Reakcia na: Habibi #25867:
Ako to bolo s MHD? No pred 1.1.2006 zle a po 1.1.2006 ešte horšie. ? Ja len nerozumiem zopár veciam. Prečo začala BBDS kúriť v trolejbusoch v decembri 2005, zhodou okolností v období, keď už bolo takmer isté, že MHD bude robiť SAD ZV? Prečo BBDS chcela zrazu obnoviť nočnú dopravu, rozšíriť zľavy, ba dokonca zlacnieť cestovné v decembri 2005? Prečo len vtedy začala hovoriť o rozšírení trolejbusov do Sásovej? Proste z tohto mi vyplýva, že cestujúci bolo to posledné, na kom BBDS záležalo. Keby MHD robili tak, ako ju chceli robiť od 1.1.2006, neexistuje, že by sa vyhlásila súťaž na prevázkovateľa MHD a keby sa aj napriek tomu stal ZV jej prevádzkovateľom, ľudia by za BBDS bojovali. Takže ani BBDS tú dopravu nezachránila, len keď jej tieklo do topánok, zobudila sa, ale bolo už príliš neskoro. V istých veciach bola BBDS lepšia ako ZV, v niektorých nie. Mesto vyberalo jednookého medzi slepými. Ale čo bolo, bolo... Tak mi len prosím napíš, či s týmto súhlasíš alebo nie. ?
Vladimír
A dobre to napísal aj PIT v #25845, že fixovanie cestujúceho na konkrétny spoj je dôsledkom riedkeho intervalu a nie prirodzené chovanie cestujúceho. Ak by existovala linka s 5min. intervalom, ver tomu, že väčšina si "svoj spoj" hľadať nebude, ale sa pôjde jednoducho postaviť na zastávku.
Re #25855 Flying: Možno by nejaké čísla mohla poskytnúť Bratislava na príklade prelinkovania Petržalky.