Mne sa teda SOR z hladiska komfortu cestujucich pozdava a to tak kratky ako aj harmonika. Myslim, ze z toho, co jazdi v Prahe je to asi najlepsie. A tie jedny dvere naviac su tiez super, hoci som to predtym kritizoval.
a kto by sa netešil? sa divím, že to vôbec niekoho baví zastávať sa pseudoautobusu a ignorovať pritom fakt, že je to autobus, ktorý je 10-15 rokov pozadu vzhľadom a komfortom.
Re #43582 expresbb: na DF v BA sekcií to je písané... nie, že my na SORke niečo hľadáme. Ono SOR robí minimum preto, aby sme na ňom nenašli nič. Absolútne ich nezaujíma design, estetika, či komfort. Si videl ako blbo je riešený priestor na státie v točni? Alebo tie dve sedadlá pri 4. dverách v klbáku, jak tam tie schodíky nepríjemne zasahujú do priestoru na státie, či sedadlá, ktoré by mohli byť v pohode umiestnené ako NP sú na podestách a kompenzované to je sklopnými sedadlami na úkor miesta na státie. SOR jediné čo dokázal je to, že vyrobil autobus, ktorý spĺňa ekologické normy, pomáha dopravcom fakt šetriť, ba až tak, že dopravca v tom ošiali kašle na to, čo ten autobus poskytuje cestujúcim, a samozrejme SOR láka na nízku cenu, aj keď Solaris neponúka o nič vyššiu ba dokonca za oveľa krajší a lepší autobus. V BA máme Solaris od leta 2005 a človek by im netipol 6 rokov, za to chcel by som vidieť SORky NB po 4-5 rokoch prevádzky ?
Kolko krat ti, dopekla, mame vysvetlit, ze mestska firma si NEVYBERA, ale tendruje a teda DPMBB nemohol "stavit na overenu kvalitu v podobe trolejbusov od Solarisu"?
Evidendnte sa vo svojich príspevkoch vyžívaš, keď dokážeš napísať na 30 Tr v ba fóre niečo takéto: "Už sa inak neviem dočkať kedy mu konečne praskne rám"
SOR trolejbus homologizovaný v BA má vraj nejaký vážnejší problém s elektronikou... tak uvažujem, že prečo BB nestavila na overenú kvalitu v podobe trolejbusov od Solarisu? Keď už Solaris predal trolejbusy aj v Nemecku, Švajčiarsku či Rakúsku tak niečo na tom bude. A slušné počty mal aj u ekologických autobusov predaných do Švédska, ktoré vznikli na základe spolupráce so zákazníkmi. ☺
tie malé, o ktorých si myslíš, že sú v ZV nátere sú pre Ústí nad Labem. Inak čo som videl ten interiér Tedomu, ak popracujú na pár veciach ešte, tak Tedom sa môže pokúšať aj o zakázky u západnejšie položených krajín, zatiaľ čo SOR tam s tým čo predáva nemá šancu.
výluka na Karlove bola predbežne naplánovaná do 31. marca. Ak bude teda termín dodržaný, najneskôr od piatku 1. apríla sa začne jazdiť po štandardnej trase cez Severnú a Komenského.
Všetko nasvedčuje tomu, že nový podjazd bude čo nevidieť otvorený. Som zvedavý, ako bude riešená náhrada za zastávku Rudlovská cesta, AURIS (neviem či tá nová na preložke už je hotová alebo ešte nie).
niekedy na budúci týžden dôjde k preloženiu dopravy cez nový podjazd a starý tunel bude dočasne uzavretý.
Rovnako sa v nasledujúcom týždni očakáva otvorenie Komenského ulice pre dopravu.
Veru darmo som dnes čakal na TEDOM po 9 hodine ráno na zastávkach, keď mi to už nedalo že stále nejazdil na L22 a L21, tak som použil rôzne prostriedky a zistil som že ráno odišiel do Zvolena. Tak cca 11:30 som sa aj ja pomaličky pobral domov. ? Ja že do obeda vydrží a ništ. ?
Dávno sa tu už nespomínal severný obchvat, tak sa to pokúsim napraviť. Počas výluky (minulý víkend) na Ceste k nemocnici došlo ku kompletizácii kruhového objazdu nad medokýšom. Jazdí sa už po celom objazde, prostriedok už bol zasypaný zeminou. Okrem toho prebiehajú terénne úpravy v okolí danej komunikácie, popri chodníku (nad medokýšom) pribudli zábradlia, finišuje sa aj s novým podjazdom popod železničnú trať (dostavba chodníkov + terénne úpravy). Dnes bolo vidieť, ako čistili od blata budúcu (už vybudovanú) preložku časti Rudlovskej cesty. Až mi to pripadalo tak, ako keby chceli tú preložku otvoriť už od pondelka. K pokroku došlo aj pri starej nemocnici (v blízkosti aut. zastávky), kde bola položená vrchná vrstva asfaltu a zmizol tak "schod" na ceste. Musím uznať, že tento úsek už konečne dostáva svoju finálnu podobu, doteraz to bolo iba stavenisko.
Pekne, ale je z toho citit taku klasicku cesku krivdu - sme najlepsi, ale ini nam brania v uspechu.
A v com bol lepsi od Ikarusu? Ikarus mal brutalny design, oproti nasemu nadhernemu designu 60-tych rokov. Nic viac som sa z toho nedozvedel.
A nazor na konci, ze to bola zbytocna praca - kolko dobrych projektov je v zivote neuspesnych... A nielen kvoli zlemu RVHP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
Rovnako sa v nasledujúcom týždni očakáva otvorenie Komenského ulice pre dopravu.