Reply on: Majkl #2755:
No to vieš, keby náhodou tú trať elektrifikovali, tak ten psychopat Králik by mal ďalší agrument, prečo by mala byť BB hlavným mestom.
Dolezitou na tej linke by mala byt nizkopodlaznost. Kym nejaka dochodkyna absolvuje horolezecky vystup do Varia, Ciciaka ci Karosy, to dost trva. A tiez usporiadanie 1+1 - to je dost problem pri Variach (ma 2+1).
) preto o Ikaca vodici nejavili zaujem - "aj tak sa nekupi". Vodic Ciciaka si ho vyskusal a pochvaloval. Dobre pracovisko vodica, 2 dvere, nizka podlaha. Nie je to prilis siroke a kolesa tomu netrcia. Ked dosiel ku kostolu s plnym vozov, dochodcovia len "štrg-brng" a uz hlasili: Pan vodic, mozeme ist. 


PIT
R1 Banská Bystrica - severný obchvat - Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) vrátane geologických a geodetických prác, dokumentácie na ponuku (DP)
Lehota na predkladanie ponúk
2. 7. 2004, 12.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05233&rok=04
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
Elektrifikácia trate Zvolen - Fiľakovo - dodanie projektovej dokumentácie stavby
Lehota na predkladanie ponúk
8. 7. 2004 do 14.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05369&rok=04
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania - verejná súťaž
Nové nízkopodlažné autobusy do dĺžky 12 m, s obsaditeľnosťou minimálne 90 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I pre DPMŽ, s. r. o. Žilina
Víťaz: COREX, v. o. s., Hlavná 4, 952 01 Vráble za 22 460 904 Sk. Dátum uzavretia zmluvy
7. 5. 2004.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05307&rok=04