Reakcia na: wizard112 #27084:
Ako súvisí spustenie trolejbusov s nepredĺžením nájomnej zmluvu na 34 autobusov? Tomu ozaj nerozumieš: 34 autobusov musi byt v kazdej situacii rentabilnych. Inymi slovami: musia si na seba zarobit. To v sukromnej spolocnosti tak funguje. Ked Ti niekto vykope vojnovu sekeru a pusti na linky 30 inych vozidiel, tak mi povedz, co by si Ty ako ekonom (riaditel, majitel) takehoto podniku urobil. No predstav si, ze si v situacii SAD ZV, rok predtym si investoval 250 mil. Sk do nakupu busov a teraz ako hovori dopravny odbornik Papyr "zacnes stracat licencie" . No ozaj ma zaujima, ci existuje ine riesenie
Ibibah
Papyr, mohol by si vysvetlit, ako dopravca ktory ma licenciu na 6 rokov MHD v BB zacne stracat licencie? To si ako predstavujes, ze v decembri 2005 bola podpisana nejaka zmluva, na zaklade ktorej SAD ZV investoval do BB nemale peniaze, aby sa po roku dozvedel, ze straca licencie?? Nuz fakt je, ze stratil cast zdroja pre financovanie MHD a preto vratil mestu cast autobusov. Ale o tom pisal uz skor: zavedenim truclejbusovych liniek bola vykopana vojnova sekera. No a vo vojne, to si priznajme, sa nepozera na transparenty ani na lesk karoserií. Ale priznajme si : od leta 2006 bol v BB historicky najkvalitnejsi vozovy park s absolutnou prevahou novych pohodlnych vozidiel. V zavere roku 2007 sme sa ocitli vo vojne, ktorej sa prisposobili obaja prepravcovia svojim sposobom: SAD ZV prisposobil svoje kapacity novej situacii a ja tomu rozumiem. DPM BB v roli priekopnika ochrany zivotneho prostredia zasobuje mesto cerstvym vzduchom z Cachova a okrajovych casti mesta. Aj tomu rozumiem. Vysledok dobre vystihla vo vcerajsom prispevku nasa spoluobcianka: "keď sa zavedením t-busov zhoršili aj prepravné služby z iných častí mesta /zavedenie starých rozheganých autobusov/". No naozaj, nebyt znovuvzkriesenia nasich zombikov - dnes sa vozime inak.
Ale nezufajme : tato vojna potrva este 140 dni. A potom uvidite co ste este nevideli...