Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vracal som sa z mesta približne 4:50 som bol na Huštáku... Videl som starú šunku z PP Karosa, myslím že to bola 51. Označenie bez názvov zastávok, len v predu za oknom na formáte A4. Vyzeralo to, že šofér si pred spustením linky prechádzal trať... Ale o tom som nechcel. Spoj na Fončordu, linka č. 6 je zabezpečovaná Karosou, využívanou na medzimestské linky alebo skôr na linky na dediny, slušný autobus zo ZH ale s veľmi malou kapacitou. Šofér bol zaskočený, nevedel či má odbočiť na križovatke smerom na Internátnu alebo až na Kyjevskom. Chlapík otvoril dvere a spytoval sa okoloidúcich. Bolo mi ho ľúto, pretože ujo zo ZH bol zjavne vypečený.
Reakcia na: Danny #11365:
BTW 5: Ta 2. 25-ka mala SPZ PN teda Piestany (ak sa nemylim)
BTW 6: Bystricania sa asi na MHD dnes rano nespoliehali. Po Sasovej premavalo poriadne mnozstvo taxikov
SAD ZV

Udivuje ma to, ze tu nie je este ziadny aktualny prispevok ?
Autobusy SAD ZV (napriek slusnemu snezeniu) vysli

Prve ranne spoje liniek 25 (cca 5:10 a 5:34) a 51 (cosi po 5:30)
boli, ako sa to dalo cakat, zo Zvolena (nie mestske)
Koho zaujima zlozenie:
1. 25-ka nova Karosa (nie B 951 ale starsia B 931)
2. 25-ka stara Karosa
51-tka presovska stara Karosa

BTW 1: Napriek zlemu pocasiu isli celkom presne
BTW 2: V tej novej Karose som videl dokonca reklamu!(primitivnym sposobom ala Zvolen ci Martin vylepenu priamo na sklo)
BTW 3: Vodici isto nie su bystricki (aspon niektori), pretoze 1. spoj linky 25 z mesta zastal v kopci na zastavke Sasovska cesta, co bystricki soferi za snezenia nikdy nerobia (lebo by tam mohli zostat stat natrvalo) a stoja cca 50m vyssie na rovine
BTW 4: System oznacovania liniek je uzasny. Ta akotak nova Karosa linky 25 mala len velkymi cislicami v drziaku cislo 25 bez nazvu akychkolvek zastavok ?
Držím palce trolejbusom v Banskej Bystrici a dúfam, že sa skoro vrátia ?
?
Reakcia na: fobust #11360:

Ževraj neobhájija... To si musím dať na Jazykovedný ústav patentovať! Hehe...
aj ohnostroje boli dost biedne, zeby smutok?? za trolejom??
pevne verim, ze substrat sa prebudi a pochopi ze ?????????????????
vsetko najlepsie v novom roku 2006
pozdravujem substrat B.B. a vsetkych ucastnikov trolejbusovej smutocnej jazdy.........
aj synovy sa to pacilo a povedal ze by sa rad este velakrat povozil trolejom:))

☺ ☺
A máme tu rok 2006. Nebudem tu vypisovať romány, každopádne želám všetkým všetko čo len chcú. Ale najmä si želám aby aj v tomto roku, ktorý pred pár minútami začal, bola trolejbusová doprava prítomná aj v Banskej Bystrici, možno po párdňovej (týždňovej?) odmlke. A je mi jedno kto ju bude prevádzkovať, ale oprávnene patrí do tohoto mesta a žiadne ekonomické argumenty zrušenie trolejbusov neobhájija a ne neobstoja prihliadajúc na ekológiu a mestotvornosť trolejbusovej dopravy. Bez trolejbusov bude BB iba obyčajná väčšia dedina.
Máme tu rok 2006 nás obcanov mesta Banská Bystrica čakajú veľké zmeny v mhd. Bude to ťažká skúška, ale aj našiel tomu Vám chcem zaželať šťastný nový rok.
Zdravicko dámi a páni.
Čítam tu tieto slzami plné vety o SAD MHD_BB. Asi ste si ešte nevšimli ale už je trhová ekonomika. Malá spokojnost klientov sa rovná malé zisky. Malé zisky sú začiatkom konca. Ludia sú všímavý ako sa k nim poskytovateľ správa. Zmeny ktoré SAD MHD_BB v poslednom období robila boli očividne namierené proti nim /zákazníkom/. Vyvrcholilo to petíciami občanov, /už sa konečne zobudili.../.
Nebudem tu teraz rozoberat ako to SAD Zvolen zvládne a ako budú reagovat ľudia.
Teraz ide v prvom rade o to kto može za udelenie licencie SAD Zvolenu?!
Môže za to SAD MHD_BB? Nepriamo Áno. /Môj názor./ Správali sa ako keby mali licenciu do smrti. Ľudia začali jazdit na bicykloch a chodit pešo. Zrátali ste si niekedy ráno koľko ľudí prejde napríklad od Úsvitu smerom do mesta? Ja tiež nie. /Odhadom dosť lebo aj ja chodim pešo./ Keby som mal akcie v MHD tak by ma to zaujímalo a dokonca by som aj chcel od ľudí vediet prečo chodia pešo. Zaujímal sa niekto?! Ťažko sa manager v sačku na to podujal...
Môžu za to poslanci?! Vraj áno. Schválili síce zmenu licencie ale vlastne len reagovali na neutešenú situáciu. Zvolili najlepšie riešenie? Ktovie?! Zvážili všetko za a proti ?! Ktovie?! Informovali sa u svojich občanov čo ich zvolili za svojich zástupcov čo oni na to?! Ťažko. Možno povedia veď zasadania sú verejné prečo sa ľudia nezaujímajú... Nechám to na Vaše posúdenie.
Na záver poviem len svoj názor. Netrúfam si jednoznačne označit kto za túto situaciu môže. Verím však, že prídu voľby a zrazu bude toľko ľudí čo budú vedieť a sľubovať ako sa to najlepšie dá riešiť. A nám daňovým poplatníkom ostáva čakať do volieb. Potom pojde všetko aj usmievať sa na nás budú, ja by som to nazval Máj lásky čas...
PF 2006
Za chvíľu opustí železničnú stanicu posledný výpraveny trolejbus. Venujte mu prosím jeden príspevok v zmení: "Zbohom verím v skorý návrat"
Reakcia na: pete #11355:
ano vsimol som si. Okrem 2 ludi (sedeli spolu) a vodica poznam vsetkych z iMHD. 🙂

btw: viete ze sa mierne zmenil design stranky?
Reportaz z dnesnej rozluckovej jazdy uz rotuje na TA3
Reakcia na: Engerau #11353:
treba este dodat aky je Vas primator neschopny debil, tak ako nasa vlada, vsetko len rozkradnut, znicit... ☠ vsetkych povesat ☠
Reakcia na: Kami #11352:
treba dufat, ze to nebola posledna jazda. aj ked je pravda je ludska blbost nema hranic ? ? zmarit tolke peniaze je neuveritelne nieco ☠ ☠ ☠ ☠
Dakujem vsetkym co sa priamo aj nepriamo zucastnili na jazde. Prisli zastupcovia vsetkych sekcii iMHD, pracovnici BBDS (aj v ramci osobneho volna), hostia z Madarska, novinari a anonymni cestujuci.
Reakcia na: Danny #11348:
s tymto sa da jedine suhlasit!

Re #11343 marek: dobre otazky, neviem kde budu mat zazemie. Licencia je do 2013, tak chcu aj vydrzat.
Už sa zdá že fórum funguje. Krátke postrehy z dnešnej smutnej poslednej ? jazdy trolejbusom cìslo 1001. Som príjemne prekvapený obrovským záujmom celoplošnych médií, ďalej taktiež dopravných fanúšikov aj obyčajných ľudí, dokonca prišli kvôli tejto akcii aj zo zahraničia. Obyčajní ľudia sa mali na vlastné oči presvedčiť, ako vypadá vozovna, dielňa, meniaren. Všetci sa zhodli, že nechať zo dňa na den zničiť takto ťažko vybudovaný majetok a utopit peniaze náš všetkých je absolútne bezprecedentné. 😞
aquila:Zvolen je toho schopny,neznasam to vychcane mesto,co zavidi Bystrici aj to,ze sa vola BANSKA BYSTRICA...Ale mozu za to poslanci sami,ked su blbi a dopustia taketo cosi. ?
Reakcia na: aquila #11347:
Mas sice vo vela veciach pravdu (v mnohom fakt suhlasim), no uz si radsej zavri usta. Vyzivat sa na nestasti ineho/inych , to je krajne UCHYLNE!!!

Aby som tvoju primitivnu optiku dal na pravu mieru. Nie je to uplne tak ako si myslis. A vobec nie jednoduche. Na 95% za stav v akom sa momentalne ocitla MHD moze samotny Kralik. On totiz rozhoduje o podpisani vsetkych uzneseni MsZ, teda co realne zacne platit, on je ten vrcholne neschopny a mimoriadne nekompetentny a zaroven sa v s tym ruka v ruke snubi neschopnost jeho aparatu. Teda uradnikov MsU, ktorych si vybera jedine on (teda nevolia ich volici!) Kralik sam o vela veciach rozhoduje, poslanci su zvacsa zial len do poctu, s podstatne mensimi moznostami na zvratenie veci.
A na zaver Kralik je na svojom mieste JEDINE preto, ze pravica na lokalnej urovni je debilne jesitna, rozhadana a samoluba- uz 2x sa stalo (1998, 2002) bolo nakoniec vo volbach primatora niekolko pravicovych kandidatov, pokym v lavicovej casti volicskeho spektra sa nakoniec vsetci ostatni vzdali v jeho prospech. Teda 3-4 X 1 lavicovy! Takze tak...

A pokial sa zase budu starat jedine o svoje ego, Kralik vyhra aj po 3x!!!!!! A to by uz bolo viac nez katastrofa....

? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.