PRELOŽKA CESTY CEZ DONOVALY ? ? ?
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3557
Novonavrhovaná cesta je projektovaná ako cesta I.triedy o dľžke 14,80644 km v parametri C11,5/70
Začiatok výstavby 4Q/2009 ukončenie 4Q/2013
Cena diela 11,6 mld SKK - náklad na 1 km 790 mil SKK/km (C11,5/70)
Tunelový objekt Diel v km 6,005 – 7,545
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 1520 m, hĺbená časť 2x10m
Tunelový objekt Kozí chrbát v km 10,328 - 13,288
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 2910 m, hĺbená časť 2 x 25m
Mosty
Most nad cestou I/66, riekou Hron a traťou ŽSR v km 0,971
Dĺžka premostenia – 733 m
Most nad údolím v km 1,746
Dĺžka premostenia – 361 m
Most nad údolím v km 2,755
Dĺžka premostenia – 360 m
Most nad údolím v km 3,464
Dĺžka premostenia – 586 m
Most nad údolím v km 5,679
Dĺžka premostenia – 601 m
Most nad údolím a poľnou cestou v km 7,635
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad údolím v km 9,013
Dĺžka premostenia – 94 m
Most nad poľnou cestou a údolím v km 9,856
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad poľnou cestou, potokom a údolím v km 10,262
Dĺžka premostenia – 106 m
Pre kategóriu C 11,5/70 vyplynulo, že je potrebné v úseku km 0,741 – 5,376 vpravo, v km 8,112 – 9,382 vpravo a v km 13,692 – 14,311 v ľavo, t.j. v úsekoch kde poklesne rýchlosť návrhového vozidla pod 50 km/h budovať pruhy pre pomalé vozidlá dĺžky 4635 m, 1270 m a 619 m.
Výškové vedenie trasy prechádza veľmi náročným terénom. Územné podmienky a požadované parametre tejto komunikácie umožnili riešiť výškovo budúcu komunikáciu v rozmedzí od 0,77% do 6,0%, v tuneloch je v sklone 0,85% v tuneli Diel a 2,88% v tuneli Kozí chrbát. Napojenie na jestvujúcu cestu I/59 je v sklone 1,27%.
zdroj: www.dialnice.info
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3557
Novonavrhovaná cesta je projektovaná ako cesta I.triedy o dľžke 14,80644 km v parametri C11,5/70
Začiatok výstavby 4Q/2009 ukončenie 4Q/2013
Cena diela 11,6 mld SKK - náklad na 1 km 790 mil SKK/km (C11,5/70)
Tunelový objekt Diel v km 6,005 – 7,545
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 1520 m, hĺbená časť 2x10m
Tunelový objekt Kozí chrbát v km 10,328 - 13,288
Obojsmerný tunel tvorí jedna tunelová rúra s únikovou štôlňou pre chodcov a obslužné a záchranné vozidlá (chránená úniková cesta). Úniková štôlňa bude budovaná paralelne s tunelovou rúrou v celej dĺžke tunela a bude prepojená s tunelom prepojkami pre únik osôb a prepojkami pre obslužné a záchranné vozidlá. Na vyústenie štôlne budú naväzovať prístupové komunikácie.
Dĺžka tunela – razená časť 2910 m, hĺbená časť 2 x 25m
Mosty
Most nad cestou I/66, riekou Hron a traťou ŽSR v km 0,971
Dĺžka premostenia – 733 m
Most nad údolím v km 1,746
Dĺžka premostenia – 361 m
Most nad údolím v km 2,755
Dĺžka premostenia – 360 m
Most nad údolím v km 3,464
Dĺžka premostenia – 586 m
Most nad údolím v km 5,679
Dĺžka premostenia – 601 m
Most nad údolím a poľnou cestou v km 7,635
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad údolím v km 9,013
Dĺžka premostenia – 94 m
Most nad poľnou cestou a údolím v km 9,856
Dĺžka premostenia – 148 m
Most nad poľnou cestou, potokom a údolím v km 10,262
Dĺžka premostenia – 106 m
Pre kategóriu C 11,5/70 vyplynulo, že je potrebné v úseku km 0,741 – 5,376 vpravo, v km 8,112 – 9,382 vpravo a v km 13,692 – 14,311 v ľavo, t.j. v úsekoch kde poklesne rýchlosť návrhového vozidla pod 50 km/h budovať pruhy pre pomalé vozidlá dĺžky 4635 m, 1270 m a 619 m.
Výškové vedenie trasy prechádza veľmi náročným terénom. Územné podmienky a požadované parametre tejto komunikácie umožnili riešiť výškovo budúcu komunikáciu v rozmedzí od 0,77% do 6,0%, v tuneloch je v sklone 0,85% v tuneli Diel a 2,88% v tuneli Kozí chrbát. Napojenie na jestvujúcu cestu I/59 je v sklone 1,27%.
zdroj: www.dialnice.info
JJ
podla § 8 ods. 1) pism. b) zakona cislo 168/1996 Z. z. o cestnej doprave je dopravca povinny:
prepravovať cestujúcich podľa tarify (ďalej len "tarifná povinnosť") a vydať cestujúcemu, ktorý zaplatil cestovné, cestovný lístok
Ak si cestovne zaplatil (co tvrdis, ze sa tak stalo), tak dopravca ti mal vydat cestovny listok, resp. ti mal uznat tvoju aktivovanu cipovu kartu. Ak sa tak zo strany dopravcu nestalo, jedna sa o porusenie povinnosti dopravcu v zmysle citovaneho ustanovenia zakona.
Jednoducho napis do SAD ZV, kde trvaj na tom, ze ty si cestovne zaplatil, ale dopravca ti cestovny listok nevydal, resp. ti neuznal aktivovanu cipovu kartu. A teda nielenze reklamuj to, ze ti revizor ulozil zaplatit uhradu (sankciu) neopravnene, ale dokonca si samotny dopravca voci tebe nesplnil povinnost v zmysle vyssie citovaneho ustanovenia zakona o cestnej doprave, nakolko ti cestovny listok nevydal a neuznal ani tvoju aktivovanu cipovu kartu. To, ze ti dopravca cestovny listok nevydal, je sice len tazko dokazatelne, ale oni si to uz v systeme vedia overit.