Reakcia na: Flying #23510:
No veď ty si to v tvojom príspevku vystihol: "pacientov nastupujucich aj vystupujucich sa tam najde dost aj mimo spicky". Takže málokto ju využije ako priamu linku. Cestujúci ju využijú v úseku Tatranská - ŽST, možno NSL a druhá skupina ŽST - Tulská (samozrejme aj naopak). Z toho vyplýva, že rozdelenie dnešnej L26 na L6 a L26 (ŽST - Tatranská) by také problémy nenarobilo. Neber to v zlom ani nechcem na teba útočiť, ale ty trpíš schizofréniou? Opať použijem tvrdenie z tvojho príspevku: "sice aj ja hromzim ked sa to vykruca cez stanicu" ale na druhej strane hovoríš: "Vyuzivam ju casto a som rad ze chodi ako chodi"... Tak ja neviem. Si rád, že chodí tak ako chodí, ale na jej trasu hromžíš. Doteraz neviem pochopiť, kto vymýšľal tie geniálne trasy so zachádzkami (L2, L20, L26). Asi predpokladali, že zabijú dve (možno i viac) múch jednou ranou. Ale to, že z pohľadu cestujúceho sú tieto linky netraktívne, ich už netrápilo. Viem, že L26 na ŽST pôvodne nezachádzala a zachádza kvôli tomu, že to tak chceli ľudia. Len dopravca to mal vyriešiť trochu inak a nie takto, že na ŽST vláči ľudí napr. z NSL, ktorým to pekne predĺži cestovanie. Podľa mňa je spojenie dvoch polookružných liniek hlúposť. Nepopieram, že sa nájde zopár jednotlivcou cestujúcich z Tatranskej na Tulskú, ale prečo kvôli týmto pár ľuďom musí existovať táto nepodarená linka? Kĺbové autobusy by sa dali určite využiť rozumnejšie, ako keď krúžia po Tatranskej a vozia vzduch. Podobne zachádzanie do Rakytoviec. Bežne tam chodí prázdny kĺb... Aj ja som za dlhé linky, ale nie tieto!Re #23511 Flying: No tak mi povedz, kto môže za to, že navrhovatelia si z pravidelnosti ťažkú hlavú nerobili. Keď vyšla BP, dali ju bez toho, aby trochu porozmýšľali a vymysleli to tak, aby neboli tie výpadky.
Flying