Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Možno len súhlasiť s tým, že:
a) cena lístka v hotovosti zostala na 60 centoch (pre porovnanie v TN je 50, a nočák je 80),
b) kočík s dieťaťom je a dúfam vždy bude bezplatný, tam je to spoločensky žiadúce, aby to tak ostalo,
c) matka dieťaťa v kočíku buď nech má z+avu z titulu materskej (ako to má byť spoločenská požiadavka), alebo je to normálny cestujúci. Rovnako ako s babyvakom alebo tehotná matka,
d) cena toho nočného spoja je podľa mňa ozaj hlúposť, veď nie tak dávnov BB jazdil nočák každý deň za denné cestovné a pred víkendom a v sobotu dokonca tuším aj kĺbový spoj praskajúci vo švíkoch. Čiže ak máme len jeden spoj, asi v najvhodnejšej časovej polohe, nie je dôvod na takéto cestovné, pretože podľa predchádzajúcich skúseností by si na seba mal zarobiť, prípadne tvoriť len bežnú stratu. A najmä, ak naň neplatia ani PCL, je to ozaj blbosť. Možno by sa mesto malo zamyslieť nad MDH ako službou verejnosti aj v noci.
Reakcia na: S499.1023 #44416:
Už mi je jasné, o čo ti išlo - teraz som si všimol, že som tam urobil chybu vynechal som omylom jedno zásadné slovo - nemyslel som že zrušiť bezplatnú prepravu kočíka s dieťaťom, ale bezplatnú prepravu sprievodcu kočíka s dieťaťom. Však logicky dieťa ide bezplatne z dôvodu nedosiahnutia vekovej hranice a kočík sa berie len ako prostriedok umožňujúci vykonanie jeho prepravy, t. j. niečo ako "invalidný vozík".
Reakcia na: S499.1023 #44416:
Lenže otázku by som stále staval inak - na zákade akého dôvodu by mala byť zvýhodnená aj osoba nesúca dieťa v babyvaku? Ako odpoveď neuznávam - lebo osoba s dieťaťom v kočíku zvýhodnená je. Pri takejto logike by sa mali všetci ozvať, že chcú byť zvýhodnení ako dôchodcovia 70+ a jazdiť tiež zadarmo a je jasné, že takto by sme ďaleko nezašli a teda je potrebné mať aj nejaké hranice. I keď je mi jasné, že každý má trocha inú predstavu, kde by mali byť umiestnené.
Na druhú stranu ja sa cítim byť znevýhodnený plateným základného cestovného, kým pomaly skoro všetci vôkol mňa sú zvýhodňovaní alebo dokonca neplatia vôbec...
Reakcia na: Kami #44415:
A prečo tí istí ľudia najprv rozhodujú o iných čiastkach, ktoré následne menia, pričom výsledná psychopatia v niektorých sadzbách opäť nemá nič spoločné s racionálnosťou, ale je to len ďalšia politická hra, kde poškodenou zostane opäť doprava.
Reakcia na: PIT #44414:
Bezplatnú prepravu kočíka s dieťaťom považujem za štandardnú civilizačnú vymoženosť. Pani Neviemaká sa ale cíti byť znevýhodnená bezplatnou prepravou MATKY s kočíkom. Tá by mala byť obratom zrušená.
Reakcia na: PIT #44414:
nie, nie je to preklep, taku informaciu som pocul aj ja, len som nemal cas si ju overit.
Zakladne cestovne ostava 0,60 €. Mesto objednava, mesto plati, predstavitelia mesta su voleni. Takze ...
Reakcia na: Patriot #44413:
Vhladom na skutocnost, ze SAD ZV ma na svojej stranke aj momentalne stale povodny novy cennik, nie je zrejme, ci clanok zodpoveda skutocnosti a do akej miery a teda doslo medzitym k zmene alebo trepe hovorkyna mesta alebo to nepochopila spravne autorka clanku.

K samotnemu obsahu:

Tak nocna linka s jednym jednosmernym spojom za extremnu cenu urcite nie je ani len nahodou najocakavanejsou vecou, ktoru by bolo potrebne pri zmenach vyzadovat.

Opat sa demagogicky vytvara dojem dosiahnutia nejakej uzasnej veci - zavedenia casoveho predplatneho cestovneho listka. Ten tu vsak nepretrzite existuje uz vyse 3 roky, pricom len SAD ZV a hlupaci na MsU tolerovali stav, kedy tento nemohol platit v celej sieti MHD, ale len na trolejbusovych a minibusovych linkach.

Neviem, kde autorka clanku dospela k poznaniu, ze pozitivom je sprostost myslienky nejakej zcestne rozmyslajucej pani Kocikovej na temu babyvakov (ta z nepochopitelnych dovodov ma predstavu, ze standardom je za pouzitu sluzbu neplatit, nie platit a teda ze kazdy, kto plati je dikskriminovany a nie ze urcite opravnene skupiny cestrujucich su v v niektorych opodstatnenych pripadoch VYNIMOCNE zvyhodnene), u ktorych neexistuje ziadny opodstatneny dovod na bezplatnu prepravu. Skor by vzhladom na vozidlovy park, ktory bude zabezpecovat prepravy od 01.07.2011, kedy miesto pre kocik bude v podstate uz v kazdom vozidle situovane priamo vedla snimaca kariet, malo logicky dojst skor k zruseniu bezplatnej prepravy aj pre kociky s detmi, nakolko pominie jediny dovod, pre ktory tento institut bol zavedeny. Ibaze by sme sa zrazu zacali tvcarit, ze toto nie je dovodom a tym ze by bolo to, ze by vznikla potreba najst dalsiu skupinu cestujucich, ktori nebudu platit. Len sa je potom potrebne zamysliet aj nad tym, ze niekde sa musi najst hranica, aby sa nestalo, ze o dva mesiace sa ozvu tehotne zeny, ze su znevyhodnene oproti babyvakom, pretoze kym zena ma dieta v babyvaku na tele, tehotna zena ma nenarodene dieta v biologickom vaku vo vnutri tela a v podtsate ide o to iste a takto potom ďalej a ďalej.

Ani pri najmensom sa nemozno stotoznit s takou idiotinou, ako cestovne pre dochodcov nad 70 rokov vo vyske 0,01 €!
Pri povodnej vyske 0,10 € by taketo cestovne malo aspon nejaky sice minimalny, ale aspon viditelny vplyv na uhradu nakladov suvisicich so zabezpecenim prepravy, avsak pri cene 0,01 ani len tento efekt naplneny nebude a navyse si dement, ktory to vymyslel, urcite neuvedomil praktickost manipulacie s mincou najnizsej nominalnej hodnoty a rozmerov, kedy sa tak do praxe dostane skutocnost potreby vracania vydavkov k 1-centovej platbe, t. j. vodic bude musiet pri akejkolvek platbe (okrem platby 1 centom) VZDY vydavat minimalne jednu jednocentovu mincu, takze realne vzdy bude musiet mat velke mnozstvo jednocentovych minci, co je absurdne. Je to o to zarazajucejsie, ze v decembri 2008 boli ceny v hotovosti umyselne nastavovane tak, aby bolo okruhle a zodpovedalo nasobku 20-centovej mince. Pre absolutne smiesny 1 cent sa tak ziska jedine zaevidovanie cestujuceho, avsak absolutne sa zhorsi manipulacia s hotovostou a podstatne sa budevytvarat tla na zdrzanie.

Ale je fajn, že trolejbusy boli vyhodnotene ako ekologicke. Vsak ake ine by to aj mali byt?
http://bystrica.sme.sk/c/5949651/nocne-spoje-budu-opat-v-uliciach-mesta.html

hmm no tak teraz neviem, ci je tento clanok vysledkom "kvalitnej novinarskej prace" - kedze skoro v kazdej vete je uvedena nespravna informacia, alebo sadzv nepojde na strop cenoveho vymeru od mesta...
Reakcia na: expresbb #44410:
Presne ako píšeš - tie čísla sú tak, ako ich podávajú ďalej, absolútne nezmyselné a nevyjadrujú v podstate vôbec nič, akurát že neznalý novinár ešte z takého bludu urobí nadpis pre senzáciu.
Uvádzané percentá hovoria o využití ponúkanej kapacity, t. j. môžem poslať jeden deň na vlak v špičke motorku a využitie môže mať 105 % a rovnako tak môžem na ten istý vlak, v ktorom by však druhý deň išiel dvojnásobný počet cestujúcich, poslať 10-vozňovú súpravu a využitie bude napr. 15 % - hrozné číslo - tak zrušme nevyužitý vlak, však čo na tom, že sme získali dvojnásobnú tržbu a problém je, že máme zbytočne veľa vagónov v radení vlaku, resp. cestujúcicm poskytujeme rôznu úroveň kvality čo do pohodlia cesty a pod. Niektorí ľudia si stále naivne myslia, že vozidlo je primerane využité vtedy, ak v ňom je 8 osôb na metri štvorcovom.
Ten VÚD by mali asi radšej zrušiť, pretože sa nepamätám, kedy posledne od neho vyšlo von niečo rozumné a tak sa urobí asi menej škody.
Reakcia na: expresbb #44410:
Kremničan ani nespomínaj, fakt to bývalo natrieskané. Veľa ľudí sa chodilo kúpať do Kremnice práve týmto vlakom.
Reakcia na: brefos #44409:
Len zase niekto porovnáva neporovnateľné. Je rozdiel, keď na trati jazdí veľká súprava a je rozdiel, keď tam behajú bagety. Jasne, že potom to dopadne lepšie pre bagety ako pre veľkú súpravu. Namiesto percent by bol výstižnejší údaj o priemernom počte cestujúcich, alebo na akú súpravu to rátali tie percentá. A podľa predstaviteľov železníc, tieto najvyužívanejšie spoje treba zoptimalizovať (zaviesť podľa potreby-teda už viac nepôjde; viď Kremničan.)
Dnes som bol trocha omrknúť priestor budúceho PP Majer-Šalková. V podstate nič nové, prebieha výstavba inžinierskych sietí (vodovod by mal byť v tomto čase už dokončený a pripravený na kolaudáciu). Budúca cestná komunikácia je vysypaná štrkom a stále sa na nej pracuje. Vychádza to tak, že komunikácia sa stavia presne po úroveň zastávky Šalková, otoč. na opačnom brehu Hrona. Zatiaľ mi teda nie je jasné, či táto komunikácia tu bude slepo ukončená, alebo sa postaví aj nejaké prepojenie na Šalkovú, čo by sa javilo ako žiadúce. Nateraz ale tomu nič nenasvedčuje a ak dôjde k takémuto niečomu, zrejme to bude až počas prevádzky PP.
http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/krimi-a-nehody/v-ivanke-pri-dunaji-sa-zrazil-vlak-s-autom.html
Dokedy ešte budú šoféri áut hazardovať nielen so svojimi životmi? R833 cca 150min, R835 cca 40min. Meškanie sa dotklo aj iných vlakov na trati Bratislava - Šurany
Reakcia na: kvorka #44385:
Má to svoj dôvod. Toto vozidlo nieje splynofikované, tak zrejme preto je nasadené na túto linku. BB-Schuhu mi hneď vravel, že pravdepodobne tento voz nasadia, keďže nemá teraz veľké využitie. ?
Vláčik Pretórium začne premávať od 30. júna 2011 každú stredu, piatok a nedeľu s odchodom z námestia SNP o 11., 12., 14., 15., 16. a 17. hodine.
Cena lístka je 1€ za osobu.
Tie rádoby "ŠPZ" vyzerajú hrozne.. ? Keby vzadu a vpredu neboli tie "ŠPZ", ale taký štýl EČ ako je na boku, a ešte na tom mieste, kde mali 30Trky tie provizórne EČ doteraz, tak by to vyzeralo vzorovo...
Reakcia na: LUK #44401:
práve som ho videl na linke 4 - tak nejako je to ozaj fajn. ?
Reakcia na: LUK #44401:
Predok chvalim. Zadok mohol byt trochu lepsi. Mohlo to mat napr cierne oramovanie, alebo nejake pozadie (napr strieborne). Ale celkovo pochvala.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.