Bolo by možné keby vo ZV nasadili napríklad z BB nejaké naftové sóla a potom by požiadali z fondov EÚ o príspevok na nákup nových CNG vozidiel? Keď sa to pri t-busoch dalo. Či je to somarina. ?
Bolo by to pekné, ale neviem či sa to niekedy zrealizuje. Minule v novinách bolo písané že ZV má 24 liniek MHD, nuž len neviem kde L23 a 24 jazdí. ? A sú to totožné noviny čo dnes napísali že 18 kĺbov. Takže som v tomto pesimista.
súhlasím s tebou do bodky. Vzhľadom na trasovanie liniek by mal mať práve ZV systém dlhých liniek, ktorý zaviedol tu v BB, pretože má na to vhodné podmienky:
1 Západ - centrum - Sekier
2 Zlatý potok - centrum - žst - Západ
3 Podborová - centrum - žst - Môťová/Sekier
prípadne meirne upraviť a na nich by mohli byť práve kĺby.
Lebo zakúpiť 4 sóla na súčasný počet 22 liniek, to bude síce lepšie než nič, ale nebude v tom žiadny systém a ani vyznačené spoje sa nebudú dať urobiť. No uvidíme.
Ale napadol ma aj iný uhol pohľadu. Hovorí sa o reorganizácii systému MHD ZV. Ak by náhodou (ja by som bol len rád) došlo k vytvoreniu systému nosných liniek, čo si v podmienkach Zvolena viem celkom reálne predstaviť, tak pár kĺbových autobusov by tu našlo uplatnenie. Ale stále platí to, že akýkoľvek nový prírastok bude pozitívom. Je rok 2011, a MHD ZV má okrem jednej B952 všetko iba B732 a 0 nízkopodlažných vozidiel.
niekde na stránkach mesta, síce nepísali či kĺby, ale ak chcú aby nejaké vozidlo robilo nosné spoje, kĺb je na mieste, lebo inak je to vozidlo ako každé iné, ibaže NP. ? Na druhú stranu u CNG kĺbu by nemohli ani hovoriť o nejakej zvýšenej spotrebe, pretože oproti naftovým sólam vyjde beztak lepšie.
Re #44009 BB-Schuhu: určite, s tým možno len súhlasiť.
No je tam preklep: ZVOLEN. Osemnásť nízkopodlažných kĺbových mestských autobusov s pohonom na stlačený zemný plyn plánuje najneskôr do konca tohto roku kúpiť Slovenská autobusová doprava Zvolen. Tomuto neverím, to by znamenalo že do ZV pribudnú 4 kusy kĺbových vozidiel a to sa mi nevidí. ?
Na zastávke "Dolný Jelenec, Jelenská" smer BB bola vybudovaná nová zastávková nika. Samotná zastávka je v novej polohe, kde nahrádza už zrušenú zastávku "Dolný Jelenec, č.d. 187". Pôvodná poloha zastávky sa nachádzala hneď za zákrutou a v klesaní, čo zrejme nevyhovalo bezpečnostným pomerom.
Každopádne, na linke č. 601469 bolo pri poslednej zmene CP zrušených dosť veľa zastávok, väčšinu z nich naozaj už nikto nevyužíval. Dnes som si všimol, že pomizli už aj označníky a zastávkové prístrešky (napr. zastávka Motyčky-Štubne).
Medzi Starými Horami a Donovalmi sa zastavuje už iba na zastávkach:
Dolný Jelenec, Jelenská > Horný Jelenec > Motyčky > Jergaly > Hanesy.
Mňa mrzí, že SAD ZV si opäť robí "cochcárnu" a na buse ZV-318BI opäť prelepené celé zadné čelo bez výrezu na reklamu. Neviem už, či je to diletanstvo alebo debilita.
K tej nehode ešte, #1006 na L8 smer stanica prišla o všetkých pasažierov, keďže ju dlhšie nechceli pustiť. Následne som videl v premávke:
BB-348BJ, BB-349BJ, BB-993BC a na prejazde po Stavebnej na stanicu aj BB-716BE (alebo 715?). A trolejbus potom žiadny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
K tej nehode ešte, #1006 na L8 smer stanica prišla o všetkých pasažierov, keďže ju dlhšie nechceli pustiť. Následne som videl v premávke:
BB-348BJ, BB-349BJ, BB-993BC a na prejazde po Stavebnej na stanicu aj BB-716BE (alebo 715?). A trolejbus potom žiadny.