Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Re Habibi: Po tom, čo som sa dozvedel, ako to bolo v roku 2005 ohľadom papierov a zníženia dotácií, je mi skôr pochopiteľné, aké kroky spravila BBDS. Ale aj tak si stojím za tým, že v predchádzajúcom období, keď boli dotácie vyššie, MHD využívalo viac ľudí, ste podľa mňa mohli urobiť niektoré veci inak. Jasné, po vojne je každý generál, ale predsa si myslím, že firma zaoberajúca sa a prevádzkujúca dopravu by to mohla vedieť. Veď napríklad to zrušenie časových lístkov... Vy ste si naozaj vtedy mysleli, ako vás to vytrhne z biedy? Podľa mňa jednou z najzákladnejších vecí v kvalitnej MHD je časový lístok. A keby ma k tomu tlačilo mesto, že zrušiť časový lístok, tak by som tam chodil dovtedy, kým by to nepochopili. Alebo aj keď si zoberiem takú nočnú dopravu, čo ste robili (myslím linky 5 a 10). Pýtali ste za to dvojnásobné cestovné, chodilo to cez celé mesto, ale prakticky nikdy a nikde, alebo vždy a všade. Viem, že nočná doprava bola robená len "popri" služobných spojoch, ale predsa. Také nemožné trasovanie a časy spojov (samozrejme šité na mieru vodičom, ale určite sa to dalo skĺbiť rozumnejšie a najmä efektívnejšie). Mne z tohto vyplýva, že cestujúci nebol pre vás dôležitý, čo je podľa mňa dosť čudné, keďže práve on bol predmetom vašej zárobkovej činnosti. Neviem síce, aký malo mesto postoj k MHD vtedy (myslím, že to tiež žiadna výhra nebola), ale aj vy, z vlastnej iniciatívy ste mohli robiť tú MHD o čosi lepšie a vtedy podľa mňa bol ten stav stokrát lepší ako je dnes. Toto je len môj subjektívny názor na prevádzkovateľa MHD v období pred 1.1.2006. Ja vám vyčítam veci, ktoré ste podľa mňa mohli robiť lepšie, profitovali by ste vy, cestujúci i mesto... Tak čakám na tvoj názor. ?
Reakcia na: Petik #25874:
úplny súhlas. Jedno je, že podmienky a "politická situácia" nebola vždy najružovajšia, ale druhá vec je magorina v podobe zrušenia 24 /zároveň posilnenia 25!!!/ a presmerovanie najvyťaženejšej linky 34 /35,36/ na uhlisko, všakže?

A balkánci dopadnú rovnako, pretože posilnenie vzduchu na L33 a ikskovanie na Xmhd linkách je ešte lepšie ako bystrický trucpodnik.

Hádam sa z toho DPMBB použí, lebo je to jediná nádej v súčasnej neutešenej situácii. Tak hlavu hore, a roll-troley-roll!
Ad #25897 BB3411: A pritom ta trolejbusovu linka 30 je tangentne trasovana medzi medzi stvrtami KrPole a Bystrc, tak je zaujimave, ake enormne prepravne poziadavky tam musia byt, ked je tam taky husty interval.
Pred niekoľkými minútami bola spustená svetelná signalizácia na križovatke pri Lidli v Sásovej. ?
Reakcia na: BB3411 #25897:
http://www.jrbrno.cz/?id=200307347 ?
Paradne huste intervaly v spicke(5 min), v sedle 10 a az po 21-vej 20 min. ?
http://www.bmhd.cz/ no nevyšlo na prvý krát kukni CP linky 30
no som zvedavý či sa niekedy dožijeme aj takéhoto niečoho ? http://www.jrbrno.cz/?id=100307347
Reakcia na: Agent007 #25894:

to mas novy bezpecnostny system odkukany zo star treku.
Tam federalne lode mohli v pripdade nudze vyhodit warp jadro.
Najmodernejsie busi SAD zv mozu vyhodti motor. A sekundarna funkcia tohoto manevru je kotva ako u lodi pre rychle zastavenie. ? ? ?
Vcera vecer na Polnej vypadol z najmodernejsej Vrakosy po tretej GO motor... ?
Reakcia na: S499.1023 #25886:
Nedá mi aj na totok nenapísať. Nearogantný prístup znamená kúpiť si poslancov a hlavne mať možnosť vybrať si primátora ? Každý robí chyby a nik nie je bez viny...no diskusia na túto tému nepatrí sem ?
LUK ? XXX ? všetko najlepšie ❤
Reakcia na: Petik #25889:
? Tiež dobré a keby sme rozšírili prevádzku na kyvadlovku každých 10 minút vrátane trolejbusov by nás to koľko stálo ??..nie presne len tak zhruba keby si mohol ?
Myslím celý deň , aby sme konečne mohli byť mesto ?
Reakcia na: S499.1023 #25888:
A veru by sme si mohli porevať len neviem či by to pomohlo ? lebo mňa tvoja reakcia skôr rozosmiala ?
Reakcia na: Habibi #25880:
Mila Habibi, aby bola zabava, tak sem davam nejake cisla:
Byvala linka 22 ma dlzku 12km (tam a spat). Priemerne naklady na 1 km (deklarovane tak BBDS aj SADZV) su menej ako 40Sk. Jedna jazda teda stoji 480Sk. Jeden listok (nezlavneny) stoji 13Sk (pri platbe kartou). Z toho vyplyva, ze linka je ziskova, ak sa nou v obidvoch smeroch odvezie 37 ludi, t.j. 18 plne platiacich jednym smerom. To znamena, ze aj v solo autobuse mozu byt este volne sedadla. Myslim ze u linky 22 je tato podmienka splnena aj cez vikend. Vedomy si vsetkych zjednoduseni tohoto vypoctu, verim ze uvedene cisla ta pobavili!

Re #25878: Lebo mne Korniet nepozical na privatizaciu BBDS.
Reakcia na: Habibi #25879:
Och, nemáme sa teraz rozlakať z vďaky nad obetavosťou úžasnej ČSAD SAD BBDS? By ma zaujímalo, koľko by ste za tie drôty boli dostali. Také pokusy už robili Rumuni s odkúpením drôtov na stĺpoch a keď to odtrihli, tak sa im to zmotalo a mohli to odniesť do zberu. A opravárov a elektrinu ste nezrušili preto , že to bola vaša posledná šanca. Však po strate kopy PAL by ste už čo nevidieť ani na výplaty nemali. Neverím v dobročinnosť žiadneho normálneho podniku, dobročinnosťou sa v obchode platiť nedá.
Reakcia na: Petik #25874:
Jj, máme rovnaký názor.
Reakcia na: Habibi #25867:
Zase nerob z BBDS-ky svätú, dobre? Veď wizard112 má pravdu. Keby nebolo ARGOANTNÉHO prístupu ČSAD SAD BBDS k mestu aj k cestujúcim, tak dnes v BB nestraší Strojno-Traktorová Stanica.
Reakcia na: Flying #25855:
Presvedčený môžeš byť o čom sám chceš. Realita je iná. Redukcia počtu električkových liniek na polovicu a zavedenie nosných linike s veľmi hustým intervalom priniesla v Brne radikálny nárast počtu cestujúcich.
Reakcia na: amanda #25841:
Aký je jazyk tvojho kmeňa?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.