Zdravim Vas pani!
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch
Neda mi nezareagovat na podla mna trefny prispevok Petika ohladne spojenia liniek 24/25 s 22- kou.
Myslim, ze je to dobry napad. Obidve linky poznam velmi dobre zo svojho cestovania a takymto sposobom by boli 24 a 25 permanentne vyuzite: periodicky naplnane a vyprazdnovane a opat naplnane. Tym padom by sa dalo aj usetrit: poriadne by sa dala skresat 22 a uplne zrusit 20. Ale hlavne by na 20 nemali problemy s otacanim na konecnej na Javornickej. Vsetko ma vsak svoje plusy a minusy: takto by sa vytvorili 2 superlinky, ktore by sa otacali nie za cca. 26- 30 min., ale za 40 min., ako je to u 80- tky. Dalsia nevyhoda je ta, ze taketo speciality EMTEST neumoznuje (kombinovanie liniek). Uz som sa o tom presvedcil asi pred 1- 2 rokmi. Vtedy som pozadoval od Ing. Bodnara nasledovne: Cestovaval som linkou 20 a vtedy chodila do Sasovej od VUB posledna o 16:59. Tak som ho aspon ziadal, nech 31- tka, ktora chodila vtedy 17:35 nech zachadza na Karpatsku. A on mi povedal uz zmienene o genialnom EMTEST-e.
Napriek tomuto mam 1 dobry napad: tie autobusy liniek 24/25, ktore idu do depa, by mohli ist tam cez VUB a tak aspon nahradit niektore spoje linky 20.
ALE obavam sa ze to by radni z MHD nepochopili ani po 2 tyzdnoch

Kami
Ked bola zavreta Javornicka, 22 koncila na Dumbierskej, 21/26 chodili v takte 5 min cez Partizansku, bola to lahoda cestovat. Vsetky tieto linky chodili NEnapchate. Teraz je nenapchata len 26. Mozno keby zaviedli expresnu linku Pieninska - Rudohorska - Partizanska - Nam.Slobody, cast cestujucich z 22 by slo tam.
Casove listky by sa dali zaviest keby existoval skutocne bezkontaktny system, ktory by odcital cestovne pri prechode dverami automaticky. Cestujuci by sa nemusel starat a autobus by sam hlasil revizorovi kolko ma ciernych pasazierov a kde sa mu oplati nastupit
Co sa tyka tvojho problemu, musis vzdy pockat kym Ti nezasvieti zelene svetielko na pokladni, potom priloz kartu a pockaj kym Ti nezapipa. Este predtym Ti ukaze na displeji nejaku hlasku, myslim, ze o cestovnom. Po zapipani vylezie listok. Pockaj kym strojcek nareze listok az potom ho tahaj. Tot vsjo. Ak si pred tebou niekto kupuje u vodica, nemusis cakat na svetielko, len pockaj kym vylezie listok toho pred tebou aby ste si ich nevymenili
8 Sk je akurat na tych 10 - 20 min co stravis v autobuse. Prestupom do 40 min zvycajne stihnes aj vratit sa tym istym spojom naspat. Keby nebolo zabezpecene odratanie kreditu po uplynuti tebou navrhovanej doby, mohol by si sa vratit tym istym spojom za jedno cestovne. A mnohym by vyssie cestovne poriadne naburalo rozpocet ak cestuju prave len jednu jazdu jednym smerom.