Reakcia na: Votrelec #26138:
ked ma vodic na konecnej cas, tak ide aj do voza skontrolovat v akom je stave.Nejde len o dym z cigariet, vtedy sa treba jednoznacne stazovat. Niektorym vadi vydychany vzduch (moze to byt len subjektivny pocit), ale tam boli/su "vonavejsi" cestujuci.
Ina vec je leto, to je stav s ktorym sa bez investicie (klimatizacia) neda nic urobit. A ked sa niekto spoti v buse, je to problem skor hygienicky ako zdravotny, lebo teplo je aj vonku.

Re #26142 kvorka: nie, v autobusovej forme ma buducnost len 1 z tych liniek. Keby sa vyriesil problem s platenim (t.j. PCL a prestupne listky), nie je problem 1 z nich zdrusit a posilnit 23.
OP Zivotne prostredie priamo predpoklada, ze mesto BB vyuzije EU fondy na ekologizaciu MHD, takze v tejto 7-rocnici sa, dufajme, dockame trolejbusov v Sasovej. Ale aj napr. v Podlaviciach (predlzenie z FDR).
Schuhu
Autobusy premávajú naďalej - ako inak
L21 a 22 premávajú ako by sa nič nedialo. A zrejme s veľkou pravdepodobnosťou ostane jazdiť aj L26 na Tulskú od 29.12. Najväčšou tragédiou bude, ak bude mesto dotovať autobusy popod troleje (asi zabudli, že popod troleje nejazdia len 1-9, ale aj priame 21,22,26 - inak nerozumiem tomu, ako je možné že tieto linky premávajú naďalej BEZ ZMENY ako predtým, prečo sa nepostupovalo ako doteraz - autobusy síce jazdia aj teraz, ale už aspoň BEZ DOTÁCIE, to akože nikto nie je schopný urobiť fyzickú zmenu CP - skrátiť/obmedziť linku a nie iba kopírovať). Ešte raz prízvukujem, že priame linky (keď už) sa dajú trasovať aj tak, aby nešli stále len popod troleje. Priame spojenie Radvaň-Sásová by sa dalo zlepšiť aj posilnením L90. A keď aj L21+22, tak určite nie každých 20 min.