Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vladimir myslim ze autobus by skorej odpratali z cesty ako trolej, ale je to moj nazor. Neviem ako by sa tam do tej ulice dostala ta Tatra co taha pokazene trolejbusy
Luk nechapem co stale proti mne mas 🙂
Reakcia na: Danny #3761:
Aj mne to chodí popod okná, takže tiež sledujem tú 'ohromnú' vyťaženosť... 🙂 Ale keď nevedia spropagovať vlastné služby, tak tak im treba! Minutáž bola zrejme počítaná na návaly substrátu:-). Ja by som upravil aj trasu - okolo Slovenky - stál by aj na Karlove.
Čaute páni!
Vcera brat cestoval smerom na Tesco. Tak som ho poslal tou 98-ckou. 18:45 cestoval uplne sam 🙂
Inak mal by som zlepsovak ohladne grafikonu. Kludne by mohla ta linka meskat, a v Sasovej by mala byt minutaz kludne po minute. Moj navrh: Tesco 0min., Sasovska cesta 10min., Karpatska 11min., Poliklinika 12, Posta 13, cintorin 14 a Sasova Ihrisko 15, teraz sa len vlecie a ako debil musi cakat na kazdej zastavke v Sasovej ? A co bude pripadne meskat, dobehne to cestou spat do Tesca
Trochu sa im divim. Okrem TESCA nikde nie je ziadnej zmienky o tejto linke (samo, ze okrem zastavok), ani BBDS nema zmienky o tej linke.
Mam este 1 kacirsku pripomienku k temu tescotroleju, no to nechcem pisat na plochu (ak chcete k vasim prispevkom napiste aj mejl a tak vam to poslem). Este by si to nahodou kompetentni precitali ?
Reakcia na: Vladimír #3759:
:-):-) Radšej ho neprovokuj... 🙂
Reakcia na: mimi #3754:
Zaprovokujem a do tretice sa Ťa spýtam to isté. Aký je rozdiel medzi situáciou, keď ulicu blokuje pokazený autobus a keď ulicu blokuje pokazený trolejbus.
A pridám ešte jednu otázku. Kto tu chce trolejovať Tatranskú? O Tatranskej pod drôtmi sa môžeme baviť až vtedy, keď sa budeme v trolíkoch prevážať po Rudlovskej ceste a cez Karlovo na Pieninskú, resp. na Starohorskú.
🙂
k linke 10: pravdepodobne taka existovala u v roku 1955. Trasu netusim.
1974 - Hviezdoslavova - Nam. Lenina - Kukucinova
1981 - Micinska - Namestie - THK
1986 Uhlisko okruzne - Namestie - KUNZ
1989 - Srnkova - Namestie - KUNZ
Chlapci ja som chcel len poukazat na to ze pred vystavbou trolejov by sa malo urobit nieco s rozsirenim tej cesty
Reakcia na: mimi #3754:
A aký je rozdiel medzi pokazeným trolejom a busom? Ja tadiaľ pred nedávnom denne jazdil a vždy som tŕpol, kedy mi kto vycúva do cesty...
Reakcia na: mimi #3754:
Aký je rozdiel medzi tým, keď sa v jednosmerke pokazí autobus a keď sa pokazí trolejbus?
Jozef myslis ze bez uprav ulic najma Tatranskej, tie auta nastavane popri ceste by trolej. prevadzke neprospeli a neviem si predstavit keby sa v tej jednosmerke pokazil trolej
Reakcia na: Vladimír #3750:

S týmto nárom možno len a len súhlasiť. Za všetkým sú len peniaze a nie nejaký záujem o občana. Je len škoda, že hypermarket sa nenachádza v Sásovej, možno s prispením mesta by sa tam už konečne postavila trolejbusová linka.
Ahojte. Ti co stavaju tie trolejove stlpy su riadne nemehla, zase presekli vodovod.
Vladimir: blizka buducnost ukaze ako to bude s beznymy linkami k Tescu ...

Ja ten atlas mam a urcite ma nestal tak vela. Niet divu ze je v lacnych knihach.
Reakcia na: LUK #3747:
Cheche... k budúcnosti? Nooo... s tou traťou k hypertescu ste ma prekvapili. Ako však tr3mp vtipne poznamenal, viac by potešilo, keby to TESCO stálo niekde na Pieninskej 🙂

Môj názor je taký, že TESCO to má veľmi dobre spočítané.

0. Jazdí bezplatná bus linka plne hradená TESCO-m (súčasný stav)
1. Postaví sa trolejbusová trať, ktorá je vlastne len odbočkou na parkovisko (práve realizovaný stav)
2. Bezplatná bus linka sa zruší a zavedie sa "poloplatená" t-bus linka doplácaná TESCO-m (onedlho platný stav)
3. BBDS začne šetriť kilometre a výpravu a po čase niekoho napadne časť spojov L2 alebo 3 otáčať pri TESCU.
4. Situácia sa ustáli na rozdelení časti výkonov súčasných liniek a zriadení pravidelnej riadnej linky ukončenej pri Tescu (napr. L4 ako skrátený variant L2 zo stanice).
5. Časť cestujúcich začne kašľať na pár korún a začne chodiť na zastávku naslepo s použitím poloplateného alebo plneplateného spoja - podľa toho, čo príde skôr.
6. Poloplatený spoj sa zruší pre nezáujem cestujúcich.
7. BBDS zostane trolejbusová trať, ktorú bude musieť obsluhovať.
8. Tescu sa vrátia investované peniaze - ušetria na dotácii L99 + trolejbusom príde viac zákazníkov z Fončordy.

Môže to tak byť? 😉 Alebo nie? No ja by som bol radšej, ak by som sa mýlil.

---

DO POZORNOSTI

Ak by niekto chcel atlas ortofotomáp Banskej Bystrice (bežne predávaný nejako okolo 700-800 Sk), v Lacných knihách v BA na Obchodnej ul. je vo výpredaji za 199 Sk (rovnako Košice).
Reakcia na: Majkl #3745:
mas aj foto?
Reakcia na: Vladimír #3744:
:-):-)
Reakcia na: Vladimír #3744:
strať ešte slovko k bystrickej budúcnosti...

Neboj sa, všetky moje údaje z histórie Ti opäť pošlem.:-)
Reakcia na: Vladimír #3744:
hej ja tiež žasnem - LUK a Kami ma zásobujú mailom takými množstvami materiálov, že ani keby som nechodil do školy, by som to nestíhal spracovať ?
Reakcia na: Kami #3742:
okrem toho nejaké tie Sorky, Ekobus, plyňák CNG B 732 od DPB, plyňák B 732 made in Zliner s 900vkovými čelami a jeden Axer.

Takže v podstate bieda, ak sa to porovná s minulým rokom, keď mal v NR stánok aj MAN, Volvo a Karosa. Dopravnému fandovi sa asi viac oplatí chodiť na brnenský Autotec...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.