Reakcia na: PIT #2676:
"Keď tak sledujem Tvoju filozofiu, je mi jasné, že Ty by si dopravu v Bratislave neriešil metrom (alebo inou veľkokapacitnou dráhou) a rovnako napr. v Prahe radšej zrušil metro a zvýšil počet autobusových spojov. Super logika. Ja len stále nechápem, že ak máš pravdu, prečo ešte vôbec existuje železničná doprava na Slovensku. "Vkladas mi do huby to, co som nikdy nepovedal ani nenapisal. A este tie momotiny rozvadzas do takych detailov, az to boli.
O integrovanych dopravnych systemoch som cosi pocul, mam mesacnik Prazskej integrovanej dopravy. Pocul si niekedy ty o ucelovych linkach?
Majkl
A doteraz to tak fungovalo, tak prečo to meniť. A okrem toho pochybujem, že až tak veľa ľudí jazdí denne povedzme po trase Sekier (ZV) - ... - Senica (BB).
Cieľom podľa mňa by mala byť rýchla taktová vlaková doprava medzi BB a ZV, ale to predpokladá elektrifikáciu a čiastočné zdvojkoľajnenie. A nech si tam chodí busov koľko chce, ale minimálnu tarifu pre busy by som stanovil o 30% drahšiu ako s vlakom.
Niežeby som si zastával zlodejskú spoločnosť, to nie (podľa mňa to majú v tomto štáte až príliš jednoduché a veľmi sa nesnažia nič zlepšovať), len mne sa napr. zdá zvrhlé, že ekologické vlaky medzi BB a BA chodia prázdne a na tej istej trase dokonca vydali licencie pre rôznych súkromníkov s 20ročnými šerblami značky Karosa...
Petik: zápchy ovplyvňujú dopravu v celom meste v tom smere, že keď chceš ráno stihnúť na Námestí slobody prípoj 56ku do Môlče (ideš z Fončordy), tak to aby si išiel aspoň s 15 minútovou rezervou (o 2 spoje skôr)...