Po roku MHD v podaní SAD ZV,a.s. som si povedal, že spravím účet, a to nasledovným spôsobom: kladné veci +, záporné - /max +++,min - - -/, nuž som začal:
01.nové busy +++
02.všetky s transparentmi +
03.hlásenie zastávok +
04.hlásenie zastávok potichu, nepresne -
05.meškania - tak ako za starých čias, takže 0
06.skoré odchody - /tie +4 min pri L21/22 je hrôza/
07.trolejbusy - -
08.priame linky Sásová Radvaň, Sásová Fončorda +++
09.avšak trasa L26 -
10.úplnosť CP a jeho dodržiavanie -
11.nasadzovanie prímestských vozidiel -
12.počet kĺbakov -
13.slabý interval RadvaňSásová -
14.ekologické motory busov +
15.kúrenie v busoch v zime /na rozdiel od Tbusov/ +
16.obnovenie nočákov +
17.interval 20+21+22 -
18.interval 2/21/22 z Radvane -
súčet= 0, čiže ani lepšie ani horšie, preto to treba celé zlepšiť konečne!!!
01.nové busy +++
02.všetky s transparentmi +
03.hlásenie zastávok +
04.hlásenie zastávok potichu, nepresne -
05.meškania - tak ako za starých čias, takže 0
06.skoré odchody - /tie +4 min pri L21/22 je hrôza/
07.trolejbusy - -
08.priame linky Sásová Radvaň, Sásová Fončorda +++
09.avšak trasa L26 -
10.úplnosť CP a jeho dodržiavanie -
11.nasadzovanie prímestských vozidiel -
12.počet kĺbakov -
13.slabý interval RadvaňSásová -
14.ekologické motory busov +
15.kúrenie v busoch v zime /na rozdiel od Tbusov/ +
16.obnovenie nočákov +
17.interval 20+21+22 -
18.interval 2/21/22 z Radvane -
súčet= 0, čiže ani lepšie ani horšie, preto to treba celé zlepšiť konečne!!!
PIT
Ex 140/141 Detvan Zvolen-B. Bystrica-Žilina-Ostrava-Olomouc-Praha
Ex 142/143 Odra Zvolen-B. Bystrica-Žilina-Ostrava-Olomouc-Praha
R 390/391 BEM Budapest-Salgótarján-Lučenec-Zvolen-B. Bystrica-Žilina-Wroclaw-Szczecin
Zr 392/393 Salgó Budapest-Salgótarján-Lučenec-Zvolen
Zr 394/395 Urpín Budapest-Salgótarján-Lučenec-Zvolen-B. Bystrica/Kremnica-Žilina
Ja stále nechápem, ako tu chce niekto rozvíjať cestovný ruch...asi tým, že sa sem nikto ani nedostane.