Reakcia na: Petik #22226:
Samozrejme, prevádzkovať 4 minibusy a viac ako 60 autobusov je rozdiel. Ale ako s tým súvisí to, že SAD ZV sa s DPMBB nechce dohodnúť ohľadom ČK, neponúkne preplatné lístky, nedoplnení chýbajúce vývesky? Tam som súvis nenašiel... Čistotu a technický stav by pre najlepších na svete tiež nemal byť problém. A to dodržiavanie CP závisí hlavne od dopravnej situácie (meškanie), ale náskok??? Napr. L26 chodí mimo špičky bežne s náskokom 3 minúty a nikoho to netrápi. A to nie je problém súvisiaci so zápchami. To je problém hlúpych jazdných dôb (rovnaké v špičke, sedle, cez víkend), ktoré navrhol dopravca SAD ZV. To tiež nemá súvis s tým, koľko autobusov dopravca prevádzkuje. Možno jediný objektívny dôvod je tá "čistota" vozidiel, ale nech zamestná ZV viac ľudí, ktorí sa o tie autobusy budú starať.
burz
Re 1815 draxter: "Na minibusoch pokiaľ viem tie transparenty nie sú zboku vhodné" - transparenty na bokoch vozidla možno vhodné nie sú, ale to zas nie je dôvod na to, aby označené neboli tak, ako to káže predpis.
Re 1816 wizard112: Citát zo stránky dpmbb.eu z časti o symboloch DP: ...Symetria obrazca predstavuje dokonalosť - úroveň kvality služieb, ktoré chce Dopravný podnik mesta Banská Bystrica poskytovať svojim klientom - občanom a návštevníkom Banskej Bystrice... k dokonalosti podľa mňa chýba dosť aj jednému, aj druhému dopravcovi...
A myslím, že cestujúceho asi nezaujíma, koľko rokov má autobus, ale ako sa mu ním cestuje... Aj 20-ročný autobus, ak je kvalitne opravený a vidieť na ňom starostlivosť, dokáže poskytnúť komfort...
Re 1817 PIT: Vyznelo to, ako keby SAD ZV nemal v poriadku vôbec nič....