Gratulujem DPMBB, že dostalo povolenie na prevádzku dráhy. Super. Stále však ostáva moja otázka: čo s tým? Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich? Dúfam, že nie opäť 3 mesiace+.
wizard: "Z tých rečí musí normálne uvažujúcemu človeku byť zle."
Áno áno. Bohužiaľ, "normálne uvažujúci človek" je endemit (nie ako predstaviteľ sad zvolen - Dement tatranský ....), ale ako anomália vyskytujúca sa len na jednom mieste, pomaly končiaca. A preto si myslím, že pre DPMBB zbytočné "reakcie na klamlivé výroky" nie sú až tak zbytočné, lebo tých endemitov je stále viac a stále viac ľudí konzumuje to, čo je podané. Teda ľuďom treba povedať aj pravdu. A nepovažujem to za zbytočné, ale práve potrebné. Nespočetne veľa krát som počul ľudí porovnávať uhoľné elektrárne s ekológiou autobusu euro 4 (ktoré tu nemáme). A každý vie, že takéto vyjadrenia dávali len prestavitelia SAD ZV s (ex)poslancami. Ľudia si to osvojili. Lebo to bolo jediné, čo počuli.
Niekde na fóre ktoré sa nezaoberá dopravou som videl pravdivý výrok, bohužiaľ, dopravu v BB by som pri tak závažných omyloch neočakával, ale budiž: "ale je fakt, že doprava v BB je jedna z tých menej vydarených vecí v dejinách ľudstva ... hneď vedľa komunizmu a windowsu".
Blba otazocka(nem som barzo mocno v obraze):Adka ste si zvolili?Vedeli ste koho volite?Co sa tyka Tr prevadzky tak je jednoznacne lacnejsia.Mate aj vybudovanu trolejovu siet,tak podla mna ziadna debata o nevyhodnosti nemoze byt relevantna.K tomu mate aj nejake vozidla,ktore by sa vyradili,alebo v lepsom pripade odpredali za par grosikov niekde na vychod od SK.Drzim vam palce-nedajtr si Tr! ?
Vieš priznám sa ja som to nemohla celé pozerať, lebo som sa bála , že ma trafí šlak a kto by tu rýpal ??..No kto ?..No a bola som raz na takej ceste navštívila som Innsbruk, Bazilej, Lucern /hej aj dopravné múzeum/, Zurich, Ženevu, Bern a celkom iste som tam nebola zbytočne , ale o tom potom... ?
Ale aj jeho vyjadrenia, resp. vyjadrenia Modranského o zrušených prevádzkach trolejbusov v mestách Lugano, Bazilej a Innsbruck neboli úplné, lebo akosi zabudli povedať, že v týchto mestách funguje električková doprava a zrejme veľkosti týchto troch miest nedovoľovali prevádzkovať súčasne trolejbusy a električky (veď Lugano má iba 50 000 obyvateľov, čo je o pár tisíc viac ako ZV, Innsbruck a Bazilej okolo 150 000, čo je na dve trakcie tiež málo, aj keď ja si to viem predstaviť). A v Innsbrucku bolo zrušenie trolejbusov "zabezpečené" neschopnosťou dopravcu, nakoľko na trolejbusové linky vo veľkom nasadzoval autobusy (na niektorých trolejbusových linkách tvorili autobusy 75% výkonov a na trolejbusy vraj neboli vodiči) a potom to bolo vraj neekonomické... Ale bývalé trolejbusové linky obsluhujú električky, takže z ekologického hľadiska je to to isté. No a čo sa týka Brašova. Tam chodí asi Adrianko po "rozumy", lebo Brašov vytĺkol peniaze od EÚ a namiesto rozvoja elektrickej trakcie radšej nakúpil autobusy spĺňajúce normu EURO 3 a výhoda bolo ekológia týchto vozidiel (SAD ZV zjavne balkánsky pôvod nezaprie ?). Ďalšia perla bola, že trolejbusy nikde vo svete netvoria nosný systém. Nemusíme chodiť ďaleko, v takom PO alebo ZA nosný systém tvoria práve trolejbusy. Vtipné bolo aj oháňanie sa Brnom, kde trolejbusy zabezpečujú iba 15% výkonov MHD. Len zabudol povedať, že nosný systém tvoria rovnako ekologické električky. Z toho je logické, že trolejbusy sú v Brne len doplnkový systém. Žiaľ, nespomenuli mestá, kde sa deje pravý opak. Napr. Ľubľana chce rozšíriť sieť trolejbusov, keď spomenuli Innsbruck, mohli povedať o Salzburgu, kde je ukážková trolejbusová prevádzka. Ale každý počuje len to svoje... A najlepšie bolo prirovnanie vodiča trolejbusu k pilotovi raketoplánu. ? ?
SAD ZV bol taký dobrý, že vypočítal sumu, ktorú bude mesto musieť vraziť do kúpy nových autobusov. Vyšlo mu 280 mil., za čo by sa už pomaly mohla postaviť trať do Sásovej. A samozrejme si Adrianko neodpostil poznámku, že SAD ZV bol nútený investovať do nových označníkov, odbavovacieho systému a neviem čo ešte... Či čakal, že BBDS mu všetko odovzdá za korunu? Z tých rečí musí normálne uvažujúcemu človeku byť zle.
Re #21959 Bystrican.: "Zástupcovia SAD Zvolen dnes opäť kritizovali záer mesta spustiť trolejbusovú dopravu..." Čo má s tým SAD ZV? Je to vec mesta, nie súkromnej spoločnosti, čo vykonáva MHD. Nechce SAD ZV navrhnúť pomaly aj sumu za parkovanie v meste? Starajú sa o to, do čoho ich nič. Už mi zastáva rozum z tých rečí. ?
Chcem sa opytat DPMBB. Dnes vam mala byt vydana zmluva...tak ci naozaj bola a na co?? vdaka
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
adrive
wizard: "Z tých rečí musí normálne uvažujúcemu človeku byť zle."
Áno áno. Bohužiaľ, "normálne uvažujúci človek" je endemit (nie ako predstaviteľ sad zvolen - Dement tatranský ....), ale ako anomália vyskytujúca sa len na jednom mieste, pomaly končiaca. A preto si myslím, že pre DPMBB zbytočné "reakcie na klamlivé výroky" nie sú až tak zbytočné, lebo tých endemitov je stále viac a stále viac ľudí konzumuje to, čo je podané. Teda ľuďom treba povedať aj pravdu. A nepovažujem to za zbytočné, ale práve potrebné. Nespočetne veľa krát som počul ľudí porovnávať uhoľné elektrárne s ekológiou autobusu euro 4 (ktoré tu nemáme). A každý vie, že takéto vyjadrenia dávali len prestavitelia SAD ZV s (ex)poslancami. Ľudia si to osvojili. Lebo to bolo jediné, čo počuli.
Niekde na fóre ktoré sa nezaoberá dopravou som videl pravdivý výrok, bohužiaľ, dopravu v BB by som pri tak závažných omyloch neočakával, ale budiž: "ale je fakt, že doprava v BB je jedna z tých menej vydarených vecí v dejinách ľudstva ... hneď vedľa komunizmu a windowsu".