predstavu, keby bolo na mne tak by to tu celé vyzeralo inač (horšie ako teraz to už byť nemôže ? ). Ako najväčší problém vnímam neprepojenie prímestkých liniek s mestkými, ušetrilo by sa aj na dotáciach aj na všetkom... ?
burz: Všimol som si novú schému. Cez Hlbokú pôjde len linka č. 100, linky č. 29 a 80 pôjdu priamou cestou zo Starej Sásovej na Garbanku. Aspoň tak hovorí CP.
na Baláže do koncovej obce samozrejme nie, stačí po Selce námestíčko (zast. Jednota), to som sa len tak zamyslel (teraz nefunguje model MHD do blízkej obce), že keď nie je posilový spoj do Seliec o 13:35c (tie sú 12:20c a 14:30x), načo ho vtedy posilňovať, keď súbežne ide linka do Senice (MHD 41 príchod 13:45x, odchod 14:00x), žeby za tých 10-15 min. zbehla do Seliec ?
Nejak sa vyznáš o tom spoji 13:35c a to sa mi nepáči ☺, čo tak rovno potiahnuť 33 a 41 na Baláže, keď v posledných príspevkoch tu vznikajú celkom scifi linky ☺.
Tak Námestie Ľudovíta Štúra oddnes s otvoreným Kauflandom, v utorok schváleným ÚPN CMZ BB ZaD NĽŠ a VZN BB. Už nejakú dobu funguje nová svetelná križovatka a ZASTÁVKA s prístreškom je 2 týždne posunutá v smere na nábrežie o cca 50 m dozadu, neskôr sa presunul aj označník, ktorý nezavadzia na chodníku (CP boli čelom pristavenému busu), ale je situovaný hneď vedľa predku prístrešku na jeho úrovni, CP otočený k ceste a OC ☺
Keď už spomínam PAL, tak čo nevidím na vývese dpmbb
Linke 601451 Malachov-Nemce sa zapracováva od 1.3.2012 zastávka "Krajský úrad" a "Partiz.c.,Benzinol" (pod mostom Stavebná-Majer) ? Už chýba len "Partiz.cesta" (pri Srdiečku).
Inak by sa mal upravovať odchod z Malachova zo 7:25xN na 7:20xN a odchod z Nemiec z 19:00x na 19:10x
601454 chýba už len Bellušova/resp. Štef.nábr., Hámor-ARS (exlanovka), 601455 TWD (spoje cez ČOV)
tú vlkanovú (2 km) a badín rázc. skôr používať pri ceste zo/do ZV, ten kopček z MHD od ihriska MFK snáď zvládneš (veď vravím ako doplnok, keby naozaj dlho nič nešlo)... Podobne je na tom aj obec Selce (skoro 2200 obyv.), nie žeby sa tam potiahla MHD z blízkej Senice (33, 41), napr. keď školský spoj 13:35c L 601460 na zastávke Selce, ZŠ (keď si fandí nastúpiť zo 15 žiakov do plného busu) praská vo švíkoch (berie Selce, Priechod, Baláže) ?
? ? tak som sa dačo nove dozvedel ? . Ale just budem oponovať lebo, ja som mal už od začiatku otvorene Badín, ZŠ ale tam oproti napr. Vŕšku ovela viac neni ? .Keby chodil poviem, každu pol hodinu to by bolo požehnene ? . Áno 21 sa dá doviesť ale len mne, ale starší ludia ti to nevyšlapú, bez ohladu na to že cez pole je to kratšie (aspon pre mna, ked tam par krat zavitam) ? . A z vlkanovej napr. na takom bycikli to niež nieje zlý nápad ? ...
Ten víkend toho spomínaného roku sa rovnal súčasným Pršanom ? A Vlkanová z Hronsekom 0 nula (vlak). Ten Badín má spojov požehnane, čo sa ti nepáči, že všetko nejde na Danko, Hliny, či Vŕšok? Tak aspoň po ZŠkolu. A je dostupný aj z MHD, veď otočka L21 je vlastne v Kriedovnici a tá je jeho súčasťou... V "x" to môže doplniť PAL 611404 a 605402 okrajovou zast. "Badín, rázcestie", alebo šlapať zo žst. Vlkanová ?
ale mne je jedno kolko spojov tam jazdilo v roku 1998, mna zaujima kolko spojov tam jazdi v roku 2012. Veď si ten cesťak otvor. 15 minutovy interval? možno cez školský rok ráno. A medzi 8:00 - 15:00 sa mi to ako každych 15 min. nezda, a ani cez vikend... ?
"a to aka je badin velka obec ma kriticky malo spojov"
a ty mas vsetkych pat po kope? ktora ina obec 15-minutovy interval spojov? ved aj ta Sasova ma 20-minutovku... vypisem ti, kolko spojov tam jazdilo v roku 1998?
toto zmýšlanie sa mi lúbi, aj tvoje aj 810zssk, ja sa teraz rozhodnem reagovať k linke 2. ano ustupuje lebo v rovnakej trase máme aj linku 55 do badína, a podla mna nejlepšie najekologickejšie aj ked najdrahšie, potiahnuť káble až do badína (a teraz ticho o tom že nema to kto dotovať lebo badin už neni mesto) 22 by sa potiahla až do badina 55 by chodila len do hronseku povedzme cez ČOV a Hronsek-Badín. vybrané spoje liniek 2 a 3 by chodili tiež až do badína. čo by sa zmenilo: na to aka je badin velka obec ma kriticky malo spojov (skoro 2000 obyvatelov, cestak si pozrite). tak teraz by mali spojenie aj do sasovej aj do nemocnice (ten jeden ranny a poobedny spoj neratam ? ) a posilnilo by sa spojenie do mesta. mohol by som pokračovoať ešte dlho ale nechce sa mi a vy to pochopíte tu ? . V opačnom prípade sa môže 2 rovno zrušiť v prospech 55 kt. by chodila nie na Mičinskú ale na stanicu ako teraz dvojka. Prepínam ? ? .
Sasova by sa hypoteticky dala obsluzit troma jazdiacimi linkami (+ minibus) ak by boli nadvaznosti a prestupna tarifa.. tieto linky by potom mali uplne bozsky interval.. Lenze to by bolo nutne robit dopravu koncepcne a nie stale platat nejake diery.
keďže na meste sedia len neschopní a doprave sa nerozumejúci inžinieri, ťažko čakať, že tam niečo vymyslia čo má rácio. Jasné, že sa počúva diktát SAD ZV, a primátor ako bábka v rukách modrých a krížikovcov im len pritaká, lebo sám vie akurát tak učiť na škole, ale nemá potuchy o tom, ak osa vedie mesto (resp. každé 4 roky tá potucha od Miku ide len a len nižšie, hoci sme x-krát presvedčení, že už nemá kam klesnúť). Ale to je chyba aj modrých, že uzavreli takúto "dohodu" o primátorovaní nezávislého neznalca. A MHD? Kým neoslovia niekoho, kto pozná zákon, vyzná sa v problematike a doprave rozumie, tak sa to nepohne nikam.
Veď kto vymýšľa linky ako súčasná 26? Stačila by L28 (čiže bývalá 26), linka 20 bola pre Karpatskú ok, ale linka 29? To je paškvil ako hrom, aj linka 100 - objavuje sa to, čo sa predtým kritizovalo. Na Sásovú by pritom stačilo toto:
20 - v súčasnej podobe
22 - v súčasnej podobe
24 - v súčasnej podobe
25 - v súčasnej podobe
26 - v podobe linky 28
linky 21,23, 27, 28 a 29 zrušiť, namiesto toho posilniť L20, 26 (predĺžiť vybrané spoje do Majera) a na úkor linky 21 linku 22 (hoci jej vedenie až po Rakytovce nie je pri týchto spojoch nutné), linku 34 by bolo možné spojiť prípadne s linkou 28 a vybrané spoje linky 25 predĺžiť do Podlavíc miesto 27 - to sú všetko umelo navyšované kilometre, ktoré sa kedysi niekto tváril, že netreba, ale zjavne sa mýlil, ak sa neskôr objavujú linky ako 23,27,28,29,100 - v roku 2006 ich treba nebolo? A linku 2 utlmovať v prospech autobusov? To je ako u debilov.
80 - môže byť ako je
tu tusim niekto testuje, aky najblbsi cestovny poriadok sa da vymysliet... a vzdy sa podari prekonat minuly rekord... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu