Reakcia na: mimi #28528:
Pán Modranský asi nevie o práve nič. Všmnite si príspevok /príklad s mercedesom/- na jednej strane tvrdí, že nové busy kúpili, na druhej hovorí, že sú na lízing. Takže ako to je?Po ďalšie, 40 nových busov SAD Zvolen určite pre MHD BB nekúpil. Koľko z nich predsa premáva ešte aj na Xlinkách a na PAL do Badína a Harmanca? To nie je MHD.
A "antifanúšikovským táborom" to celé zaklincoval. Asi chudáci všetci, čo im niečo vytýkajú chodili trhať vývesky po meste, alebo čo? To už nemajú ani štipku hrdosti? By som ich vykopal za to hrubé porušovanie zmluvy aj zákona už 3Xkrát.
Chudáci. Naozaj. "Museli" si zadovážiť staré herky. "Všetci ich nemajú radi v BB...a strhávajú im vývesky...no to ma podrž, hlavne že ich vylepujú tam kde netreba /Rudohorská I smer Magurská/. Asi aj čísla na označníku na námestí slobody "antifanúšikovia strhli". A ešte skôr, ako sa tam vylepili, hehe ? .
Na druhú stranu, jediná čerpačka na plyn je určite výhoda. Ale je vo Zvolene, nie v BB. Tam síce jazdia plynové, ale opäť staré busy /v porovnaní s tými z BB však stále luxus/.
Ak by mesto malo trochu schopných ľudí, nemuselo to byť takto...veĎ nevedia mestskí úradníci ani zdokumentovať porušenia, chudáci jedni, musia občania asi za nich chodiť a fotiť či čo? To už je fakt úroveň. Avšak ako sa vraví, pes dočiahne len tam, pokiaľ mu dovolí reťaz. A tá z BBSK konca nemá, a od mesta ani žiadna asi nie je.
Avšak to, že vyhráva občan, tiež pravdou nie je. Iba ak v cene. Nie v kvalite. A ani počte spojov, lebo Xnasledovníci a naopak idú naraz. A aj to malé plus sa netýka polovice mesta, kam X záhadne nasadený nebol. Linka BB2BB je super medzimestským spojením. Wau. Pri tejto logike ma zaujíma, či si mesto nechá stále skákať po hlave, alebo sa človek dočká konečne trolejbusu na Sásovej, alebo na úvod aspoň slušného intervalu a slušných autobusov, za jednotnú cenu po celom meste, nie 5,10,14... to je bordel na kolečkách, ako raz povedal trolejbusový fanúšik Ján Slota, ktorý hold ukázal, ako sa dá zatrolejovať celé mesto.Carpe diem.
Dik za objasnenie.
Habibi
Definície podľa Nariadení rady ( EHS ) 684/92, 2121/98 a 12/98
Pravidelná doprava
1.1. Pravidelná doprava je doprava, ktorá zabezpečuje prepravu cestujúcich v presne stanovených intervaloch po presne stanovených trasách, pričom cestujúci nastupujú a vystupujú na vopred určených zastávkach. Pravidelná doprava bude prístupná pre všetkých a v prípade potreby bude povinná rezervácia.
1.2. Doprava organizovaná hocikým, ktorá zabezpečuje prepravu špecifikovaných kategórií cestujúcich s vylúčením ostatných cestujúcich, pokiaľ sa takáto doprava prevádzkuje za podmienok určených v bode 1.1., bude považovaná za pravidelnú dopravu. Takáto doprava je ďalej nazývaná „špeciálnou pravidelnou dopravou“.
Špeciálna pravidelná doprava bude zahŕňať:
(a) prepravu pracovníkov z domu do práce a späť,
(b) prepravu do vzdelávacích zariadení a z nich, pre žiakov a študentov,
(c) prepravu vojakov a ich rodín medzi východiskovým štátom a oblasťou ich kasární,
(d) mestská doprava v pohraničných oblastiach.
Nepravidelná doprava
2.1. Kyvadlová doprava je doprava, prostredníctvom ktorej sa pri opakovaných jazdách tam a späť prepravujú skupiny vopred zhromaždených cestujúcich z jednej oblasti odchodu do jednej oblasti určenia. Tieto skupiny zostavené z cestujúcich, ktorí ukončili jazdu tam, sa počas nasledujúcej jazdy prepravujú späť do miesta odchodu.
„Oblasť odchodu“ je miesto, kde jazda začína a „oblasť určenia“ je miesto, kde jazda končí, v obidvoch prípadoch zároveň s lokalitami v dosahu 50 km. Mimo oblastí odchodu a určenia môže k zberu a vysadeniu cestujúcich dochádzať až na troch rôznych miestach. Oblasť odchodu a určenia a ďalšie miesta zberu a vysadenia môžu byť na území jedného alebo viacerých členských štátov.
Kyvadlová doprava s ubytovaním zahŕňa okrem dopravy aj ubytovanie aspoň pre 80% cestujúcich so stravou alebo bez stravy v mieste určenia a v prípade potreby aj počas jazdy. Cestujúci zostanú v mieste určenia aspoň dve noci. Kyvadlová doprava s ubytovaním môže byť zabezpečovaná skupinou dopravcov konajúcich v mene rovnakej zmluvnej strany a cestujúci môžu:
- podniknúť spiatočnú cestu s iným dopravcom z tej istej skupiny ako cestu tam,
- po trase využiť spoj s iným dopravcom z tej istej skupiny na území jedného z
členských štátov.
2.2. Príležitostná doprava je doprava, ktorá nespadá ani do definície o pravidelnej doprave ani do definície o kyvadlovej doprave. Patria sem:
(a) zájazdy, to znamená doprava, pri ktorej sa to isté vozidlo použije na prepravu jednej alebo viacerých skupín vopred zhromaždených cestujúcich, pričom každá skupina sa dopraví späť do miesta jej odchodu,
(b) preprava:
- ktorou sa prepravujú skupiny vopred zhromaždených cestujúcich, pričom cestujúci nie sú dopravovaní do miest ich odchodu v rámci tej istej cesty
- ktorá v prípadoch pobytu v mieste určenia, zahŕňa aj ubytovanie alebo iné turistické služby nedoplnkové k preprave alebo ubytovaniu,
(c) preprava organizovaná pri príležitosti zvláštnych udalostí, ako sú semináre, konferencie a kultúrne alebo športové akcie, ktoré nevyhovujú definíciám v bodoch (a) a (b);
(d) preprava, ktorá nevyhovuje kritériám v (a), (b), (c) a (d), t.j. ostatná preprava.
?