Reakcia na: Danny #1592:
Samozrejme Prievidza už dávno trolejbusy plánovala. Ale nepochyboval som o tom, že to plánovanie s rokom 1989 skončilo.Informáciou, že s trolejbusmi v Prievidzi stále počítajú si ma doslova dopravne vzrušil, už dávno sa mi pri nejakej informácii doslova zovrel hrduník a zrýchlil tep. To je úžasné. O MHD v Prievidzi som mal vždy vysokú mienku, teraz si ju len u mňa vylepšili. Opäť sa tam musím ísť pozrieť. Inak do PD by sa trolejbusy náramne hodili. Keď som tam v roku 1997 bol, šokovali ma pravidelné intervaly na linkách (napr. 10 min. v špičke, 20 v sedle), nesmierne frekventovaná doprava - vzhľadom na veľkosť mesta (spolu s Bojnicami 59 000 obyv.) , displeje na komplet všetkých vozidlách, CVR a pod.
Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie
Papyr
Ked si das ako kriterium pocet NP vozidiel na 100 tisic obyvatelov, tak z toho od najlepsieho k najhorsiemu vyjde 1. Kosice (11), 2. Presov (3), 3. Banska Bystrica (2), 4. Bratislava (1) 5. Zilina (0).
Ak si das ako kriterium udrzbu vozov, tak od najlepsieho su to 1. PO, 2-3. BB/ZA, 4. KE, 5. BA.
Ak si das ako kriterium pocet Ikarusov 280, tak najviac ich je v BA (52), ostatne mesta si dohladaj
A tak dalej