ja že budeš až tak tolerantný, že aj DPM dostane na "zlepšovanie" aspoň tých 17 mesiacov ?
Re #22233 Flying: Už zase začínaš?! Vôbec to nie je pravda, hovorili sme už spolu na túto tému v sobotu, ale asi si zase zabudol... Keďže mňa pamäť tak neklame, tak dobre viem, ako Adrianko spolu s p. Modranským rozprávali o týchto "výhodách" na tlačovke, keď pred rokom prezentovali návrh nového CP. A nevedel som, že by to boli "ľudia z tohto fóra".
a nestaci ze je to trolejbus a dokonca v mestskych farbach? Skutocne to nevidim ako zavazny problem.
(ad mail: som znechuteny, obom menovcom by chcelo dohovorit)
Nechcem nejako spochybňovať vyhlásenia istého odborníka na ekologickú dopravu, ale napr. aj v takom Paríži znovuobnovujú električky. Dôvod - zlepšenie životného prostredia. A podobný trend je aj v iných francúzskych mestách. No a koľko percent budú tvoriť električky v parížskej doprave? Pol percenta ako v BB? To by bolo veľmi veľa a napriek tomu do toho idú. A to musia všetko vybudovať (nielen troleje, ale aj koľajnice) a nakúpiť električky. Oplatí sa to? Zrejme áno. My v BB ale nemusíme nič stavať, nič kupovať, tu stačí len rozhýbať, čo tu je (našťastie sa to už stalo). Preto chcem povedať, aby sa kompetentní (ktortí to tu čítajú) nezľakli vyhlásení amatérov z SAD ZV. Moderný trend je zavádzanie trolejbusov a električiek do miest, nie ich rušenie. Preto som rád, aký smer to nadobudlo v BB. ?
A tak ma napadlo nemohol by niekto do praveho horného rožku dať trolík /môže byť aj prototypný/s označením a logom dpmbb ?? Sa mi vidí, že už je to môžné ? ..ja viem chceli by ste mať moje starosti ?
Vieš ono je rozdiel vo veku trolejbusu..vlaku..autobusu..električky..trabanta, ale to ty predsa vieš ? No aké ma dpmbb plány vie len ono samé, ale ja viem, že to bude plné elánu také mladistvé ? , že ako to viem ?? Viem a ani ma nenapadne to prezradiť !!..že prečo ??..no lebo nemenovanej spoločnosti zatiaľ okrem dopravy ide najlepšie kradnutie informácií a to hneď aj s informátormi !! No jedno je isté mňa si nekúpia ?
Samozrejme, prevádzkovať 4 minibusy a viac ako 60 autobusov je rozdiel. Ale ako s tým súvisí to, že SAD ZV sa s DPMBB nechce dohodnúť ohľadom ČK, neponúkne preplatné lístky, nedoplnení chýbajúce vývesky? Tam som súvis nenašiel... Čistotu a technický stav by pre najlepších na svete tiež nemal byť problém. A to dodržiavanie CP závisí hlavne od dopravnej situácie (meškanie), ale náskok??? Napr. L26 chodí mimo špičky bežne s náskokom 3 minúty a nikoho to netrápi. A to nie je problém súvisiaci so zápchami. To je problém hlúpych jazdných dôb (rovnaké v špičke, sedle, cez víkend), ktoré navrhol dopravca SAD ZV. To tiež nemá súvis s tým, koľko autobusov dopravca prevádzkuje. Možno jediný objektívny dôvod je tá "čistota" vozidiel, ale nech zamestná ZV viac ľudí, ktorí sa o tie autobusy budú starať.
Tak toto sa mi veľmi páčilo. Máme lepšieho primátora ako Američania prezidenta. Okrem toho, tento náš je tuším aj proti Schwarcimu mladší a nie je taký pupkatý. Prekypuje silou, ten ich ešte vytne ? . Astalavista, traktorista!
"k dokonalosti podľa mňa chýba dosť aj jednému, aj druhému dopravcovi... " Nikto nie je dokonalý, ale DPMBB má k tomu bližšie, ako SAD ZV. Prečo? DPMBB sa snaží robiť všetko pre cestujúceho (DPM chce ponúknuť cestujúcemu na výber - čipové karty a predplatné lístky, snaží sa o vzájomnú použiteľnosť čipových kariet u oboch dopravcov, čistota vozidiel, rýchle doplnenie ukradnutých vývesiek, jazda podľa CP,...). No a čo robí SAD ZV? Aby som veľa nepísal, zneguj obsah zátvorky a zistíš, čo robí ZV. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Habibi