Reakcia na: Petik #43594:
Áno máš pravdu, ten zjazd tam bol (až do druhej prestavby koncom 80. rokov). To, že tam chýba možnosť (obojsmerne) odbočiť v smere BR-RK vidím problém už v samotnom projektovaní križovatky. V čase keď sa ten uzol ešte len začal stavať a robili sa prípravné práce (t.j. roky 1973-1974), asanácia domov na Vajanského nám., určite bol priestor na to, aby sa uzol postavil poriadne. V dnešnej situácii si akékoľvek zásahy do križovatky už neviem predstaviť (okrem iného je to v tesnej blízkosti ESC), ale v čase výstavby (pred 35 rokmi) tá možnosť určite bola. V každom prípade dokončenie severného obchvatu tejto situácii pomôže, ale dôsledky neúplnej križovatky budeme znášať aj naďalej, o tom som presvedčený. O tej Skuteckého viem že sa o tom uvažovalo. No myslím si, že v súčasnosti sa už od toho upustilo.
no.ev.di.
Re #43582 expresbb: na DF v BA sekcií to je písané... nie, že my na SORke niečo hľadáme. Ono SOR robí minimum preto, aby sme na ňom nenašli nič. Absolútne ich nezaujíma design, estetika, či komfort. Si videl ako blbo je riešený priestor na státie v točni? Alebo tie dve sedadlá pri 4. dverách v klbáku, jak tam tie schodíky nepríjemne zasahujú do priestoru na státie, či sedadlá, ktoré by mohli byť v pohode umiestnené ako NP sú na podestách a kompenzované to je sklopnými sedadlami na úkor miesta na státie. SOR jediné čo dokázal je to, že vyrobil autobus, ktorý spĺňa ekologické normy, pomáha dopravcom fakt šetriť, ba až tak, že dopravca v tom ošiali kašle na to, čo ten autobus poskytuje cestujúcim, a samozrejme SOR láka na nízku cenu, aj keď Solaris neponúka o nič vyššiu ba dokonca za oveľa krajší a lepší autobus. V BA máme Solaris od leta 2005 a človek by im netipol 6 rokov, za to chcel by som vidieť SORky NB po 4-5 rokoch prevádzky ?