Reakcia na: Papyr #22574:
nemusí to byť zrovna súkromný sektor, a zrovna nezávislý, ktorý môže prebrať funkciu koordinátora. Stačí, ak má dostatočné právomoci a hlavne ak má jasný cieľ a stratégiu, rovnako zanietených a motivovaných ľudí. Jedným z takýchto príkladov je londýnska Transport for London (TfL), ktorá koordinuje väčšinu druhov dopravy v Londýne a okolí... a to je priamo mestská organizácia (na úrovni samosprávy)...
PIT
Radšej som to predčasne vypol, lebo mi to výrazne negatívne ovplyvňuje zdravie.
V každom prípade sa pýtam, kedy MsÚ konečne začne podnikať kroky, aby sa akýmkoľvek spôsobom zbavil týchto MANIPULATÍVNYCH A ZAVÁDZAJÚCICH VYDIERAČOV, ktorí verejne zosmiešňujú tak vedenie mesta, nímzriadený DPM (ktorý na rozdiel podnikania SAD ZV má zabezpečovať dopravnú politiku mesta, ktorá s vytváraním ziskov nemá mať nič spoločné, narozdiel od súkromných záujmov SAD ZV), ako aj jeho obyvateľov a skutočne sa hanbím za nás všetkých, že sa tu necháme niekým takým týrať - nech mi niekto povie, že predchádzajúci dopravca mesto vydieral, tak sa mu len zasmejem, že či má všetkých po kope... Prečo sa od tej zmluvy v zmysle čl. IX ods. 4 písm. c) neodstúpilo, keď ju ešte za 1,5 roka vôbec nenaplnili, nehovoriac o tom, že všetci znalí dobre vedia, že ešte aj samotnú dopravnú licenciu dostali len z dôvodu hrubého porušenia zákona o cestnej doprave?! To Vám fakt nikomu nevadí, že Vám rozkazuje takýto "gašparko", ktorý stále netuším, kde našiel tú drzosť, aby riadil život v meste a rozhodoval o verejnom záujme jeho obyvateľov a aj to len v medziach svojich osobných záujmov? Anapokon má stále odvahu mestu nakazovať, že kto má organizovať integrovaný dopravný systém (samozrejme LEN ON), pretože pod IDS sa v jeho ponímaní rozumie, že všetku dopravu jedine SAD ZV - monopol najhrubšieho zrna.
Banská Bystrica, kam si to dospela? Za živa v Bystrici (v pekle) po smrti (zaslúžene) v nebi...