Myslim ze takto nejak by mohli vyzerat linky vecer (napr po 19:00) a cez vikendy: http://web.redbox.cz/bystrica/LinkyMHDBB.htm
Vychadzam z toho, ze v tychto obdobiach sa ludia neponahlaju (a teda su ochotny cestovat aj dlhsou trasou) ale zaroven nie su ochotny cakat dlho na bus. Zaroven teda nechcu dlho cakat ani na prestupoch.
Zaroven predpokladam prestupne listky (povedzme do 40min bez doplatku)
Trochu som bol nuteny okresat trolejbusy, ale to je cena za to, ze maju tak malo rozvinutu siet.
Je mozne ze som zabudol na nejaku cast mesta alebo ze som dal niekde vela, niekde malo autobusov.
Takze privitam kritiku a na zaklade toho to upravim.
B961 je fakt dobry autobus. V Brne som si ho mohol vychutnavat skoro hodinu na okruznej linke 44. Ked som si zvykol na hlucnejsi motor, prisiel autobus na kopcovitejsi teren a tam sa ukazal. Bez problemov radil na vyssie stupne, zrychloval a v "priamom suboji" drzal krok s trolejbusov 21Tr, len v urcitych chvilach stracal.
Petik: Fakt by sa zislo prekopat skoro vsetky CP. Teraz sa to ustalilo ako vysledok kompromisu medzi potrebami a setrenim. Chcelo by to trochu inu filozofiu CP. Nejde len o intervalovost ale aj previazanie subeznych liniek a pod. Su tu aj drobnosti ako rozdielne chronometraze na rovnakej trase v rovnakom case a pod.
Dog: nestacia Ti nove autobusy ? Citybusy, B961, prijde este SOR a v oktobri budu vyrabat v Karose B952
V sobotu som bol v Karose na Dni otvorenych dveri. Videl som vyrovne haly, lakovnu a dokoncovaciu halu. Mali rozrobene Axery, Aresy a Recrea. Pre DP Prahy dokoncovali Citybusy solo aj klbove.
Podla ich casopisu budu tento mesiac robit pre nas trh primestske vozy a v oktobri B952 pre CR a SR. Zvysne objednavky sa dokoncia v novembri a decembri lebo v lete prestavali montaznu halu a lakovnu - za plnej prevadzky!
Majkl: este ze to neni naopak, vsak musime byt lepsi
Petik: ono to fakt suvisi, pokial mi autobus nejde do 10 min a peso cestu zvladnem za 20 min, naco by som platil 8 Sk ? Az na dochodcov si kazdy zvazi ci pouzije MHD, alebo alternativnu dopravu (peso, auto, ...). Otazne je, o kolko by sa zvysilo vyuzivanie MHD pri hustejsich intervaloch cez vikend a ako by to ovplyvnilo ekonomiku prevadzky.
Co sa tyka poklesu cestujucich na vikendovych spojoch, to sa nedivim pri 28 minutovom intervale. Z Uhliska na Gymnazium som to zvladol za 30-40 minut peso a to je skoro cela trasa linky 1. Ist niecim inym a potom prestupit na nieco ine neprichadza vzhladom na tarif do uvahy.
Myslim ze cez vikendy a vecer by sa mali zaviest ine linky, ktore by povedzme viac zachadzali, bolo by ich menej ale chodili by castejsie, ne***at cez vikendy primestke linky do MHD (teda nepouzivat ich na obsluhu Mladeznickej), zabezpecit prestupy medzi linkami, nech sa tie busy cakaju na prestupoch. A zaroven nech tie listky su aspon cez vikendy prestupne aspon do 3/4 hodiny.
Uz som raz vymyslal siet vikendovych liniek, ale potom som sa na to vysral. Problem su tykadla, so zachadzanim to nemaju tak jednoduche a vo vychodnej casti mesta chybaju droty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petik
http://web.redbox.cz/bystrica/LinkyMHDBB.htm
Vychadzam z toho, ze v tychto obdobiach sa ludia neponahlaju (a teda su ochotny cestovat aj dlhsou trasou) ale zaroven nie su ochotny cakat dlho na bus. Zaroven teda nechcu dlho cakat ani na prestupoch.
Zaroven predpokladam prestupne listky (povedzme do 40min bez doplatku)
Trochu som bol nuteny okresat trolejbusy, ale to je cena za to, ze maju tak malo rozvinutu siet.
Je mozne ze som zabudol na nejaku cast mesta alebo ze som dal niekde vela, niekde malo autobusov.
Takze privitam kritiku a na zaklade toho to upravim.
Co na to teda hovorite?