Reakcia na: Votrelec #26138:
ked ma vodic na konecnej cas, tak ide aj do voza skontrolovat v akom je stave.Nejde len o dym z cigariet, vtedy sa treba jednoznacne stazovat. Niektorym vadi vydychany vzduch (moze to byt len subjektivny pocit), ale tam boli/su "vonavejsi" cestujuci.
Ina vec je leto, to je stav s ktorym sa bez investicie (klimatizacia) neda nic urobit. A ked sa niekto spoti v buse, je to problem skor hygienicky ako zdravotny, lebo teplo je aj vonku.

Re #26142 kvorka: nie, v autobusovej forme ma buducnost len 1 z tych liniek. Keby sa vyriesil problem s platenim (t.j. PCL a prestupne listky), nie je problem 1 z nich zdrusit a posilnit 23.
OP Zivotne prostredie priamo predpoklada, ze mesto BB vyuzije EU fondy na ekologizaciu MHD, takze v tejto 7-rocnici sa, dufajme, dockame trolejbusov v Sasovej. Ale aj napr. v Podlaviciach (predlzenie z FDR).
kvorka
Ja, hoci som zástanca trolejbusov v plnom rozsahu, ako obyvateľ sásovej nemienim platiť 2x pri ceste do Radvane. A interval 20 min? to je len chvíľu v špičke /naviac nedostatočný/. Ja by som prijal, a uživil by sa, aj 15/15/15.
Ale to by chcelo zrušiť Xové linky a nasadenie vozidiel sem. Prvý krok ozaj v prospech cestujúcich. Toho sa však asi nedočkáme.