Co má spolocné párnokopitník nízkeho vzrastu rozšírený v hôrnatých oblastiach slovenska a 20 platiacich zákazníkov MHD Banská Bystrica pri teplote -10 stupňov Celzia ???
OK.
Vcera / 31. 1 / okolo 20:00 som siel na foncordu trolejbusom c.6. Vonku bolo okolo -5, vnútry -3. Viete co som urobil a to este idem medializovat a rozvesat plagátiky.
Pri vystupovaní som dal vodicovy drobné, z komentárom ze zobrákovy vzdy pomozem. Nie teda konkrátne jemu, je to len nahraditelna figurka ktoreho velky BOSS vyhodí z práce ked odmietne jazdit s nevykurenym trolejbusom. Vzdy dám tie 2 - 3 koruny
na velkeho BOSSa, nech sa nazere.
Áno ten termín je presný --nazere--.
Ospravedlňujem sa citlivejším bytostiam a ovcám, ale ja som zaplatil a platím za služby. Keby nejaký zivnostník omylom dal vacsiu sumu / napr. 50 hal. / za predmet predaja / s ohladom na cenník - tzv. verejný príslub / tak ho SOI-ka zozerie.
Co sa stane MHD BB ? ---- N I C ABSOLUTNE NIC ----
Diera v zákone ktorou by presla prepitujem divá svina.
CESTUJÚCI VYZÍVAM VÁS - DAJTE NEJAKÉ DROBNÉ VODIČOVY, NECH SA VELKÝ BOSS NAPAPÁ.
Zakryť Tajovský potok je veľmi zlý nápad! Videli ste niekedy, aké množstvo vody sťahuje tento nenápadný potôčik počas prietrží z okolia? A čo zničený most do Skubína, vodou odnesená kovová lavička, to vám nič nehovorí o jeho sile? Prekrytím by sme sa dostali do rovnakej situácie ako Sídlisko, kde bol zase "geniálne " zregulovaný Rudlovský potok, ktorý nestíha odvádzať zrážkovú vodu do Hrona a z času na čas vytopí oblasť v okolí ČSA.
Prebehol som prvu cast a nasiel som tam par chybiciek v uvode. Ale aspon viem co, okrem BBDS, bolo zdrojom informacii. Som zvedavy na uvedene zdroje informacii. Kazdopadne si to musim pozriet podrobnejsie, hadam tam najdem aj nieco nove, cosi co mne nebolo umoznene zistit.
Xaka: kazdy je sam zodpovedny za svoje ciny a slova. Aj ty, aj vodici. Ked budes pisat s tym vedomym, bude to OK. Cenzura tu nie je, nebola a nebude, ale nie je nic lahsie ako zrusit cele forum.
voz 835AK ani nikdy neexistoval. Bola to moja chyba, mal som ho v evidencii (okrem spravneho 839 aj 834). Nejako sme to prehliadli pri aktualizacii. Pri najblizsej sa to opravi.
No hej, lenze v Presove je tolko liniek, ze sa v spicke dostanes z lubovolnej zastavky na lubovolnu nanajvys na jeden prestup, a okrem toho, u nas je inteligentnejsia tarifa, drzitel mesacneho cestovneho listka si predplaca mesiac pouzivania MHD bez obmedzenia jazdami.
Keby sme to mali previest do reci telefonnych operatorov, tak v PO mame system pausalov, u vas system predplatenych kariet (a v oboch este "telefonne automaty" - jednorazove listky). Kazdemu majitelovi mobilu je jasne, ze pri pravidelnom pouzivani v jednom state (analogia: zakaznik DP v jednom meste) sa viac vyplati tarif, ale k dispozicii su v BB len predplatene karty. Najlepsie by bolo, keby vo vsetkych mestach fungovali oba sposoby.
Ale možno keby sa zakryl Tajovský potok po celej dĺžke Pestovateľskej ulice, mohla by sa tým rozšíriť cesta (zobojsmerniť) a zmena 34 by bola reálna. Ja by som potom zaviedol linku 36 Mlynská - THK - ŽST.
Je zarážajúce, že BBDS dočasný, ale omnoho prehľadnejší a krajší formát CP opätovne nahradila chaotickým, škaredým a technicky nedokonalým formátom
Re #2120 PIT: Odpoveď na anketnú otázku: Áno som - do takej miery, že v žiadnom inom slovenskom meste by som nebol skokojnejší (reč je o PO)
Re #2124 Papyr: Aj v Prešove sa vypína. Na rozdiel od Bystrice je to však robené bez zásahu vodiča, či iného pracovníka a len v prípade, že pri náhlom vzraste odberu el. energie hrozí prekročenie dohodnutého maxima. V tom prípade sa diaľkovo programom vo všetkých trolejbusoch kúrenie vypne. Akonáhle systém zistí, že pri bežiacom kúrení už prekročenie maxima nehrozí, kúrenie automaticky opäť zapne.
V Bystrici, pokiaľ sa nemýlim existuje interný príkaz, ktorý ukladá vodičom v čase špičky manuálne vypínať kúrenie. Ako je to v iných mestách, neviem.
Re #2125 Kami: Sorry, za ten skepticizmus, ale po privatizácii podniku MHD očakávam zväčša dopravnú tragédiu. V tomto som neoblomný - mesto, mesto a ešte raz mesto.
Re #2126 Petik: Obávam sa, že si si Prešov s jeho 42 dennými linkami nevybral ako najlepší príklad Ale to je dané čiastočne neprestupnou tarifou a najmä dosť divokým rozložením mesta.
Ja by som spojil THK s Podlavicami cez Pestovateľskú ulicu, čím by sa umožnilo cestovanie Podlavičanom mimo "silnej" oblasti (samozrejme nechal by som aj pôvodnú trasu cez Tajovského). Rozdelil by som tak L34 na 2 vetvy s polovičným výkonom.
Pozeral som si evidenčný stav. Jeden klbak B941 835AK som ešte v živote nevidel (tiež je pravda, že sledujem takmer len sásovské linky). Neviete náhodou na ktorej linke jazdí?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami