mirkobb: "...zriadiť ešte ďaľšie kyvadlové linky na najvyťažnejších prepravných ťahoch. Takéto (dočasné) riešenie jednak zvýši efektívnejšie naloženie s odstavenými busmi a tie budú zároveň slúžiť ako väčší "zicher" v prípade podobnej udalosti ako dnes."
S týmto musím do bodky súhlasiť. DPM BB musí ťažiť z niečoho v tejto neľahkej situácii a toto vidím ako jednu z najreálnejších možností. Neviem, či je to priamo finančne výhodné pre DPM (doprava typu kyvadlovky), ale v každom prípade ide bližšie k cestujúcemu a zvyšuje sa tak okruh cestujúcich, ktorí vlastnia ČK, čo je v konečnom dôsledku výhodné aj pre trolejbusy.
Ešte k tomu kruháku, čo spomínal wizard112. Aj podľa mňa je škoda, že sa nepostavila stopa po celom kruháku. Nie som tiež na tieto veci odborník, ale myslím si, že by možno nebolo od veci ju dostavať. Potom možno skolaudujú ?
S týmto musím do bodky súhlasiť. DPM BB musí ťažiť z niečoho v tejto neľahkej situácii a toto vidím ako jednu z najreálnejších možností. Neviem, či je to priamo finančne výhodné pre DPM (doprava typu kyvadlovky), ale v každom prípade ide bližšie k cestujúcemu a zvyšuje sa tak okruh cestujúcich, ktorí vlastnia ČK, čo je v konečnom dôsledku výhodné aj pre trolejbusy.
Ešte k tomu kruháku, čo spomínal wizard112. Aj podľa mňa je škoda, že sa nepostavila stopa po celom kruháku. Nie som tiež na tieto veci odborník, ale myslím si, že by možno nebolo od veci ju dostavať. Potom možno skolaudujú ?
milé dieťa ?
wizard112
Re #29044 adrive: Zraniteľnosť trolejbusov je väčšia ako autobusov, ale existujú prostriedky, ako to môžeš minimalizovať, resp. odstrániť úplne (viď vyššie). Samozrejme, takýto výpadok nie je príjemný, ale stáva sa to. Ja si myslím, že DPM dnešnú mimoriadnu situáciu zvládol dobre, nakoľko som v čase tejto udalosti cestoval L1. Ja som túto udalosť pocítil jedine v tom, že miesto trolejbusu mi prišiel autobus.