Reakcia na: JJ #20702:
A čo tak jedno super riešenie. Čo tak vnútorný okruh mesta. Ktorý by išiel od kruháku pri ESC paralelne s 1/59 k Tajovského ulici. Od Tajovského by pokračoval poza ekonomickú na Lazovnú ulicu a tam tunelom na Kollárovu ulicu. A tá by sa napájala na vonkajší okruh mesta (Na severný obchvat). Tým pádom by sa Tajovského v úseku od križovatky so Strieborným námestím po križovatku s vnútorným okruhom mesta vylúčila IAD. Ostal by tam povolený vjazd len tým čo tam bývajú. Žiadne zápchy na Tajovského by nehrozili. Čo na to poviete? 
Re #20136 zakaznik: Kto osvetlí železnicu tak ako plánujú osvetliť cesty? Aj rušňovodičom by to pomohlo k zvíšeniu bezpečnosti na železnici.
Re all : Ja len takú malú poznámočku. Predtým ako budete reagovať na dáke správy, tak si počkaj na vyjadrenie druhej strany. V prípade, že sa neozve, tak až potom reagujte. Ale poprosím triezvy, s chladnou hlavou a nie po troch pivách. Však? Inak čo sa týka tej správy #20535 tak tá správa bola nevyvážená. Nakoľko sa tam hovorilo o DPMBB a DPMBB sa na túto tému nevyjadril. Takým správam by sa mali redaktor vyvarovať. Keď sa im nechcelo získavať stanovisko DPMBB tak tam mali aspoň hodiť, že sa im nepodarilo dovolať.
? Aj z posudenia meritka na tych fotografiach si neviem predstavit zapustenu niku co i len pre solo, nie to este pre 18 m klbak, to tak max pre Citybusiky, aj to by bolo LTT(len tak-tak..), no a ten chodnik,co by ju obchadzal ciky-caky uz vobec nie. ? Z urbanistickeho, architektonickeho, estetickeho hladiska hotove Kocurkovo.. ?
wizard112