Zdravim Vas pani!
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch
.
Kami
Druhy system je u SADiek, teda pokladna pri vodicovi. To je najjednoduhsie, najspolahlivejsie aj ked to zdrzuje a otravuje vsetkych.
Co by ste povedali na nasledovny tarifny system:
Zakladne cestovne 8 Sk.
Prestup do 5 minut - zadarmo
prestup do 10 min - 25%
prestup do 40 min - 50%
prestup do 60 min - 75%
opakovany prestup - 25% az 75% cestovneho vzdy podla casu od poslednej jazdy
Zvyhodnene casy - miesto 40 min bude 60 a miesto 60 min 90 min.