Caute páni! S trolejmi nepocitajte, vystavba do Sasovej v asi 1996-tom by stala zhruba 350 melonov, no a dnes to radsej ani neskusajte tipovat, ved kolko len stoji novy trolejbus: 12,ci 14 melonov?!
Mam pre vas fakt pikosku:
viete v com spocivala zmena CP LINKY 24 k 1.10. 2002? je to fakt zavratna zmena: az jeden spoj, asi o 21:45 od Slovenky ide o 4 min. skor !!! Asi fakt nemaju co robit, ti blbeckovia! Ja som inu zmenu nevidel, ak ano tak sa ospravedlnujem, ale asi tazko.
Hlavne ze takymi kravinami oblepili cele mesto, akoby to nemohli zakazdym zvyraznit, ci podciarknut ci co. Ako nadherne vyhadzuju prachy von oknom!!!
Mam pre vas fakt pikosku:
viete v com spocivala zmena CP LINKY 24 k 1.10. 2002? je to fakt zavratna zmena: az jeden spoj, asi o 21:45 od Slovenky ide o 4 min. skor !!! Asi fakt nemaju co robit, ti blbeckovia! Ja som inu zmenu nevidel, ak ano tak sa ospravedlnujem, ale asi tazko.
Hlavne ze takymi kravinami oblepili cele mesto, akoby to nemohli zakazdym zvyraznit, ci podciarknut ci co. Ako nadherne vyhadzuju prachy von oknom!!!

Majkl
poriadky intevalovým spôsobom, ako je to bežné v iných slovenských mestách. Ak na niektorých linkách je interval, tak cez víkend 28, resp 56 min.
Forma cestovných poriadkov je taká aká je preto, lebo v BB všetky dáta súvisiace
s MHD riadi software Emtest a ten zjavne nedokáže generovať lepšiu grafiku a rozdelené
stlpce. Obľúbená výhovorka zo strany BBDS je aj, že keby mali zastavkové CP väčší formát,
tak by sa všetky nezmestili do vitrín...
Inak, prečo si si nevytlačil cestovné poriadky z iMHD? My máme formát rozdelený na stlpce
A inak, napíš sem všetko, čomu si sa v BB divil a považuješ to za problém, nech je to
akokoľvek dlhé. Cím viac ľudí bude
do nich hustiť, tým je väčšia pravdepodobnosť, že sa niečo zmení.