Reakcia na: 810zssk #29049:
Tvoje úvahy sú správne, ale fakt nie si moc znalý "miestneho terénu", pretože Štefánikovo a Štadlerovo nábrežie v tomto nemá alternatívu. Kedysi mala, cez historické centrum (Obere Gasse, Grosser Ring, Untere Gasse), ale teraz je tam už pešia zóna a bola by hlúposť tam už v dnešnej dobe naťahať nejakú pavučinu drôtov. Ďaľšia možnosť je potom už len cez Bottovu, Strieborné námestie (to je naplánované a verím, že čoskoro aj zrealizuje), ale to je pre smerovú reláciu zo Sásovej a Karlova na Magazín a ďalej k Roosveltke, a taktiež cez J. Kráľa na Hušták a následne na Fončordu (Radvaň). Ale na toto prepojenie je problém sa dostať od Nám. Slobody cez Jesenský vŕšok, plánuje sa síce už vyše tridsať rokov tunel popod cintorín za hradbami, ale kým ten "postavia" (tak to už určite pfm10 skôr bude vyprávať vnúčatám rozprávky ?), taktiež nie som si istý, či by do tunela povolili trolejové vedenie na trolejbusy(v našich končinách to nie je obvyklé, pre električku áno). Takže alternatívna trasa k nábrežiu Hrona sa nekoná (Fučíkova a Kuzmányho sú jednosmerné a na tieto účely moc úzke). ?
milé dieťa ?
adrive
Nevidím dôvod na ospravedlnenie, ale ak ťa to poteší: prepáč trolejbus...
Škoda, že v MHD nie sú žiadne záruky. Ak by boli potom by sme mohli hovoriť o spoľahlivej MHD. Za spoľahlivosť nepovažujem to, že keď idem 5 krát cez mesto za dva mesiace tak vidím 3 krát nejaký problém s trolejbusom aj keď to môže byť len blbá náhoda...
Len ma prosím neberte, že som za ich zrušenie. To nie. Len polemizujem, či sú spoľahlivé