Vcera ked som isol do roboty som si vsimol bager ako vyrovnava teren pred tunelom pri aurise zo sasovskej strany. Sa mi z autobusu videlo ze jeto zu dost dozadu zarovnane.
Je mozne ze je to priprava na ten druhy tunel co ta ma byt ???
Co by len bez Vas ti bystricania robili??? Asi by svietili vatrami zvrchovanosti a lampionmi...
A co take ste zachranovali tymi prenajatymi autobusmi cely januar 2006?
Keby sme to boli vypli tak sú dróty v zberných surovinách /"odborníci" vyčíslia koľko by sme boli mali vo vrecku/ a mesto v tme /verejné osvetlenie nevisí v lufte/ a nebola by tu DPMBB a najlepšia v galaxií by vyhrala....a o to ide nie??
Tak dobre som sa uz nezabavil dobre davno toto prekrocilo aj dnesnych mojsejovsoc co som kusok pozeral ? Fakt good...chudacik modransky za to nemoze on je len obycany ziacik pana ucitela ale ak sa od neho bude aj nadalej ucit tak zle dopadne:) Akoze s tym oznacnikmi to ma dorazilo uplne neviem ktory obcan to by musel byt cisty magor posielal takuto chujovinu s prepacenim do tv to uz naozaj tej redaktorke nenapadlo nic ine ? A s tymi autobusmi to bolo tiez dobre chcel asi ospravedlnit rok 2008 ked zacnu jazdit so starymi sunkami....vsak oni nechcu tie autobusy lebo je to pre nich nevyhodne v danej situacii ich prevadzkovat...no a s tymi x3 a x9 ako rychlo sa bzdy snazil upozornovat na to ze je to vlastne 55ka:)
lebo ziadne klony oficialne nie su....a od kedy jazdi trojka do rakytoviec??? a co ta x9 ta jazdi tiez do dakej dediny??? ? fiha to sa maju ty obcania ked vlastne dedina ma zabezpecenu celu trasu mhd az po roosveltku a mozu vystupit kde chcu to je ono...ale predso nejazdi aj sasova a podlavice za 11sk???:)
Už som sa bál, že to bude bez odozvy... Ale na ozajstnú tlačovku to nemalo, to treba uznať. Dosť, čo DPM ohrozuje ľudí na novom kruháku, ešte aj tie označníky sú hrozba. ? Inak toho ich "hovorcu" musia dobre platiť, keď musí hovoriť také táraniny, ktorým ani sám neverí. Nad týmto sa dá iba pousmiať. ?
Re #25914 Habibi: Ja som sa tešil, že budem čítať medzi riadkami. ? Vinník sa našiel, tým je predsa mesto (alebo si myslíš, že hlavný vinník je niekto iný? ?), ktoré bohužiaľ ešte ani dnes úplne nepochopilo významu MHD a bojím sa, že tak skoro nepochopí a nazývať MHD niečo, kde sa nenastupuje všetkými dverami, nie sú časové lístky a ide mi to raz za hodinu je podľa mňa veľmi odvážne. ?
..aj by som reagovala no dáko sa mi nechce a načo? Je fajn, že sa znova našiel vinník a všetkým sa uľavilo, teda okrem čitateľov a nepisateľov a jedného pisateľa ? ..no je čas zobrať tú čižmu z okna na dnes stačilo ... ?
BBDS jednoducho sama od seba nespravila pre ľudí nič, čo je podľa mňa najhoršie. Jasné, mesto musí tam to, mesto musí hento, ale kde je napísané, že BBDS nemohla s niečím prísť bez toho, aby im to mesto prikázalo? Myslím, že na kvalite dopravy by malo záležať aj dopravci, keďže zisk je priamo úmerný kvalite. Opakujem, vinník číslo jedna je mesto Banská Bystrica. Stačí, keď si prečítaš niekoľko strán diskusie z minulých rokov, zistíš, že BBDS sa k cestujúcim, svojím zákazníkom, nechovalo mnohokrát najlepšie. Musím však skonštatovať niečo, čo by som sa v roku 2005 povedať neodvážil, dnešná MHD v podaní SAD ZV je horšia, ako za čias BBDS.
Súhlasím s tým, ja netvrdím, že za to, ako dopadla MHD môže len BBDS. Jednoznačne pochybylo mesto, ktoré, ako je už zvykom, zaspalo dobu. Lenže... Sám píšeš: "Za 12 rokov mesto nemalo potrebu a neustále ticho súhlasilo, aby sa do vozidiel MHD nastupovalo len prednými dverami (so všetkými veľmi negatívnymi vplyvmi na technológiu prepravy a prevádzky dopravy a predovšetkým na kvalitu služby), čo bolo jedno z najzúfalejších opatrení SAD BB, ktoré prijalo na stabilizáciu financovania podniku." Vravím len toľko, že odstúpenie od časových lístkov vôbec nebolo šťastné riešenie, aj keď papier a kalkulačna tvrdila niečo iné. Teória a prax nie je to isté. Veď sám tvrdíš, že to bolo zúfalé riešenie, takže súhlasím. V druhej časti som kritizoval nočnú dopravu. S dvomi autobusmi mohla nočná doprava vyzerať úplne inak, atraktívne pre cestujúceho. Chýbala mi tam nejaká myšlienka... A keby aj niekto chcel nejakú zmenu, tak nikdysatotaknerobilo a všetcisúnaobede a tak. Proste BBDS neovplyvnila a nezlepšila ani veci, ktoré by priniesli zvýšenie počtu cestujúcich a tržieb, pritom náklady by ostali rovnaké, ale zisk by zvýšil! A to sa prieči logike, predsa každý by chcel mať čo najväčší zisk. Toto ja vyčítam BBDS, že nebola schopná zlepšiť veci, na ktroé mala priamy dosah a nič by ju to nestálo, dokonca by zarobila. Samozrejme, mesto pochybilo na prvom mieste, to nespochybňujem, ale BBDS ako prevádzkovateľ dopravy mohla tiež urobiť pre MHD viac...
Tak ten most pri zimnom štadióne je zase len jedna kolosálna sprostosť, pretože je samozrejmé, že napájať sa bude na nábrežnej komunikácii v úseku ÚVS - DK, čo bude mať katastrofálne následky na dopravu na tejto najzaťaženejšej dopravnej tepne. Ale je možné, že to vyhovuje architektovi Šovčíkovi, ktorý chce aj tak zdemolovať celý park pod Pamätníkom SNP. Teraz sa len pôjde pekne dielčími krokmi, ako sa už začalo polyfunkčnými objektmi na Námestí SNP, až sa napokon tá hrozná štúdia priestoru parku pod pamätníkom, NS a Triedy SNP stane realitou a to aj napriek tomu, že obyvatelia mesta dali na verejnom zhromaždení obyveteľov jednoznačné NIE tejto výstavbe. ?
Plný súhlas!!!!
Jednoducho, som si vedomý, že SAD BB nemala veľmi vhodné podmienky na rozvoj MHD, ALE v mnohých veciach pochybila práve ona. SAD BB mohla urobiť pre cestujúceho omnoho viac než spravila. A nech to nikto nespája s udalosťami v r. 2005, toto je problém celých 90-tych rokov, nie 2 rokov...
Prečo sa každoročne znižoval počet cestujúcich, asi to o niečom svedčilo, asi cestujúci neboli spokojní?
Prečo sa v r. 1994 zrušili PČL a zaviedol sa povinný nástup prednými dverami?
Prečo sa za 15 rokov od spustenia trolejov nespravilo nič prevratné?
Doprava v BB stagnovala. Netvrdím, že 100% vinu mala SAD BB (problémom bola ja malá dotácia - toto uznám), ale určitý podiel áno. Toto je nespochybniteľmé a ak je niekomu z týchto rečí smiešne a zámerne nechce počuť pravdu, je to jeho problém. Som rád, že aspoň niekto dokáže vidieť vec objektívne.
Toto je môj osobný názor k prístupu SAD BB, nie som ochotný sa s niekým o tom dohadovať, už je to za nami a je každého vec, čo si chce o tom myslieť...
Teraz je situácia taká, že ani očakávaná SAD ZV, ktorá mala spasiť bystrickú MHD, tak sa jej to vôbec nepodarilo.
Skóre SAD BB : SAD ZV = 0:0
Takže v dnešnej situácii preferujem DPM BB. Toto je môj jednoznačný postoj a za týmto si stojím už dlhé roky (niečo také som vždy chcel aj v hlbokej dobe, keď tu ešte jazdila SAD BB a vtedy ešte nič nenaznačovalo tomu, že by mohla o tento trh prísť).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT