Reakcia na: Flying #23498:
priame linky sa v tomto pripade absolutne neosvedcili, nakolko sucasny dopravca ich zriadil len v zaujme odrezat trolejbusy. Uz viackrat som sa pytal, preco asi L90 jazdi rovnako ako jazdila aj za BBDS. Odpoved je jasna - L90 nie je zaujimava z pohladu ohrozovania trolejbusov. Bolo treba nasekat linky hlavne popod droty. A potom to vozenie vzduchu v klbakoch do kremnicky a rakytoviec + kruzenie okolo tatranskej znamena nedostatok klbakov, resp. vozov vseobecne. Poskytovat kremnicke rovnaku dopravnu obsluhu ako sasovej od Nam. slobody je chore. Ved potom to aj tak dopada - z 8 min. intervalu za cias BBDS po rudlovskej ceste je to dnes 20 minut v spicke - a predstav si, ono to uz zacina napodiv aj stacit. Len 4 slova - Dobacovalo sa to slusne.
PIT
L4 - 5:28 53x, 6:03a 13x 33x 45a 53x, 7:13x 25a 33x 53xV, 8:33, 9:13 53, 10:28 58x, 11:08a 33x, 12:13x 33x, 13:48, 14:03x 28x 38a 48x, 15:08x 18a 28x 48x 58a, 16:08x 28x 38a 48x, 17:28xV 43, 18:23, 19:03, 20:18 58, 21:38, 22:18V (V - po Poľnú);
L5 - 5:03 28x 43, 6:03x 23 43x, 7:03 23x 43, 8:03x, 9:03x 33x, 10:08x 43x, 11:13 53, 12:33, 13:13 58x, 14:18 38x 58, 15:18x 38 58x, 16:18 38x 58, 18:03 43, 19:23, 20:03 43, 21:53, 22:33.
Pre zaujímavosť - v tom čase premávala L21 (Tulská - Námestie SNP - Golianova (súčasná Starohorská)) v špičke so 4 - 5 spojmi za hodinu a v sedle s 3 + 5 spojmi a cez víkend spravidla 20 min interval s vynechávanými spojmi počas prestávok; obdobne tak aj linka 41 (Internátna - Tržnica (súčasná Štefánikovo nábr.) - MPČĽ (súčasná Tatranská)).
Nočné trolejbusové linky 102 (KÚNZ - Kyjevské nám. - Nový Prior - Dom odborov - ČSD) a 103 (Vozovňa - Poľná - Kyjevské nám. - Úsvit - Dom odborov - ČSD) premávali zo zastávky Kyjevské nám. v smere ČSD s nasledovnými odchodmi:
L102 - 3:06, 4:08; L103 - 22:45x, 23:25, 0:30, 2:45, 3:50.
Neskôr došlo k vytvoreniu nových liniek 6 (Vozovňa - Poľná - Kyjevské nám. - Úsvit - Dom odborov - ČSD) a 7 (KÚNZ - Kyjevské nám. - Nový Prior - Dom odborov - ČSD) a linky 4 a 5 boli obmedzené na prevádzku len v pracovných dňoch v podstate s chaotickými odchodmi spojov.