Reakcia na: Schuhu #26130:
lenže L21 a 22 majú svoju budúcnosť. Tak by to malo byť v BB čo najskôr s trolíkmi. Takže otázka neznie či zrušiť 21/22, ale KEDY tam dotiahnuť trolejbusy.Ja, hoci som zástanca trolejbusov v plnom rozsahu, ako obyvateľ sásovej nemienim platiť 2x pri ceste do Radvane. A interval 20 min? to je len chvíľu v špičke /naviac nedostatočný/. Ja by som prijal, a uživil by sa, aj 15/15/15.
Ale to by chcelo zrušiť Xové linky a nasadenie vozidiel sem. Prvý krok ozaj v prospech cestujúcich. Toho sa však asi nedočkáme.
Kami
Nejde len o dym z cigariet, vtedy sa treba jednoznacne stazovat. Niektorym vadi vydychany vzduch (moze to byt len subjektivny pocit), ale tam boli/su "vonavejsi" cestujuci.
Ina vec je leto, to je stav s ktorym sa bez investicie (klimatizacia) neda nic urobit. A ked sa niekto spoti v buse, je to problem skor hygienicky ako zdravotny, lebo teplo je aj vonku.
Re #26142 kvorka: nie, v autobusovej forme ma buducnost len 1 z tych liniek. Keby sa vyriesil problem s platenim (t.j. PCL a prestupne listky), nie je problem 1 z nich zdrusit a posilnit 23.
OP Zivotne prostredie priamo predpoklada, ze mesto BB vyuzije EU fondy na ekologizaciu MHD, takze v tejto 7-rocnici sa, dufajme, dockame trolejbusov v Sasovej. Ale aj napr. v Podlaviciach (predlzenie z FDR).