Re Habibi: Po tom, čo som sa dozvedel, ako to bolo v roku 2005 ohľadom papierov a zníženia dotácií, je mi skôr pochopiteľné, aké kroky spravila BBDS. Ale aj tak si stojím za tým, že v predchádzajúcom období, keď boli dotácie vyššie, MHD využívalo viac ľudí, ste podľa mňa mohli urobiť niektoré veci inak. Jasné, po vojne je každý generál, ale predsa si myslím, že firma zaoberajúca sa a prevádzkujúca dopravu by to mohla vedieť. Veď napríklad to zrušenie časových lístkov... Vy ste si naozaj vtedy mysleli, ako vás to vytrhne z biedy? Podľa mňa jednou z najzákladnejších vecí v kvalitnej MHD je časový lístok. A keby ma k tomu tlačilo mesto, že zrušiť časový lístok, tak by som tam chodil dovtedy, kým by to nepochopili. Alebo aj keď si zoberiem takú nočnú dopravu, čo ste robili (myslím linky 5 a 10). Pýtali ste za to dvojnásobné cestovné, chodilo to cez celé mesto, ale prakticky nikdy a nikde, alebo vždy a všade. Viem, že nočná doprava bola robená len "popri" služobných spojoch, ale predsa. Také nemožné trasovanie a časy spojov (samozrejme šité na mieru vodičom, ale určite sa to dalo skĺbiť rozumnejšie a najmä efektívnejšie). Mne z tohto vyplýva, že cestujúci nebol pre vás dôležitý, čo je podľa mňa dosť čudné, keďže práve on bol predmetom vašej zárobkovej činnosti. Neviem síce, aký malo mesto postoj k MHD vtedy (myslím, že to tiež žiadna výhra nebola), ale aj vy, z vlastnej iniciatívy ste mohli robiť tú MHD o čosi lepšie a vtedy podľa mňa bol ten stav stokrát lepší ako je dnes. Toto je len môj subjektívny názor na prevádzkovateľa MHD v období pred 1.1.2006. Ja vám vyčítam veci, ktoré ste podľa mňa mohli robiť lepšie, profitovali by ste vy, cestujúci i mesto... Tak čakám na tvoj názor. ?
mirkobb
Za zmienku stoji informacia o výstavbe dvoch nových mostov cez Hron v Iliaši a pri zimnom štadióne.