Pozrel som si popisy Ikarusov a ich prevádzku na linkách, najmä dvojdverových Ikarusov I 280.10. Pamätám sa keď tieto Ikarusy jazdili na niekdajšej L52 (ešte za jej prvej existencie) z Fortničky do Hronseka, ale v tom období som párkrát videl aj modrý dvojdverový Ikarus na L54 ako sa otáčal na Striebornom námestí. Bolo to asi pred 8 rokmi. Nikdy som sa však nedozvedel, kde táto linka jazdila, lebo keď som to chcel zistiť, bola už zrušená. Nikde sa ani nespomína, lebo zrejme za krátku dobu prevádzky nezískala ani väčší význam. Ak náhodou o tejto L54 viete, na ktorej trase jazdila, tak prosím vás napíšte.
Dnes som bol svedkom incidentu na Srnkovej. Na zakaze zastavenia stal Citroen. Vodic autobusu sa nemal ako otocit tak mu zatrubil a naznacil aby sa posunul. Na to sa chlapik zacal rozculovat, kricat ze ta znacka neplati a pod. Znacku vyvalil a nalozil na multikaru firmy Progres. Ta ju zaviezla do dvora. Riesi to aj mestska policia, boli obzriet dieru po znacke. Som zvedavy na vysledok.
LUK, Furčan: dnes som si stiahol vaše fotky, vďaka vám za ne.
LUK, Tebe som ešte poslal mail s prosbou o zaslanie veľkých originálov fotiek (ja ich pozmenšujem a upravím).
29. augusta 1995. A napriek tomu, že ešte v aprílovom čísle časopisu Tempo opäť písali, že v prvej polovici tohto roka by sa mala uskutočniť aj súťaž na dodávateľa prác na trati ZV-BB, vo vestníku verejného obstarávania sa ešte nič neobjavilo a pritom je to proces na niekoľko mesiacov.
Inak je pozitívne, že po dlhých rokoch sa konečne opäť vrátili k prekrytiu plexisklom. Škoda je len to, že "babráci", ktorí to zakladajú, na žel. stanici dali pod plexisklo CP, ktoré predtým stihli ešte sami poškodiť a teda u L34 sú NEČITATEĽNÉ odchody o 22. hodine a u L99 od 20. do 23. hodiny. Podobné je to v prípade, keď upevňovacie skrutky nie sú umiestnené v rohoch (mimo CP), ale prekrývajú napr. časové údaje. A keďže je to teraz pod plexisklom, k zmene tak skoro nedôjde!
Re PIT: na 80 kilometrový, čiastočne dvojkoľajný úsek ZV-Fiľakovo sa prachy nájdu, ale na 20 km do BB nie - a pritom základný kameň už bol poklepaný kedy???
Od 13. júna 2004 platí 2. zmena železničného CP.
Ex 530/531 Hron Banská Bystrica - Bratislava hl. st. už NEBUDE POBINNE MIESTENKOVÝ - cena ako za rýchlik, jazdná doba sa nemení.
Inak spomínané autobusové linky spoločnosti GranusTrans sa mi doteraz nepodarilo stretnúť (a CP nie sú ani na zastávkach) - takže napriek platnosti CP nepremávajú. Dúfam, že nezabudli na skutočnosť, že podľa § 7 ods. 8 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave im môže byť odňatá dopravná licencia, keď dopravca do 30 dní od právoplatnosti udelenej dopravnej licencie nezačal na nej prevádzku podľa schváleného cestovného poriadku.
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
R1 Banská Bystrica - severný obchvat - Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) vrátane geologických a geodetických prác, dokumentácie na ponuku (DP)
Lehota na predkladanie ponúk
2. 7. 2004, 12.00 h http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05233&rok=04
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
Elektrifikácia trate Zvolen - Fiľakovo - dodanie projektovej dokumentácie stavby
Lehota na predkladanie ponúk
8. 7. 2004 do 14.00 h http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05369&rok=04
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania - verejná súťaž
Nové nízkopodlažné autobusy do dĺžky 12 m, s obsaditeľnosťou minimálne 90 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I pre DPMŽ, s. r. o. Žilina
Víťaz: COREX, v. o. s., Hlavná 4, 952 01 Vráble za 22 460 904 Sk. Dátum uzavretia zmluvy
7. 5. 2004. http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05307&rok=04
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan
?