Reakcia na: Petik #2131:
Ale možno keby sa zakryl Tajovský potok po celej dĺžke Pestovateľskej ulice, mohla by sa tým rozšíriť cesta (zobojsmerniť) a zmena 34 by bola reálna. Ja by som potom zaviedol linku 36 Mlynská - THK - ŽST.

(reč je o PO)
Ale to je dané čiastočne neprestupnou tarifou a najmä dosť divokým rozložením mesta.
je smutne ze sa nevedia spravat keby som bol ich zamestnavatel tak by som si ich castejsie kontroloval. Lebo sa niekedy spravaju ako bohovia v autobuse nekuria no proste neochota. Myslim si ze v dnesnej nezamestnanosti nie je problem si najst sofera, ktory sa vie slusne chovat, maju velke stastie ze niesom ich nadriadeny. O nedostatkoch MHD by sa dalo rozpravat do nekonecna
PIT
Podľa toho, čo píšeš, mám pocit, že by si mohol byť hovorcom BBDS. Pri službách vo verejnom záujme jednoducho prirodzene dochádza ku strate a tá sa musí vykrývať z verejných zdrojov, pričom služba súčasne musí byť naďalej realizovaná kvalitne a podľa potrieb verejnosti. Ja nemienim upúšťať od základných kvalitatívnych ukazovateľov, ktoré vytvárajú charakter MHD. Preto je zrejmé, že SAD by sa mala vzdať prevádzkovania MHD a musí byť prioritou samosprávy prevádzkovať konkurencieschopnú MHD, inak toto mesto pohltí IAD a bude žiť len pre osobné autá, pre ktoré už dávno nemá miesto ani na parkovanie a nie to ešte vyhovujúcu dopravnú sieť.
Anketa: Cestujúci v Žiline a Prešove, ste spokojní s MHD vo Vašom meste?