No to som si nemyslel ze tou poznamkou rozputam taku vasnivu diskusiu:) Ale ked som bol v BB, tak som videl len same Karosy 9xx a to nemaju ani v Prahe:)
Mal som na mysli vekovu strukturu. Ze by mohlo byt nizkopodlazakov viacej suhlasim, ale neznasam nepohodlne Agory.
Mat3j: Proti Ikarusom samozrejme nic nemam, minule som tu odporucal nostalgicku Ikarusovu linku. Len v BB maju povest starych raroh.:) To nebola kritika radu 400, ktory dobre poznam.
Mal som na mysli vekovu strukturu. Ze by mohlo byt nizkopodlazakov viacej suhlasim, ale neznasam nepohodlne Agory.
Mat3j: Proti Ikarusom samozrejme nic nemam, minule som tu odporucal nostalgicku Ikarusovu linku. Len v BB maju povest starych raroh.:) To nebola kritika radu 400, ktory dobre poznam.
Vladimír
Ďalší super vtip, že vraj tie a tie mestá takmer nič iné ako Karosy nemajú? A to Ti nenapadlo, že je to možno úmysel? Že unifikácia vozidlového parku znižuje prevádzkové náklady? A vôbec - viezol si sa nejakou prešovskou Karosou? Viezol si sa nejakou žilinskou Karosou? Viezol si sa nejakou bystrickou Karosou? Ak by sa bol viezol, vedel by si, že sa s bratislavskou nemôže ani porovnať! A odkedy vlastne sa kvalita vozidlového parku posudzuje podľa pestrosti typov?
Ako Ti už bolo vysvetlené, s výnimkou Trenčína, Trnavy a Žiliny má už každé krajské mesto v prevádzke nízkopodlažné autobusy. Takže tie bratislavské Ikarusy fakt žiadne terno nebudú. Okrem toho, v tých mestách, kde sa NP busy vyskytujú sú pravidelne vypravované na určité linky alebo vopred dohodnuté spoje. Toto sa vo svete nazýva garantovanou dopravou, takže cestujúci na vozíku vždy vie, kedy ten nízkopodlažák príde. A povedzže, na ktorýchžeto ktorých linkách sa pravidelne s garantovanými spojmi vyznačenými v cestovnom poriadku alebo inak verejnosti oznámenými spojmi jazdia bratislavské Ikarusy 412? Na žiadnych - človek odkázaný na vozík sa v BA okrem pár účelových spojov nedostane MHD-čkou nikam. V BB, PO a KE áno.
Čo sa týka Ikarusov 280, len vidieť aký máš prehľad. Žilina - ani jeden kus, Prešov a Bystrica - už len okrajové nasadenie. Naopak, v Košiciach sa to starými Ikarusmi len tak hemží, a Ty ich postavíš pred Bystricu.
A samotný rebrík v súťaži o najlepší vozidlový park? Bratislava a Košice na vrchole? To mi fakt vyráža dych. Košice ja osobne nazývam najdynamickejšie sa obnovujúcim vozidlovým parkom, ale na prvé, či druhé alebo aspoň tretie miesto by som sa ich neodvážil umiestniť. A Bratislava? Za posledných 5 rokov autobusový park obnovený pár Sormi....
Už končím, lebo to nedopadne dobre...