Možno sa budeš čudovať, ale počet vlakových spojov bol v 30. rokoch porovnateľný so súčasným stavom, samozrejme na niektorých tratiach sa počty rapídne zvýšili, niektoré trate naopak už ani neexistujú (Tvrdošín-Suchá Hora, Lučenec-Halič, atď.). Ale pri niektorých tratiach mám pocit, že sa za tých 70 rokov "takmer" nič nezmenilo, a to aj napriek tomu, ako správne uvádzaš, že systém autobusových liniek (aký poznáme dnes) vtedy prakticky neexistoval (iba nejaké súkromné linky, nejaké linky zas zabezpečovali ČSD), nakoľko ČSAD vznikli až v r. 1949.
Ťažko je to takto hovoriť, najlepšie je to vidieť. Preto sa môžeme koncom týždňa niekedy dohodnúť na stretku (ja donesiem vlakové a ty môžeš priniesť ten autobusový z r. 1990 - aj to lepšie ako nič ?, no možno sa ešte ozve aj Habibi a prezradí, že kto vlastní ten "ešte starší", takže uvidíme...? ).
Ťažko je to takto hovoriť, najlepšie je to vidieť. Preto sa môžeme koncom týždňa niekedy dohodnúť na stretku (ja donesiem vlakové a ty môžeš priniesť ten autobusový z r. 1990 - aj to lepšie ako nič ?, no možno sa ešte ozve aj Habibi a prezradí, že kto vlastní ten "ešte starší", takže uvidíme...? ).
LUK
ad dispečerák: som rád, že si na to prišiel a nebudeš nás viac zaťažovať... ?