Reakcia na: Papyr #22574:
nemusí to byť zrovna súkromný sektor, a zrovna nezávislý, ktorý môže prebrať funkciu koordinátora. Stačí, ak má dostatočné právomoci a hlavne ak má jasný cieľ a stratégiu, rovnako zanietených a motivovaných ľudí. Jedným z takýchto príkladov je londýnska Transport for London (TfL), ktorá koordinuje väčšinu druhov dopravy v Londýne a okolí... a to je priamo mestská organizácia (na úrovni samosprávy)...
Petik
Re #22491 JJ: Ak je to tak ako hovoris, tak je to dobre. Ale ako hovorim, v Prahe o nicom nepocut, a slovenske noviny sledujem na nete dost starostlivo.
Re #22494 JJ: Velmi sa tesim na tvrdu reakciu! To je to, co cakam uz od 21.4. !!! Proti tomu, co predvadza STS a ZVSK sa a "korektnou medialnou politikou" mozes...
Re #22503 Papyr: To na Vas pracuju Bratislavaci!
Re #22508 mirkobb: Minule som cestoval a vedla mna sedel jeden pan a po asi 2 vetach sme zistili, ze mame spolocne zaluby. A tak sme sa dostali k busu Skoda 706 RTO, ktory nedavno kupil a zrekonstruoval. Kupna cena 36,000 Kc, rekonstrukcia 700 tisic. Je to tento: http://www.gfibus.cz/ Ale ci sa ten pan vola Martin Říha si uz skutocne nepamatam.
Re #22516 Habibi: Neviem ci sa Cimrman zaujimal aj o verejne financie. Az taky Cimrmanolog nie som. Ale zlepsim sa. Hned si nejakeho pustim!
Re #22552 2007: Bratislava zase raz ukazala, ze nie je hlavne mesto ale Hlavna Dedina Slovenskej Republiky.