Bon-Cu: Irisbus - Karosa CityBus. Jeden voz jazdi na linke 80, vecer na 24, druhy bol naposledy na 26, ale moze sa to menit.
Troliky prechadzaju postupne GO, vsetko su to rovnaky rocnik. Rychlost obnovy obmedzuje kapacita OTZ (robi GO aj inym mestam) a financiami.
Inak, gitovacou "kurou" presli Ikarusy co po zime rozkvitli - videl som 2602 aj 9992 bez hrdze zato s zo zakladnou farbou na bokoch.
Upravena trat na Internatnej je skoro hotova, uz osadzuju stlpy. Este tento mesiac asi budu daktory vikend jazdit tym smerom autobusy a mozno v lete sa zmenia niektore trolejbusove linky.
Troliky prechadzaju postupne GO, vsetko su to rovnaky rocnik. Rychlost obnovy obmedzuje kapacita OTZ (robi GO aj inym mestam) a financiami.
Inak, gitovacou "kurou" presli Ikarusy co po zime rozkvitli - videl som 2602 aj 9992 bez hrdze zato s zo zakladnou farbou na bokoch.
Upravena trat na Internatnej je skoro hotova, uz osadzuju stlpy. Este tento mesiac asi budu daktory vikend jazdit tym smerom autobusy a mozno v lete sa zmenia niektore trolejbusove linky.
Petik
Nepoznam moc ako ludia v Sasovej cestuju a vyhlasujem, ze v spicke som tam nikdy nebol.
Ale co keby to spravili takto:
zrusit u linky 24/25 a ine klony zbytocnu zachadzku na otocku Starohorska a tieto linky by pokracovali dalej z Rudohorskej (?) ako linka 22 na Uhlisko.
Takouto trasou by bola obsluzena takmer cela Sasova (okrem Tatranskej) a zastavky by nemali jednoznacny charakter len nastupna/len vystupna, cim by sa zaroven zlepsila vytazenost spojov.
Neviem presne ako to vyzera tam kde je konecna 20, ale nie je tam nahodou kusok vedla zastavka na tej novej ceste?