Re PIT: na 80 kilometrový, čiastočne dvojkoľajný úsek ZV-Fiľakovo sa prachy nájdu, ale na 20 km do BB nie - a pritom základný kameň už bol poklepaný kedy???
Dolezitou na tej linke by mala byt nizkopodlaznost. Kym nejaka dochodkyna absolvuje horolezecky vystup do Varia, Ciciaka ci Karosy, to dost trva. A tiez usporiadanie 1+1 - to je dost problem pri Variach (ma 2+1).
) preto o Ikaca vodici nejavili zaujem - "aj tak sa nekupi". Vodic Ciciaka si ho vyskusal a pochvaloval. Dobre pracovisko vodica, 2 dvere, nizka podlaha. Nie je to prilis siroke a kolesa tomu netrcia. Ked dosiel ku kostolu s plnym vozov, dochodcovia len "štrg-brng" a uz hlasili: Pan vodic, mozeme ist. 


PIT
R1 Banská Bystrica - severný obchvat - Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) vrátane geologických a geodetických prác, dokumentácie na ponuku (DP)
Lehota na predkladanie ponúk
2. 7. 2004, 12.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05233&rok=04
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
Elektrifikácia trate Zvolen - Fiľakovo - dodanie projektovej dokumentácie stavby
Lehota na predkladanie ponúk
8. 7. 2004 do 14.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05369&rok=04
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania - verejná súťaž
Nové nízkopodlažné autobusy do dĺžky 12 m, s obsaditeľnosťou minimálne 90 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I pre DPMŽ, s. r. o. Žilina
Víťaz: COREX, v. o. s., Hlavná 4, 952 01 Vráble za 22 460 904 Sk. Dátum uzavretia zmluvy
7. 5. 2004.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05307&rok=04