Zdravim Vas pani!
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch

Petik
Nepoznam moc ako ludia v Sasovej cestuju a vyhlasujem, ze v spicke som tam nikdy nebol.
Ale co keby to spravili takto:
zrusit u linky 24/25 a ine klony zbytocnu zachadzku na otocku Starohorska a tieto linky by pokracovali dalej z Rudohorskej (?) ako linka 22 na Uhlisko.
Takouto trasou by bola obsluzena takmer cela Sasova (okrem Tatranskej) a zastavky by nemali jednoznacny charakter len nastupna/len vystupna, cim by sa zaroven zlepsila vytazenost spojov.
Neviem presne ako to vyzera tam kde je konecna 20, ale nie je tam nahodou kusok vedla zastavka na tej novej ceste?