Reakcia na: Majkl #2755:
29. augusta 1995. A napriek tomu, že ešte v aprílovom čísle časopisu Tempo opäť písali, že v prvej polovici tohto roka by sa mala uskutočniť aj súťaž na dodávateľa prác na trati ZV-BB, vo vestníku verejného obstarávania sa ešte nič neobjavilo a pritom je to proces na niekoľko mesiacov.
Inak je pozitívne, že po dlhých rokoch sa konečne opäť vrátili k prekrytiu plexisklom. Škoda je len to, že "babráci", ktorí to zakladajú, na žel. stanici dali pod plexisklo CP, ktoré predtým stihli ešte sami poškodiť a teda u L34 sú NEČITATEĽNÉ odchody o 22. hodine a u L99 od 20. do 23. hodiny. Podobné je to v prípade, keď upevňovacie skrutky nie sú umiestnené v rohoch (mimo CP), ale prekrývajú napr. časové údaje. A keďže je to teraz pod plexisklom, k zmene tak skoro nedôjde!

PIT
R1 Banská Bystrica - severný obchvat - Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) vrátane geologických a geodetických prác, dokumentácie na ponuku (DP)
Lehota na predkladanie ponúk
2. 7. 2004, 12.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05233&rok=04
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
Elektrifikácia trate Zvolen - Fiľakovo - dodanie projektovej dokumentácie stavby
Lehota na predkladanie ponúk
8. 7. 2004 do 14.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05369&rok=04
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania - verejná súťaž
Nové nízkopodlažné autobusy do dĺžky 12 m, s obsaditeľnosťou minimálne 90 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I pre DPMŽ, s. r. o. Žilina
Víťaz: COREX, v. o. s., Hlavná 4, 952 01 Vráble za 22 460 904 Sk. Dátum uzavretia zmluvy
7. 5. 2004.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05307&rok=04