Predstaviteľ SAD ZV hovoril ale niečo úplne iné... A nebolo to tak dávno (minulý týždeň).
Ale o.k., nech nič neposilnia. Ale potom žiadne zrušenie kyvadiel. Buď nič, alebo oboje!
Do konca tohto mesiaca zostávajú už len 2,5 pracovného dňa a mne ešte stále nie je jasné, čo sa bude diať? Veľmi rád by som sa dozvedel nový CP z dielne SAD ZV (DPM BB tak spravil už minulý týždeň). Alebo to mám chápať tak, že nič sa posilňovať nebude? To hádam nie...
mirkobb: Už keď si tu, tak sa ťa niečo spýtam (som presvedčený, že budeš poznať odpoveď). Kedy (pri ktorej povodni) bol zničený pôvodný most do Iliaša? A kedy do Skubína?
Inak, dnes som sa konečne odhodlal previesť sa L41 zo zastávky "iliaš II." Však MHD tam jazdí od 1.4.2001 (s prestávkou medzi 3.1.2005-1.3.2005) a ja som sa tam ešte neviezol. Ak to mám zhodnotiť, tak až mráz mi išiel po chrbte, keď som išiel rozbitou starou Karosou (1Z2 0638) po dezolátnom mostnom provizóriu... Zážitok je to síce pekný, ale ľutujem toho vodiča. Mimochodom, v Iliaši prebiehajú zabezpečovacie práce na nechránenom železničnom priecestí.
Keď si už začal s OT... Ako pozerám tú ich stránku, EBC nie je jediná budova s takouto atrakciou v našom meste, táto firma robila niečo podobné aj na inej budove v BB. http://www.leaderlight.sk/?ll=references&show=108#108 Spoznávate? ?
Úroven jednania niektorých pacovníkov BBSK asi dosahuje pozície vyhradené pre stoku a kanalizáciu momentálne rekonštruovanej v BB.. ?
? http://www.sme.sk/c/4047273/murgas-mlci.html Hned na začiatku im tam nejaká ženská "pre istotu" nadala, nuž ryba smrdí od hlavy.. ?
Neuveríš, ale presne túto odpoveď som od teba očakával, avšak s riešením podľa zdravého rozumu nemá nič spoločné. Napadlo ťa niečo také, že počet cestujúcich má akosi tiež nejaké hranice? Teda aj v tebou spomínanej situácii, kedy išla L6 pred L26 a zhodnotil si, že išli vcelku vyťažená, ti musí byť úplne zrejmé, že za ňou idúci spoj L26 išiel v podtsate prázdny. Druhá vec je, že obmedzovať výkon ekologickej dopravy na dráhe len aby nebol vysoký počet spojov v úseku kvôli zbytočným súbežným autobusovým linkám je úplnou sprostosťou, nehovoriac o znižovaní efektivity tohto systému z prevádzkovo-ekonomického pohľadu. Dráha sa stavia tam, kde má byť nosným systémom, akurát v BB všetko funguje ako u debilov, keďže prioritou sú známosti a oplácanie "službičiek", ktoré si navzájom známi poskytnú.
Je to tu mesto zločinu a hlúpych ľudí.
dokonca aj v "x" ide L23 zároveň s L21/22 ráno, poobede a večer chodia 24,26,27,54,56,prípadne aj 57 zase L20. To je už dávno známa cockovina. Ale tak niekto si to nevšimne ani za 2 roky. Asi mu treba riadne popolníky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB - Schuhu