Dnes som bol svedkom incidentu na Srnkovej. Na zakaze zastavenia stal Citroen. Vodic autobusu sa nemal ako otocit tak mu zatrubil a naznacil aby sa posunul. Na to sa chlapik zacal rozculovat, kricat ze ta znacka neplati a pod. Znacku vyvalil a nalozil na multikaru firmy Progres. Ta ju zaviezla do dvora. Riesi to aj mestska policia, boli obzriet dieru po znacke. Som zvedavy na vysledok.
PIT
29. augusta 1995. A napriek tomu, že ešte v aprílovom čísle časopisu Tempo opäť písali, že v prvej polovici tohto roka by sa mala uskutočniť aj súťaž na dodávateľa prác na trati ZV-BB, vo vestníku verejného obstarávania sa ešte nič neobjavilo a pritom je to proces na niekoľko mesiacov.
Inak je pozitívne, že po dlhých rokoch sa konečne opäť vrátili k prekrytiu plexisklom. Škoda je len to, že "babráci", ktorí to zakladajú, na žel. stanici dali pod plexisklo CP, ktoré predtým stihli ešte sami poškodiť a teda u L34 sú NEČITATEĽNÉ odchody o 22. hodine a u L99 od 20. do 23. hodiny. Podobné je to v prípade, keď upevňovacie skrutky nie sú umiestnené v rohoch (mimo CP), ale prekrývajú napr. časové údaje. A keďže je to teraz pod plexisklom, k zmene tak skoro nedôjde!