Ja mám jednu poznámku, prečo okrem tých najnovších oznamov sa stále nepridal ten, čo som sem už písal. Mám na mysli, že 11.1. bola DK zatvorená a od 14.1.08 bude presťahovaná na iné miesto. ? Vidím zase, že sa hľadajú iné témy. ?
ale predsa si ešte nedopustím, stanicu v ZH som prebral 1.januára tohoto roku, to sa za tých 12 dní, počas ktorých bola priemerná teplota pod bodom mrazu teda muselo dať spraviť veeeeeľa roboty, že áno...
hm, kurnik, odrovnali ste ma... je pravda, že predtým, než som sa tu začal hádať s každým, tak pôvodná myšlienka bola poukázať na zaujatosť veľkého počtu ľudí. nevravím, že sad zv - mhd BB mená chyby, má ich dosť, ale nieje jediná, preto som sa dal na jej obranu... a sorry za toho neurológa, teda ako ibibah a obrátene habibi nieje len zhoda náhod. ospravedlňujem sa bystričanom, ale iba niektorým, lebo keby ste všetci toho názoru, aký sa tu prezentuje, tak sad zv by v mhd bb nemala cestujúcich, takže zrejme drvivej väčšine populácie je to srdečne jedno, kto tam a na čom jazdí
Novonavrhovaná cesta je projektovaná ako cesta I.triedy o dľžke 14,80644 km v parametri C11,5/70
Začiatok výstavby 4Q/2009 ukončenie 4Q/2013
Cena diela 11,6 mld SKK - náklad na 1 km 790 mil SKK/km (C11,5/70)
Tunelový objekt Diel v km 6,005 – 7,545
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 1520 m, hĺbená časť 2x10m
Tunelový objekt Kozí chrbát v km 10,328 - 13,288
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 2910 m, hĺbená časť 2 x 25m
Mosty
Most nad cestou I/66, riekou Hron a traťou ŽSR v km 0,971
Dĺžka premostenia – 733 m
Most nad údolím v km 1,746
Dĺžka premostenia – 361 m
Most nad údolím v km 2,755
Dĺžka premostenia – 360 m
Most nad údolím v km 3,464
Dĺžka premostenia – 586 m
Most nad údolím v km 5,679
Dĺžka premostenia – 601 m
Most nad údolím a poľnou cestou v km 7,635
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad údolím v km 9,013
Dĺžka premostenia – 94 m
Most nad poľnou cestou a údolím v km 9,856
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad poľnou cestou, potokom a údolím v km 10,262
Dĺžka premostenia – 106 m
Pre kategóriu C 11,5/70 vyplynulo, že je potrebné v úseku km 0,741 – 5,376 vpravo, v km 8,112 – 9,382 vpravo a v km 13,692 – 14,311 v ľavo, t.j. v úsekoch kde poklesne rýchlosť návrhového vozidla pod 50 km/h budovať pruhy pre pomalé vozidlá dĺžky 4635 m, 1270 m a 619 m.
Výškové vedenie trasy prechádza veľmi náročným terénom. Územné podmienky a požadované parametre tejto komunikácie umožnili riešiť výškovo budúcu komunikáciu v rozmedzí od 0,77% do 6,0%, v tuneloch je v sklone 0,85% v tuneli Diel a 2,88% v tuneli Kozí chrbát. Napojenie na jestvujúcu cestu I/59 je v sklone 1,27%.
Na tomto fóre dòa 9.1.2008 poiiii napísal:
hm, mòa strašne baví sledovať diskusné fórum na sekcií Banská Bystrica, kde sa všetci oháòajú objektívnosťou, ako socha Matky Spravodlivosti osobne... nemyslíte, že prišiel èas narovinu povedať, že nedokážete zniesť pocit, že v meste pod urpínom prevádzkuje dopravu niekto iný, ako vaša jediná láska a modla a síce dopravný podnik banskej bystrice... SAD Zvolen investoval nemalé prostriedky do autobusovej dopravy v BB... a jediný význam vašej sekcie je h¾adať chyby na SAD Zvolen a chyby SAD BBDS akosi prehliadať... "Vitajte v sekcií Banská Bystrica, aneb Dvojitý meter v akcií!"
Prešli tri dni, reagovalo 10 úèastníkov asi 20 príspevkami, medzi nimi aj takto:
Autor: S499.1023 dòa 10.1.2008 17.44 #26903 Re:
Re #26860 poiiii: "Nieèo konkrétne by si nemal, ty pätnásta reinkarnácia lietajúceho inžiniera alebo nezletilého zlodeja autobusov? Èo investovala Strojno-traktorová stanica v BB? Tie vraky pozvlákané z celej republiky aj blízkeho zahranièia?"
Stránka imhd.sk uvádza, že nie je stránkou SAD BB, a.s. Ja dodávam, že ani jej dcéry DPM BB. Ale takých èísiel ako S499.1023 tu je absolútny prebytok. A odbavujú sa na èom príde. Poiiii to vystihol, ako už pár ¾udí pred ním na tejto stránke. Nuž ale diskutujte o argumentoch v štvrtej cenovej skupine hodinu pred závereènou... Zásada je : vždy musí byť nejaký nepriate¾, krorý bráni rozvoju našej mhd v BB. My síce nevieme ako ïalej - ale toto sú tí, èo nám škodia. V nieko¾kých nasledujúcich príspevkoch vám ich predstavím. Lebo ¾udský mozog je unikátny orgán, ale má aj jeden nedostatok: rýchlo zabúda. A s tým sa na tomto fóre poèíta. Ale na niektoré zážitky a situácie sa nezabúda, však? Staèí odfúknuť prach a h¾a...
Doèítania priatelia!
vysvetli "ti to vráti"...čo to je? Ja ti môžem buď návrh zamietnuť alebo vyhovieť. Žiadne vrátenie. Ak žaluješ splatnú pohľadávku, na vrátenie nie je dôvod. Určite si to s niečím mýliš.
podla § 8 ods. 1) pism. b) zakona cislo 168/1996 Z. z. o cestnej doprave je dopravca povinny:
prepravovať cestujúcich podľa tarify (ďalej len "tarifná povinnosť") a vydať cestujúcemu, ktorý zaplatil cestovné, cestovný lístok
Ak si cestovne zaplatil (co tvrdis, ze sa tak stalo), tak dopravca ti mal vydat cestovny listok, resp. ti mal uznat tvoju aktivovanu cipovu kartu. Ak sa tak zo strany dopravcu nestalo, jedna sa o porusenie povinnosti dopravcu v zmysle citovaneho ustanovenia zakona.
Jednoducho napis do SAD ZV, kde trvaj na tom, ze ty si cestovne zaplatil, ale dopravca ti cestovny listok nevydal, resp. ti neuznal aktivovanu cipovu kartu. A teda nielenze reklamuj to, ze ti revizor ulozil zaplatit uhradu (sankciu) neopravnene, ale dokonca si samotny dopravca voci tebe nesplnil povinnost v zmysle vyssie citovaneho ustanovenia zakona o cestnej doprave, nakolko ti cestovny listok nevydal a neuznal ani tvoju aktivovanu cipovu kartu. To, ze ti dopravca cestovny listok nevydal, je sice len tazko dokazatelne, ale oni si to uz v systeme vedia overit.
pozri si ustanovenia §95,96 a nasl. zákona č. 99/1963 Zb. OSP. Čiastočné späťvzatie ti nič nehovorí? Aj keď zaplatiš 10 korún včas, zvyšok môžem hneď uplatniť. ?
počuj, stál si aspoň jeden jediný krát pred súdom? Toto určite máš od niekoho krepáho, a nie zo so svojej hlavy...
Ja mám za sebou stovky iných, nielen takýchto jednoduchých vecí, a poviem ti, že pod 500,- Sk mesačne ti sudca splátky nedá. A aj to musíš preukázať. Žiadna "dobrá vôľa" splácať tu nie je relevantná.
Naviac, splátky nie sú povinnosť, ale možnosť. A pokiaľ s nimi druhá strana nesúhlasí, tak nebudú /s výnimkou objektívnych skutočností/. Pri sume 1014,- Sk však také niečo neprichádza do úvahy. Takže neraď zle. Takúto možnosť si nechaj pre seba, veľmi rád ti potom tvoju žiadosť o splátky zamietnem ?
Vo chvíli, keď k žalobe na súd pripojíš (musíš) poukážku o zaplatení 10.-Sk (čiastočnú úhradu a v termíne) si vyhodil peniaze za podanie. Sudca Ti to vráti pre "prejavenie dobrej vôle splácať".
Očividne nevieš za akých podmienok môžeš dať pokutu na súd aby si mohol dostať platobný rozkaz. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2008
PS: platí príspevok 26955