Reakcia na: 810zssk #46633:
keďže na meste sedia len neschopní a doprave sa nerozumejúci inžinieri, ťažko čakať, že tam niečo vymyslia čo má rácio. Jasné, že sa počúva diktát SAD ZV, a primátor ako bábka v rukách modrých a krížikovcov im len pritaká, lebo sám vie akurát tak učiť na škole, ale nemá potuchy o tom, ak osa vedie mesto (resp. každé 4 roky tá potucha od Miku ide len a len nižšie, hoci sme x-krát presvedčení, že už nemá kam klesnúť). Ale to je chyba aj modrých, že uzavreli takúto "dohodu" o primátorovaní nezávislého neznalca. A MHD? Kým neoslovia niekoho, kto pozná zákon, vyzná sa v problematike a doprave rozumie, tak sa to nepohne nikam.Veď kto vymýšľa linky ako súčasná 26? Stačila by L28 (čiže bývalá 26), linka 20 bola pre Karpatskú ok, ale linka 29? To je paškvil ako hrom, aj linka 100 - objavuje sa to, čo sa predtým kritizovalo. Na Sásovú by pritom stačilo toto:
20 - v súčasnej podobe
22 - v súčasnej podobe
24 - v súčasnej podobe
25 - v súčasnej podobe
26 - v podobe linky 28
linky 21,23, 27, 28 a 29 zrušiť, namiesto toho posilniť L20, 26 (predĺžiť vybrané spoje do Majera) a na úkor linky 21 linku 22 (hoci jej vedenie až po Rakytovce nie je pri týchto spojoch nutné), linku 34 by bolo možné spojiť prípadne s linkou 28 a vybrané spoje linky 25 predĺžiť do Podlavíc miesto 27 - to sú všetko umelo navyšované kilometre, ktoré sa kedysi niekto tváril, že netreba, ale zjavne sa mýlil, ak sa neskôr objavujú linky ako 23,27,28,29,100 - v roku 2006 ich treba nebolo? A linku 2 utlmovať v prospech autobusov? To je ako u debilov.
80 - môže byť ako je
fonzo