Keď už mestská spoločnosť MHD, a.s. /v predstavenstve ktorej je okrem p.Muroňa aj p. Ing. Korniet, ktorý je zároveň aj v predstavenstve BBDS - myslím si, že tu treba hľadať záhadu okolo predmetných zmlúv/podpísalo zmluvu o prenájme vozidiel za čudných okolností s dvoma prepravcami, prečo teda neumožniť poskytovať prepravné služby obidvom prepravcom / sporné autobusy im rovným dielom rozdeliť/. Veď konkurencia je zdravá. A tak by občan mohol po čase hodnotiť, ktorý prepravca poskytuje kvalitnejšie služby. Zvolen by s tými novými autobusmi hravo zvládol obsluhu Sásovej a Bystrica trolejovú dopravu a zbytok mesta. Ale BBDS sa tomu bráni, pretože chce aj naďalej diktovať svoje monopolné podmienky. Figu im záleží na službách občanovi /viď zámerné zadržiavanie 35 autobusov, ktoré spôsobilo kolaps/. Myslím si, že keby tomu arogantnému Čechovi povedali z večera na ráno, že proste 35 autobusov, ktoré mesto deklarovalo v zmluve, nedostane, nedokázal by za takú krátku dobu o nič viac ako Zvolen. Nenásytnej BBDS ide predovšetkým o vytlačenie Zvolena z trhu aj nekalými praktikami, aby neprišlo o tučné zisky. A tak keď sme hlúpi, plňme aj naďalej peňaženky teraz už nielen manažmentu BBDS z Banskej Bystrice, ale aj Ostravy. Čo tak začať podpisovať petíciu za pôsobenie obidvoch prepravcov na banskobystrickom trhu MHD namiesto petície, ktorej iniciátormi sú BBDS a ide v nej nie predovšetkým o zachovanie trolejbusovej dopravy v Banskej Bystrici, ale o zachovanie monopolného pôsobenia prepravcu Banskobystrická dopravná spoločnosť.
Trolejbusova vyprava je nizsia ako 35 vozov, co chyba(lo) Zvolenu.
Kami
Re #12101 JJ: zmluva znie na 49% v prospech CSAD Ostrava po zaplateni hotovosti a nakupe autobusov, dnesnym dnom je tato cast splnena. Potom je tu predkupne pravo na 17% povodneho zakladneho imania, to si iste CSAD uplatni.