Vladimir: tazko sa meni myslenie zodpovednych. Za sluzbu cestujucim sa da povazovat aj upratovanie vozidiel, kupa novych, oznamovanie zmien (ak sa na nejaku zmenu nezabudne
), ako aj nova mapka a infomacia pre cestujucich co mal moznost vidiet. Na druhej strane, zastavkove CP maju taku podobu uz 40 rokov (?), vsetci si zvykli (domaci), tak naco to menit, ze ?
A interval - radsej nebudem citovat, musi prist nejaky ucinny tlak.
Neviem ako presne sa robia vykony vodicov, ale jazdny vykon je suctom casu jazd podla CP.
Zaujimave je to delenie na spickove vozy. V BB sa delia na tie co maju linku (bezna linka, 2 nocaky, 3 zalozaky) a zalozne ktore si moze zobrat hocikto.
A nezavisle na tom deleni su tu vozy na vyradie, na ktorych sa uz nerobi udrzba a po vaznej poruche sa vyradia (spravidla sem patria tie zalozne bez linky) ak je cim jazdit.
V Presove ma zaujal interier vozov co nemali zjavnu GO (ako Starko ci BBDS). Povodny interier ale ako by mal o 5 rokov menej. Cize ziadne hrdzave, ci pokazene drobnosti ako to byva aj pri novych vozoch (v BA ale aj v BB), potrhane sedadla, ... Aspon tak som to videl ja.
V BB su tiez vlastne dielne, ale pracovnikov tam zdrzuju kadejake vraky z inych miest tak sa nemozu tak venovat vlastnym
Dokonca tento rok dostali novy lak aj niektore Ikarusy co inak len zatru zakladnou farbou, pripadne odtienom podobnym originalu.
A na zaver nieco z navrhu rozpoctu na rok 2003. Mierne sa zvysia bezne dotacie (menej ako 3%), kapitalove sa nemenia. Aj SADky dostanu trochu viac.
), ako aj nova mapka a infomacia pre cestujucich co mal moznost vidiet. Na druhej strane, zastavkove CP maju taku podobu uz 40 rokov (?), vsetci si zvykli (domaci), tak naco to menit, ze ?
A interval - radsej nebudem citovat, musi prist nejaky ucinny tlak.Neviem ako presne sa robia vykony vodicov, ale jazdny vykon je suctom casu jazd podla CP.
Zaujimave je to delenie na spickove vozy. V BB sa delia na tie co maju linku (bezna linka, 2 nocaky, 3 zalozaky) a zalozne ktore si moze zobrat hocikto.
A nezavisle na tom deleni su tu vozy na vyradie, na ktorych sa uz nerobi udrzba a po vaznej poruche sa vyradia (spravidla sem patria tie zalozne bez linky) ak je cim jazdit.
V Presove ma zaujal interier vozov co nemali zjavnu GO (ako Starko ci BBDS). Povodny interier ale ako by mal o 5 rokov menej. Cize ziadne hrdzave, ci pokazene drobnosti ako to byva aj pri novych vozoch (v BA ale aj v BB), potrhane sedadla, ... Aspon tak som to videl ja.
V BB su tiez vlastne dielne, ale pracovnikov tam zdrzuju kadejake vraky z inych miest tak sa nemozu tak venovat vlastnym
Dokonca tento rok dostali novy lak aj niektore Ikarusy co inak len zatru zakladnou farbou, pripadne odtienom podobnym originalu.A na zaver nieco z navrhu rozpoctu na rok 2003. Mierne sa zvysia bezne dotacie (menej ako 3%), kapitalove sa nemenia. Aj SADky dostanu trochu viac.
kami
Imi: co myslis pod starymi Karosami ? Z kratkych su najhorsie BCA 1220, BCA 2128 a BB 093AG, klbove BCA 0532 a 0559 zas jazdia uz 10 rokov bez GO. Ostatne su zatial OK, este par rokov si pojazdia. Defekt mozes dostat na hocicom, mozno je to tym, ze niekedy daju na MHD pneumatiku s ktorou sa uz boja jazdit SADkari.