Budem plakať. Do včera mi z MsU neodpovedali na moje otázky v diskusii mesta. A taaaaak som sa tešil.:-(
Re #16681 expresbb: zabudol som napísať, že je to stretko a ešte doplním dátum 10.6.2006
Re #16682 Jezo: Áno náš pán richtár toto zahlásil. Len vieš, výmena dopravcu mala viesť ku skvalitneniu dopravy v MHD v BB. Musím povedať, že je tu ďalší úbytok cestujúcich. Predtým, kĺbové trolejbusy preplnené, teraz na niektorých trolejbusových linkách chodia krátke autobusy a sú takmer poloprázdne. Nejdem sa ani pozastavovať nad tým, že dopravca vie už dva dni dopredu, že mu schváli zmenu licencie na linky 2 a 3 deň pred zmenou licencie sa správa ako by už bola dávno schválená. Ďalej ma vo štvrtok pri počúvaní len tak nadhodilo, keď som počul, že len tak od seba po zavolaní dispečerovi sa zmenil cestovný poriadok pre linku 90. Teda zastavuje takmer všade. Hlavná vec, že o zmene cestovného poriadku na túto linku sa na meste ešte len rokuje. A zastavuje si veselo aj na tých zastávkach, kde nemá stáť. O tom, že sa SAD ZV v zmluve zaviazal nástupom minimálne dvoma dverami od 1.4. 2006 je škoda plytvať písmenami. A také dačo ako je zákon? Veď to je len zdrap papiera? Alebo nie? Tak teda je toto najkvalitnejšia MHD v strednej Európe. Myslím si, že v Hornej Dolnej majú kvalitnejšiu MHD.
Re #16681 expresbb: zabudol som napísať, že je to stretko a ešte doplním dátum 10.6.2006

Re #16682 Jezo: Áno náš pán richtár toto zahlásil. Len vieš, výmena dopravcu mala viesť ku skvalitneniu dopravy v MHD v BB. Musím povedať, že je tu ďalší úbytok cestujúcich. Predtým, kĺbové trolejbusy preplnené, teraz na niektorých trolejbusových linkách chodia krátke autobusy a sú takmer poloprázdne. Nejdem sa ani pozastavovať nad tým, že dopravca vie už dva dni dopredu, že mu schváli zmenu licencie na linky 2 a 3 deň pred zmenou licencie sa správa ako by už bola dávno schválená. Ďalej ma vo štvrtok pri počúvaní len tak nadhodilo, keď som počul, že len tak od seba po zavolaní dispečerovi sa zmenil cestovný poriadok pre linku 90. Teda zastavuje takmer všade. Hlavná vec, že o zmene cestovného poriadku na túto linku sa na meste ešte len rokuje. A zastavuje si veselo aj na tých zastávkach, kde nemá stáť. O tom, že sa SAD ZV v zmluve zaviazal nástupom minimálne dvoma dverami od 1.4. 2006 je škoda plytvať písmenami. A také dačo ako je zákon? Veď to je len zdrap papiera? Alebo nie? Tak teda je toto najkvalitnejšia MHD v strednej Európe. Myslím si, že v Hornej Dolnej majú kvalitnejšiu MHD.
LUK
Re #16648 mimi: panej by som tak povedal - keď jej to bolo jedno vtedy, tak nech sa neozýva teraz. Teraz nech sa teší z "najmodernejšej MHD v Európe, ba priam vo svete"
Re #16668 horehronec: kvantum nepresností, bludov a fám, až to bolí... Poďme zaradom:
"Pytam sa, ci je normalne, aby autobus spolocnosti SAD BBDS, a.s. neumoznil vstup autobusu sukromnej spolocnosti Diago na nastupiste."
? zaujímavá veta... no comment
"Presne o 15:10 bol pristaveny autobus"
Pánovi by bolo vhodné na začiatok vysvetliť, že seriózny dopravca nepristavuje vo východzej stanici autobus na stanovište v minútu odchodu, ale 5 až 10 minút PRED časom odchodu, aby cestujúci aj stihli nastúpiť! A najmä u vyťažených spojov. Predstih v pristavovaní je určený vnútropodnikovými smernicami.
"V domneni, ze je to autobus, ktorym som chcel cestovat, som do neho nastupil"
Prečo sa pán pchá do autobusu a ani nevie, kam tento ide?
"tesne po prichode autobusu spolocnosti SAD BBDS prisiel aj autobus spolocnosti Diago..."
Čiže ak vozidlo BBDS pristavilo o 15:10, tak vozidlo DIAGO sro prišlo na zastávku AŽ PO svojom predpísanom odchode, ktorý mal byť o 15:10! Čiže premeškalo svoj vyhradený čas a má smolu. Ďalším podstatným faktom je, že uvedený spoj DIAGA mešká po Bystricu DENNODENNE, čiže by mala ísť sťažnosť na dozorný orgán (BBSK) a ten by mohol pokojne udeliť pokutu za opakované porušovanie cestovného poriadku. Lenže to by sa kontrolný orgán musel seriózne zaoberať dopravou a nie iba tam, kde mu to vyhovuje...
"...ktory stal na odjazdovej ceste mimo nastupneho ostrovceka"
A takto tam uvedená firma (DIAGO) stáva KAŽDÝ deň a snáď aj na každom spoji... Jednoznačné porušenie všetkých možných predpisov, pravidlami cestnej premávky počnúc a prevádzkovým poriadkom autobusovej stanice končiac...
"Je normalne, aby autobus na linke 603440/53 (spoj 15:20) SAD BBDS znemoznoval bezpecny nastup cestujucich?"
AKO ho ZNEMOŽNIL???
"Nie je toto zneuzivanie dominantneho postavenia na miestnom trhu?"
hezkýýý...
"SAD BBDS sa zaviazala v privatizacnej zmluve zrekonstruovat autobusovu stanicu....toto zavazne porusenie privatizacnej zmluvy by nemalo byt podnetom na odobratie licencie na prevadzku autobusovej dopravy"
A tie dve veci spolu ako súvisia??? A to ju ako mali zrekonštruovať za dva mesiace od kúpy? Projekt bol vypracovaný len v decemebri a nebolo povedané, že sa realizovať nebude. Pozrieť si ho môžeš ešte stále na sadbb.sk
Re #16671 irizar: "Majiteľ stanice samozrejme nemá právo brániť v prístupe na nástupište"
Nikto nikomu v ničom nebráni, problém je ten, že DIAGO si vypracovalo CP, ktorý sa NEDÁ dodržiavať...
"Takže za touto epizódkou by som skôr hľadal snahu vodiča Diaga ušetriť trochu nafty"
A ja tam vidím skôr snahu vodiča dobehnúť aspoň čosi z meškania, ktoré dennodenne na trase naberá...
Re #16673 cerno: "Ak nezaplati tak nema pevne stanoviste a zaparkuje a prijima ludi na roznych odlahlich miestach"
Blbosť, každý spoj má na každej AS pevne pridelné nástupište. Ale keď sa nedodržaním prideleného času a miesta oň pripraví, tak to je jeho smola.