Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #19503:
Chlapče, nerob múdreho, keď nevieš, s kým a o kom točíš. A hlavne tu nemachruj s neajkými pokusmi (biednymi) o použitie cudzích jazykov.
A inak, kľudne sa môžeš zbaliť a ísť, myslím, že sa bez tvojich radobyzasvätených informácií zaobídeme. A hlavne, ak chceš nejaké žaloby vyhrávať, zaobstaraj si urýchlene dobrého právnika, lebo miera tvojho osobného právneho bezvedomia je omračujúca.
Ďalej to komentovať nebudem, pretože ti nemienim poskytovať právne rady, za ktoré sa platia ťažké peniaze.
Reakcia na: S499.1023 #19500:


poviem ti jedno, loosre, nepchaj nos tam, kde si nevidíš...

ak máš licenciu, jazdiť môžeš, ale nikto ti nepreplatí straty...nikde som nepovedal to čo spomínaš.
Pravidlo 1: kto má licenciu, môže jazdiť.
Pravidlo 2: kto nemá uzatvorenú Zmluvu o VVVZ, môže jazdiť tiež, ak má licenciu
Pravidlo 3: všetko sa točí okolo licencie, nie Zmluvy /Zmluvu nemôžeš uzavrieť s niekým kto nemá licenciu/

Takže ak si vyčítal z mojich príspevkov to čo píšeš, spamätaj sa veľmi rýchlo, alebo nepichaj do osieho hniezda.Opakujem, právny stav je úplne iný ako sa tu uvádza. Ale radšej už nepoviem nič, lebo každý "všehoznalec" sa ide chytať za slovíčka, a pritom sa do toho vyzná ako matky božej batoh.

PS: to, že MHD nefungej, je vždy chyba mesta. SAD ZV, a.s. to robí ako vie, podľa nich dobre, podľa iných nie. Ale SAD BB to tiež nebolo ono, tak čo...ak sa do nich človek ide navážať preto, že sa vozí v nocých busoch, tak nech nezabudne, v akých herkách sa vozil za SAD BB. Ak vravia ľudia, aké sú CP zlé, nech si spomenú na to vydieranie a rušenie liniek sAD BB...terajší stav má navyše jednu super výhodu: Priame spojenie Sásová - Radvaň.

PPS: Terajší stav nie je optimálny, ale ak by mesto hýbalo vecami, už to mohlo byť zas lepšie...ale nie je. A garantujem tu všetkým prítomným, že T-Busy do konca októbra neuvudíte. A pravdepodobne až v lete 2008. Takže adios amigos.
Reakcia na: JJ #19495:


Last info:

1. určite by sa nevzdala /je podaná žaloba/
2. Zmluva o výkone vo verejnom záujme nie je potrebná, môže to dorpavca robiť aj bez nej /akurát nebude mať dotáciu, ale to je druhoradé/
3.licencia SAD ZV bola udelená skôr, ako bola SAD BB zobratá /to je vec, čo/

4.licencia na T-busy nekončila k 31.12.2005. A to je betón. Keď ju budeš mať v ruke, si to kukny...

that's all I wanna say
Reakcia na: maciatko #19492:


Oprava> there's nothing more to say
Reakcia na: kvorka #19483:
Licencia sa neuzatvára, ale udeľuje. Licencia znamená, že na tej-ktorej linke môžeš jazdiť, nie, že je niekto povinný si od Teba na nej objednať výkony vo verejnom záujme. Nesúťažilo sa o licencie ale o objednávku výkonov vo verejnom záujme.

Takže VôBEC NETUŠÍŠ, ČO SPLIETAŠ.
Reakcia na: VLK #19484:
Ja viem, moja poznámka smerovala k Papyrovi.
Reakcia na: VLK #19496:
Ten druhý
Reakcia na: cmelo #19490:
ktorý text potrebuješ? "Nevkladajte do otvoru karty a iné predmety" alebo "Netrhajte lístky počas tlače"?
Reakcia na: kvorka #19489:
priznám sa, teraz neviem, či dopravná licencia vydaná SAD BBDS strácala 31.12.2005 v zmysle zákona o cestnej doprave platnosť, ale nie je to vôbec žiadny problém zistiť. Ale zmluva o výkone vo verejnom záujme strácala platnosť určite.

Problém je v tom, že Zmluva o výkone vo verejnom záujme bola s účinnosťou od 1.1.2006 podpísaná práve s dopravcom SAD ZV. A ak by aj SAD BBDS mala licenciu platnú, v takom prípade v zmysle § 8, ods. 1), písm. a) tohto zákona:

"(1) Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu (§ 4) povinný

a) vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu v súlade s dopravnou licenciou a so zmluvou o výkone vo verejnom záujme (ďalej len "prevádzková povinnosť") po celý čas ich platnosti"

To znamená, ak by BBDS aj mala licenciu platnú aj po 31.12.2005, tak by z dôvodu nepodpísania Zmluvy o výkone vo verejnom záujme sama o odňatie licencie určite požiadala a to z dôvodov, ktoré sú ti určite známe - pozor, teraz len posudzujem vtedy reálny stav a nezaoberám sa otázkami, za akých okolností bola dopravná licencia vydaná SAD ZV.

Čo sa týka Licencie na prevádzkovanie dopravy na trolejbusovej dráhe v zmysle zákona o dráhach, tak tá určite platnosť strácala k 31.12.2005.
SKI BUSY na Chopok od 3.2.07 viac www.sadbb.sk ?
Reakcia na: kvorka #19489:
A zadefinuj mi, prosím, čo je podľa teba certifikát. Pretože vieš, ja sa zase vyznám len v tých súťažiach, ale tam ich tiež predkladáme, aby sme dokázali, že niečo spĺňame a tým pádom splnili podmienky účasti. Pokiaľ sa totiž nemýlim (a určite sa nemýlim, keďže robím úradné preklady technických dokumentov), tak pojem certifikát je odvodený od anglického certificate, čo znamená potvrdiť, alebo vydať osvedčenie. A drvivá väčšina certifikátov má znenie asi takéhoto charakteru: Týmto osvedčujeme, že XY je schopný vykonávať WZ. Alebo týmto osvedčujeme že, XY podľa smernice AA spĺňa podmienky na BB.

Tak ak mi niečo ohľadom technických dokladov ušlo, tam ma prosím vyveď z omylu.
Reakcia na: kvorka #19483:
Doplním ti ešte jednu informáciu. Keď už chceš pôsobiť ako vzdelaný inteligent, tak ti v tej anglickej vete chýba sloveso. Malo byť: There is nothing more to say.

Potom ti odporúčam zorientovať sa aj v nejakých iných zákonoch, pretože ťa asi prekvapím, ale na Slovensku je ich kopa. Svojím posledným príspevkom si ma totiž presvedčil, že nie ja som tá, čo má jednostranné informácie a nevyzná sa v zákonoch. Takže ti odporúčam naštudovanie Obchodného zákonníka, podľa ktorého sa súťaž robila, keďže podľa starého zákona o Verejnom obstarávaní ešte takýto typ dopravy nespadal pod verejné súťaže, ale pod verejné obchodné súťaže a pre prípad, že by sa súťaž vyhlasovala znova, tak ti odporúčam aj zákon č. 25/2006, podľa ktorého by sa postupovalo teraz, keďže nadobudol platnosť 2.februára 2006. Pokiaľ mám informácie, tak s tým ukončením licencie má PIT pravdu. Skús si troška rozšíriť obzory a prestaň točiť furt o tej tvojej licencii.

A ešte drobnosť, ohľadom tvojich vulgarizmov si preštuduj podmienky prispievania na fórum a ak mi chceš odpovedať v podobnom zmysle, tak prosím ťa, na tento príspevok ani nereaguj. Mám záujem o diskusiu a nie o slepé obhajovanie svojej pravdy s použitím primitívnych nadávok.
Reakcia na: VLK #19485:


Môže aj nemôže. Na linky T-busov nemôže, na BUsy môže. Ale ak udelí dvom dopravcom licenciu, asi potom nemôže tomu druhému zobrať z dôvodu rušenia linky, ktorá sa neruší, len ju vykonáva iný subjekt.

Povedz že nemám pravdu, a kľudne viac nenapíšem, aby pospolitý ľud mohol vynášať ortieľ...ale uvidíme, kto sa smeje naposledy.... ? ?
Potreboval by som fotografiu tlačiarne v MHD Banská Bystrica, je tam jeden text. Znenie toho textu by som súrne potreboval.
Dík
Reakcia na: PIT #19486:


ale ale ale... výraz "mám pocit" že ...atď. Vravím, ako to je, takže ma láskavo nepoučuj, či mám správne použiť to, čo mám... zisti si najprv ak to bolo, aký bol skutkový stav, a potom filozofuj. Poviem ti len toľko: T-Busy tak skoro nebudú. A SAD ZV, a.s. tu ostane ešte pekne dlho... a ak sa mýlim, možeš si filozofovať ďalej, či mám správne informácie.

Čo sa týka tvojho "objednania výkonov", tak to je na licenciu viazané, a sú stanovené podmienky, kedy mesto môže licenciu odobrať. A mesto ju SADBB, a.s. odobralo. A keď si pozreš kedy môže odobrať, zistíš ako to je poprepájané. A ďalej, mesto neudeľuje licenciu na T-busy, takže ono je to trochu zložitejšie.

A kým si budeš myslieť že si všetko počul a všetko vieš, najmä zákon o cetsnej doprave, tak sa nemám s tebou o čom baviť.

Licenice nie je len doklad o tom, že niečo spĺňaš, to je certifikát, ak to pojímaš takto úzku. Ak máš licnciu na prevádzkovanie liniek, tak ich porevádzkovať možeš. Zmluva o výkone vo verejnom záujme nemusí byť s tebou podpísaná. To je len nadstavba. Avšak, ak nemáš zmluvu, nie je dotácia...lenže pes je zakopaný inde, pokiaľ vieš.

Mesto totiž SAD BB,a.s. licenciu odobralo! a to je ten celý problém. Takže teraz sa všetci uvedomte čo píšete o súťažiach a neviem čom všetkom. pretože odobrať licenciu je niečo úplne iné.

A tým končím pre všetkých zadubencov, nech si ďakej hudlikajú to svoje o chudákoch poslancoch a nenásytných zvolenčanoch a neviem čom všetkom....

???!!! ? ?
Reakcia na: PIT #19486:
Tvoje pocity a informácie sú úplne presné však sa tu o tom vlani popísalo nemálo riadkov. Záujem o MHD predsa nemali len SAD - ky no aj iné dopravné spoločnosti, ktoré ale svoje návrhy zrušili , lebo si boli vedomé, že za dva mesiace sa ešte nikomu nepodarilo zoorganizovať dopravu v takom rozsahu ..vedelo to aj mesto /teda istí občania/..ale načo sa mali vzrušovať keď víťaz "súťaže" bol istý ?? ?
Inak dnes na BB-631AS na L2 na bočnom transparente bola uvedená cieľová zastávka železničná stanica a ako nácestná "THK". SAD ZV asi znova menilo linkové vedenie ?
Reakcia na: kvorka #19483:
No fakt neviem, čo za presné informácie máš, ale samotná skutočnosť mať informáciu ešte nemusí znamenať, že informáciu správne použiješ, resp. z nej urobíš správny záver.
Ja mám pocit, že SAD BBDS platili licencie práve do 31.12.2005 a preto sa mesto podujalo na tú frašku, čo si niektorí dokonca dovolia nazvať súťažou.
Na druhej strane ti evidentne nie je zrejmé, že dopravná licencia a zmluva o výkonoch o verejnom záujme sú dve úplne odlišné veci. Samotná dopravná licencia ti vôbec nezakladá nejaké právo robiť výkony vo verejnom záujme - je len nutnou podmienkou na to, aby si v prípade, že si od teba niekto tieto výkony prostredníctvom zmluvy o výkone vo verejnom záujme objedná, mohla v zmysle zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave realizovať. Dopravná licencia predstavuje skrátka len doklad o tom, že spĺňaš zákonom stanovené podmienky pre výkon príslušného druhu cestnej doprave na konkrétnej linke - je to vlastne povolenie na reálny výkon podnikania a prevádzkovania činnosti v danej oblasti. Napr. pre prevádzkovanie MHD v BB by Kĺudne mohlo byť vydaných i viacero dopravných licencií, to však neznamená, že správny orgán - Mesto Banská Bystrica - by s každým z dopravcov, ktorý by mal licenciu uzavrel zmluvu, ktorou by si objednal výkony vo verejnom záujme, kedy si objednáva výkony, ktoré by dopravca z dôvodu ekonomickej nevýhodnosti nevykonával vôbec alebo nie v požadovanom rozsahu. Rozdiel však potom musí dopravcovi doplatiť - to je vlastne tá "dotácia" - úhrada strát z týchto výkonov. Napr. na začiatku roka 2005 vznikol chaos len kvôli tomu, že mesto si od BBDS NEOBJEDNALO žiadne výkony a teda dopravca nemal dôvod, aby vykonával takúto neefektívnu dopravu. On však i napriek tomu niekoľko mesiacov bez zmluvy dopravu vykonával i keď predsalen niektoré linky zrušiť musel, čo však bol len dôsledok toho, že mesto ich nechcelo...
Takže tak sa veci majú. S týžm, že za bordel nezodpovedá SAD ZV nesúhlasím, pretože dobrý dopravca by mal dopravu vykonávať kvalitnú dopravu aj bez toho, aby mu správny orgán udeľoval pokuty ako na bežiacom páse, čo súčasnému dopravcovi aj mal robiť. Lenže tu zase prídeme k tomu, že mesto si svoje povinnosti neplní, lebo ich riadne nepozná a kašle na to a myslí si, že samotná akákoľvek hrozná zmena dopravcu sama od seba niečo prinesie. TO sa podarilo, akurát čo však priniesla ešte väčšiu nekvalitu a vydieračského amatérskeho dopravcu, ktorý je schopný akurát tak dobre mediálne masírovať mozgy ľuďom...
Reakcia na: kvorka #19483:
teraz ja nechápem... ? Ak má mesto uzavretú licenciu, neznamená to, že nemôže vyhlásiť súťaž na dodávku zmluvných výkonov od určitého temínu. Na to má ako objednávateľ právo... Alebo som už taký blbý ❓
SAD ZV za to nemôže ❓ A kto za nich robí tu dopravu ❓ Marťania ❓ Potom za to môžu oni.... ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.