PRELOŽKA CESTY CEZ DONOVALY ? ? ?
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3557
Novonavrhovaná cesta je projektovaná ako cesta I.triedy o dľžke 14,80644 km v parametri C11,5/70
Začiatok výstavby 4Q/2009 ukončenie 4Q/2013
Cena diela 11,6 mld SKK - náklad na 1 km 790 mil SKK/km (C11,5/70)
Tunelový objekt Diel v km 6,005 – 7,545
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 1520 m, hĺbená časť 2x10m
Tunelový objekt Kozí chrbát v km 10,328 - 13,288
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 2910 m, hĺbená časť 2 x 25m
Mosty
Most nad cestou I/66, riekou Hron a traťou ŽSR v km 0,971
Dĺžka premostenia – 733 m
Most nad údolím v km 1,746
Dĺžka premostenia – 361 m
Most nad údolím v km 2,755
Dĺžka premostenia – 360 m
Most nad údolím v km 3,464
Dĺžka premostenia – 586 m
Most nad údolím v km 5,679
Dĺžka premostenia – 601 m
Most nad údolím a poľnou cestou v km 7,635
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad údolím v km 9,013
Dĺžka premostenia – 94 m
Most nad poľnou cestou a údolím v km 9,856
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad poľnou cestou, potokom a údolím v km 10,262
Dĺžka premostenia – 106 m
Pre kategóriu C 11,5/70 vyplynulo, že je potrebné v úseku km 0,741 – 5,376 vpravo, v km 8,112 – 9,382 vpravo a v km 13,692 – 14,311 v ľavo, t.j. v úsekoch kde poklesne rýchlosť návrhového vozidla pod 50 km/h budovať pruhy pre pomalé vozidlá dĺžky 4635 m, 1270 m a 619 m.
Výškové vedenie trasy prechádza veľmi náročným terénom. Územné podmienky a požadované parametre tejto komunikácie umožnili riešiť výškovo budúcu komunikáciu v rozmedzí od 0,77% do 6,0%, v tuneloch je v sklone 0,85% v tuneli Diel a 2,88% v tuneli Kozí chrbát. Napojenie na jestvujúcu cestu I/59 je v sklone 1,27%.
zdroj: www.dialnice.info
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3557
Novonavrhovaná cesta je projektovaná ako cesta I.triedy o dľžke 14,80644 km v parametri C11,5/70
Začiatok výstavby 4Q/2009 ukončenie 4Q/2013
Cena diela 11,6 mld SKK - náklad na 1 km 790 mil SKK/km (C11,5/70)
Tunelový objekt Diel v km 6,005 – 7,545
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 1520 m, hĺbená časť 2x10m
Tunelový objekt Kozí chrbát v km 10,328 - 13,288
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 2910 m, hĺbená časť 2 x 25m
Mosty
Most nad cestou I/66, riekou Hron a traťou ŽSR v km 0,971
Dĺžka premostenia – 733 m
Most nad údolím v km 1,746
Dĺžka premostenia – 361 m
Most nad údolím v km 2,755
Dĺžka premostenia – 360 m
Most nad údolím v km 3,464
Dĺžka premostenia – 586 m
Most nad údolím v km 5,679
Dĺžka premostenia – 601 m
Most nad údolím a poľnou cestou v km 7,635
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad údolím v km 9,013
Dĺžka premostenia – 94 m
Most nad poľnou cestou a údolím v km 9,856
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad poľnou cestou, potokom a údolím v km 10,262
Dĺžka premostenia – 106 m
Pre kategóriu C 11,5/70 vyplynulo, že je potrebné v úseku km 0,741 – 5,376 vpravo, v km 8,112 – 9,382 vpravo a v km 13,692 – 14,311 v ľavo, t.j. v úsekoch kde poklesne rýchlosť návrhového vozidla pod 50 km/h budovať pruhy pre pomalé vozidlá dĺžky 4635 m, 1270 m a 619 m.
Výškové vedenie trasy prechádza veľmi náročným terénom. Územné podmienky a požadované parametre tejto komunikácie umožnili riešiť výškovo budúcu komunikáciu v rozmedzí od 0,77% do 6,0%, v tuneloch je v sklone 0,85% v tuneli Diel a 2,88% v tuneli Kozí chrbát. Napojenie na jestvujúcu cestu I/59 je v sklone 1,27%.
zdroj: www.dialnice.info
Ibibah
Na tomto fóre dòa 9.1.2008 poiiii napísal:
hm, mòa strašne baví sledovať diskusné fórum na sekcií Banská Bystrica, kde sa všetci oháòajú objektívnosťou, ako socha Matky Spravodlivosti osobne... nemyslíte, že prišiel èas narovinu povedať, že nedokážete zniesť pocit, že v meste pod urpínom prevádzkuje dopravu niekto iný, ako vaša jediná láska a modla a síce dopravný podnik banskej bystrice... SAD Zvolen investoval nemalé prostriedky do autobusovej dopravy v BB... a jediný význam vašej sekcie je h¾adať chyby na SAD Zvolen a chyby SAD BBDS akosi prehliadať... "Vitajte v sekcií Banská Bystrica, aneb Dvojitý meter v akcií!"
Prešli tri dni, reagovalo 10 úèastníkov asi 20 príspevkami, medzi nimi aj takto:
Autor: S499.1023 dòa 10.1.2008 17.44 #26903 Re:
Re #26860 poiiii: "Nieèo konkrétne by si nemal, ty pätnásta reinkarnácia lietajúceho inžiniera alebo nezletilého zlodeja autobusov? Èo investovala Strojno-traktorová stanica v BB? Tie vraky pozvlákané z celej republiky aj blízkeho zahranièia?"
Stránka imhd.sk uvádza, že nie je stránkou SAD BB, a.s. Ja dodávam, že ani jej dcéry DPM BB. Ale takých èísiel ako S499.1023 tu je absolútny prebytok. A odbavujú sa na èom príde. Poiiii to vystihol, ako už pár ¾udí pred ním na tejto stránke. Nuž ale diskutujte o argumentoch v štvrtej cenovej skupine hodinu pred závereènou... Zásada je : vždy musí byť nejaký nepriate¾, krorý bráni rozvoju našej mhd v BB. My síce nevieme ako ïalej - ale toto sú tí, èo nám škodia. V nieko¾kých nasledujúcich príspevkoch vám ich predstavím. Lebo ¾udský mozog je unikátny orgán, ale má aj jeden nedostatok: rýchlo zabúda. A s tým sa na tomto fóre poèíta. Ale na niektoré zážitky a situácie sa nezabúda, však? Staèí odfúknuť prach a h¾a...
Doèítania priatelia!